Přejít na obsah

Wasp

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Wasp's Achievements

0

Popularita

  1. Egr lze vycistit bez problemu. Ovsem tu krabicku, kde se sbihaji vsechny podtlaky si myslim, ze vycistit nelze. :-( Kazdopadne zkus nechat zkontrolovat regulaci tlaku turba, ja kdyz ji mel zanesenou, chovala se podobne jak pises. ;-) Edit: co palivovej filtr? Kdy byl menen?
  2. Intercooler je ten prostredni. Nemas nekde netesnou hadici?
  3. Kohopak jsem to chytil v Suchomastech s reklamou na sraz?
  4. Jasny, dej vedet co jsi zjistil, pak se ti tu muzeme pokusit poradit. :-)
  5. Zaslepeni egr urcite nelze udelat jen podlozkou z plechu, musi se vypnout v rj motoru. Pokud pada do nouzaku, musi byt v rj motoru info o tom co se udalo. Pokud jsi cistil egr, muze byt spatna klapka ktera je u nej (casto odejde lozisko, natece do ni olej) a nebo zatuhla regulace tlaku turba ci cokoliv jineho. V prvni rade to chce udelat poradnou diagnostiku, ktera ti odhali na co se zamerit. Bez ni budes pouze strilet na slepo. H.
  6. Volnobeznou davku jsem resil tady -> http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=121083&postdays=0&postorder=asc&start=15 Dle Humla se davali k temto motorum dva typy jednotek a je potreba zjistit ktera tam je. Pak je taky dulezite, jestli sedi rozvody na pripravky a nejsou nasazene spatne nebo preskocene. Kazdopadne si nejsem jistej, zda-li ti to pomuze, chtelo by to lepe zdiagnostikovat vcetne turba, vahy atd. Muze to byt ale i neco jineho treba hlava, vstriky, kabelovy svazek ke vstrikum, teplotni cidlo, je tam toho proste hodne co se muze pokazit. :-) Napis jak jsi pochodil. ;-)
  7. Pokud vibruje pedal, bude to s nejvetsi pravdepodobnosti dvouhmota. Vibraci zpusobuji take vnitrni klouby poloos, tak zkus mrknou jeste na ne. :-)
  8. Tak kdopak dnes byl v Ikee na Zlicine s modrou Octavii 2 v combi? :-) 1SB ****
  9. Klasika bud baterka nebo starter. Pripadne jeste teplotni cidlo odchazi.
  10. Urcite diagnostika v zatezi. Nalogovat motorovou jednotku kanal 3,10,11 na 3 a 4 rychlostni stupen od 1600ot plyn na podlahu tzv "cihlu" a kouknout na data. Regulace muze jit zlehka, ale muze byt stale pootevrena. U mne bylo slyset syceni z okoli turba, tedy okoli chladice egr kdyz jsem mel seklou regulaci a bylo stale pootevrene. Taky bych zkontroloval vsechny podtlakove hadicky (vycvakat z drzacku, muzou byt popraskane/rozkousane) Jednotka nemusi totiz zadnou chybu zaznamenat, protoze tlaky turba mohou byt stale v prednastavenych intervalech +\- . Tohle nalogovani jak jsem popsal, by melo pripadnou poruchu na turbu/egr/ vaze vzduchu zjistit. Ovsem pokud s diag neumis/nemas ji, radeji to sver nekomu kdo tomu rozumi. ;-) Podtlak myslim nijak kontrolovany neni, tam by to mohlo unikat taky :-) Rozvody muzes zkontrolovat, motor nastav na znacky a do vacek ti musi jit zasunout myslim sestka vrtak, ale to by se sycenim nemelo mit nic spolecneho. ;-)
  11. Ahoj Jeldo, měl jsem drobný problém. Objednával jsem na eshopu spodní čepy na OII, tedy L+P a dostal jsem oba levé - viz přiložené obrázky.(objednávka z Ponděli 3.8.2015 9:59 ráno) K mé smůle potřebuji hlavně ten pravý. Naštěstí již vykomunikováno a snad je ten správný již na cestě. Doufám, že nejpozději zítra dorazí, protože to do Pátku musí být hotové i s geoškou. A když už si tu takhle "stěžuji" dříve zásilky z rána/dopoledne byly ještě ten den expedované a poslední dobou to je nejdříve druhý den večer. To přestáváte stíhat, nebo je to z důvodu prázdninového období? Teď když se k tomu přičte ještě ta výměna čepu, tak mi kvuli tomu zbytečně dlouho straší rozebrané auto v garáži. A ať tu jen nehanim, tak jsem byl kromě výčtu věcí výše vždy maximálně spokojen.
  12. Myslim, ze pokud je trubka praskla (coz se muze stat) bude viditelny unik, precijen to jsou vyfukove plyny ;-) Co tesneni? Nepodfukuje tesneni te trubky? Regulace tlaku turba vazne v pohode? Co rika diagnostika?
×
×
  • Vytvořit...