Přejít na obsah

Mnau

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Mnau's Achievements

0

Popularita

  1. Tak problém vyřešen, po všech možných pokusech byl problém odstraněn výměnou řídícího vstřikovače ( vstřik s kablíkem ). Pravděpodobně odešla cívka ve vstřiku. Když zkoušeli vstřikovače tak pravděpodobně na pákové zkoušečce, kde zkontrolovali prášivost a tlak, ale elektrickou funkci už ne. Takže vyřešeno :-)
  2. Zdravím, přišlo se na příčinu tohoto chování ? Mě se stalo totéž, zatím jsem měl vstřikovače na otestování a jsou dobré tak jdu hledat dál.
  3. Těžko novej stoji ve škodovce asi 8 tisic, novej z jinych kramu sem pred dvouma rokama videl kolem 4 tisic bez svetla ktery stoji minimalne novy 1300kč, takže spiš bazarovky třeba tady http://www.sbazar.cz/pospisiltun/detail/4600636-skoda-octavia-combi-rs-prodam-kridlo-cena nebo rozhodit inzeraty. Jinak RS kridlo je jediny kridlo co pasuje na kombika a vypada slušivě takže dobry vyběr, jinak si davej pozor aby u toho bylo funkčni 3. brzdovy světlo novy stoji v nejlevnějšim kramě cca 1300, taky je tam schovanej malej ostřikovač tak aby nebyl ulomenej, jinak se křidlo přidělává lepením a zacvakává se misto puvodniho 3.brzdoveho světla tak aby mělo ty dvě zacvakavací kotvičky a nakonec doporučuji kolem dokola obtahnout spáru mezi kufrem a kridlem ( nějakym lepidlem na spoilery a křidla mi to dělali ) jinak ti při prvnim dešti zachčije na roletu v kufru.
  4. Mnau

    Tažné O1

    Já si nechal dělat na kombika tažný přímo of Profsvaru kterej myslím dodává tažný orig. Škodovce mám sundavací kouli a naraznik se řezat musel, ale není to vidět řeže se jen vnitřni okraj narazniku ktery je vodorovně s vozovkou. Dokonce když ten naraznik sundaš tak z vnitřní strany by jsi měl mít vyznačený takovejma kopečkama místo řezu kdyby se tažný dodělávalo. Maník co mi to montoval mi to ukazoval a to jsem měl naraznik předface rv.98
  5. ten velky dil se da samostatne dokoupit stoji přimo ve škodovce par desetikorun a nandava se tak ze se vodorovně zasune jakoby zevnitr kufru ven dozadu drži jenom na takovych L zobačkach, ten mensi díl netuším je totiž na pružině ktera je upevněna asi na celym tom černym prahu. Aspoň tak sem to měl u kombika.
  6. No tak to je parádní prácička teda až budu mít maxi-dot budík tak se u tebe zastavím pro jeden.
  7. Chci se zeptat když odpojim baterku a budu tam mít tohodle MaxiKa, budu ho muset pak znova po připojení autobaterie naprogramovat ? Nebo má non-volatilní pamět na uchování těch bloků který má pak vypisovat na ten horní řádek ?
  8. No to se ti nedivím, musel to být pořádnej záhul a ještě k tomu uvítání v podobě bílýho bordelu z nebe. Sem musel vytáhnout uklizenou škrabku zase. Před pár dny to bylo na mikinu krása pohodička 12,5 stupně když jsem šel ze školy, to počasí si z nás dělá pr**l
  9. Jasný už mi to došlo, já to totiž pochopil tak, že ten lubrikant mám opláchnout a pak to neutírat, nedošlo mi, že jsi myslel že bych ho rovnou utřel bez oplachu do ručniku :P Jinak Cleaner Fluid mam medium uz jsem s nim dělal ( ručně ) a nestalo se nic špatného, co jsi přesně myslel, že by se mohlo stát ? Jinak na ty zákoutí zkusim rukavici a koukal jsem že na jinem foru Chadwick od ktereho je ta fotka Pred a Po dokonce používá tlakovací rozprašovač cituji: "Úplně jednoduše. Vzal jsem si rozprašovač ( takový ten, co se natlakuje ), naplnil jsem ho vodou se šampónem a malý štetec. Bylo to hned. Potom dáš do rozprašovače jen čistou vodu a vypláchneš spáry a hotovo" tak povyzkouším, díky za rady. Už aby bylo lepší počasí, nemůžu se dočkat !
  10. Dobře díky, ještě pro úplnost, omeju šamponem -> oplachnu -> vysušim ručnikama -> udělam clay -> oplachnu lubrikant potom bych měl nanést čistič laku Cleaner fluid před voskováním. Mám po tom opláchnutí lubrikantu počkat až to uschne ( neudelaji se potom fleky až to zaschne ? ) nebo tomu čističi laku nevadí, že to nebude uplně suché ? Jinak mrkal jsem na fotky a zajímá mě, jakou techniku používáte při mytí takových částí jako B sloupky, okolo tesnění dveří, vnitřní stranu dveří, když se otevřou páte dveře tak boky a vrch co se objeví po otevření dveří. Tam to wapkou asi moc nepujde, ani moc nacucanou houbou, někde by to asi nateklo do interieru, takže třeba hadicí se slaboučkým proudem vody ? Nebo jemně namáčet houbu a opatrně omývat okolo ? Třeba hned na první straně tohoto témata je fotka přesně o čem mluvím, okolo těsnění bych to jeste umyl, ale jak potom na ty dveře, aby mě ta voda co z toho bude kapat a stékat nenatekla do kufru atd. Nebo je tu ještě třetí možnost, že vycpat auto novinama apod. a nechat to skapavat dolu. Máte někdo nějaký fígl na tyto "zákoutí" ?
  11. Když jsem se poprvé dozvěděl o detailingu a o cenách tak moje první reakce byla podobná jako od Karlino, ale potom jsem se o to hodně zajímal, pročítal, koukal na ruzny detailingove videa a po tom co jsem nechal na autě udělat celolak jsem se rozhodl, že od té doby myčku neuvidí budu o něj pečovat hezky ručně. Nakonec jsem z původních max dvou tisíc za autokosmetiku skončil na deseti a ještě mi chybí pár věciček, pořád jsem pochyboval, ale po tom co jsem si poprvě "udělal" svoje auto tak těch peněz opravdu nelituju. Na detailingu je podle mě nejhorší první investice, potom už si člověk jenom užívá krásy. Já jsem šel cestou jistoty bez různých experimentů kompatibility různých produktů. Mám svoji sadičku od Swissvax, když jsem poprvé "detailingoval" byl jsem opravdu unešen, celé mytí, clayování, čištění laku a samotné voskování bylo .. prostě super, už to nebylo jako dřív, když jsem na chalupě dědovou leštěnkou z benzinky leštil jak retard a pořád to nebylo "ono" a nakonec jsem byl zmučenej k smrti a zklamanej když jsem viděl, že to prostě není ono a dělá to různé fleky někde a po prvním dešti je to v tahu úplně. Teď těch pěněz opravdu nelituju, i když jsem to počítal kolik mě jedno kompletní mytí, čištění a voskování stojí materiálu tak jsem se zhruba, když to přeženu, dostal na pět stovek. A to mi za to stojí, abych si za pětikilčo ošetřil auto profesionální autokosmetikou, ať už je to swissvax, nebo DoDo, meguiars atd., jakou dostávají luxusní auta. A od té doby vím, že skoro všechno se dá dělat prostě lépe a na vyšší úrovní a když na mě někdo vybafne, že má vosk za 25 tisíc, chápu to. Ale někteří to prostě nedokáží pochopit, nebo nějak přijmout, ani to, že můj vosk stojí "jenom" tři a půl tisíce ( v česku stačí přece leštěnka z benzínky ne ? ) a každej kdo v mém okolí ví že mám takovou kosmetiku na auto o mě říká, že jsem blázen. A snaží se mi vysvětlit, že houba z tesca a šampon s leštěnkou z benzinky je to nejlepší, protože to jejich pepa fanda mechanik z vesnice v místní stodole říkal, v tom případě se jenom pousměji, poblahopřeji hodně štěstí a jdu dál, přesně jak píše SirMike, tohle se musí zkousnout nic jinýho, argumenty a přesvědčování neplatí. I když jednoho kámoše se mi podařilo dobře a nechtěne nalomit, když jsem u něj myl a voskoval auto ( viz. fotky ) tak se zezačátku posmíval, když jsem zkončil tak jako protiúčet, se už nechtěl projet v mym autě, ale ptal se mě jestli bych se u něj v létě nestavil u jeho auta a nevyleštily ho taky Koukal na to jak puk a smích ho přešel. No na závěr hodím fotky svého prvního detailingu, není to nic moc extra podmínky byli bídné a dělal jsem to poprvé, ale byl jsem spokojený a od té doby už nikdy auto nevypadalo jak zasraně jako na první fotce. Po prvním deštíku jsem se krásně kochal WaterBeading efektem a nestrachoval se až mi to smyje vosk, skoro jsem se na první deštík tešil :lool: a teď po zimě jsem auto oplachnul jenom wapkou a vypada překvapivě slušně, nato kde všude v zimě bylo a nebylo na něj šáhnuto. A už se těším na pěkné počasí až na něj zase šáhnu. A jako naposled kluci, nenechte se zvyklat řečma, proč takovou drahou péči na blbou ochcávku a podobně a někteří si budou dělat prdel, že si leštíš "škodofku" produktama od firmy co dodává do bugatti atd. kašlete na ně, pokud vás to baví a máte z toho radost, leštěte i kdyby to byl třeba .. cokoliv co má 4 kola a volant. A myslím, že je dobré, že tu jsou kluci co tento "koníček" představují a pomáhají začínat ostatním jako je například tohle téma a detailing články. Detailingu zdar ! PS: Chtěl bych se nějakých profíku zeptat, co s autem po clayování, respektive se zbylím lubrikantem na karoserii ? Opláchnout čistou vodou a vysušit ručníkama ? Nebo jenom opláchnout ? Slíbené foto: ( omluvte kvalitu fotek je to z mobilu )
  12. Sehnáno, může se lock
  13. Předběžně se ptám kdo by měl v plánu prodávat černý facelift interiér na škoda octavia I combi ( face palubka, plasty pod palubkou s rameckem na climatronic, stredovy tunel, cerny koberec, pirelky kolem dveri, cerne plasty do kufru atd. prostě komplet ) nějaký pěkný kousky, nejlépe bych bral jako komplet + 4 tapecirunky taky černé 4x elektrika na combi, nějaké pěkné Mail: M-Patrik@seznam.cz Tel: 731969705 Cena: dohodou
×
×
  • Vytvořit...