Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Stesticek

Uživatelé
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tento problém řeším už dost dlouho. Měnilo se už pomalu kde co. Předposlední byl starter a poslední byla baterka. Sice to už nedělá tak velké rány, ale tak trošku to tam je. Takže pořád pátrám a nenalézám problém.
  2. pro Alessiho: Omlouvám se, že Ti opětně takto píši. Psal jsem Ti SZ. Měl bych zájem. Pokud si na dovolené, tak se omlouvám ra vyrušení.
  3. pro Alessiho: Psal jsem Ti ohledně PolarFisu, ale nějak mi nejde Tobě odeslat SZ.
  4. Lze ho tedy objednat u někoho? Pokud teda je ještě Alessi má....
  5. Zdravím, bude fungovat i v Octavia II. 1.9 TDi 77kw předfacelift r.v. 2006? Pokud ano, lze ho objednat??? Předem děkuji za odpověď.
  6. Ahoj, jsou světla kompletní? Mohl by jsi mi poslat foto? Díky
  7. Pokud je to ještě aktuální a jsi z Prahy, tak se obrať na místního člena rolbaře.
  8. Zdar pánové, mám dotaz. Nevím kde a co dál hledat. Jedná se o zadní světlo na O2. Stále se hlásí chyba ,,prasklá žárovka". Jedná se vždy jen o zadní světlo na céčku. Po zapnutí zapalování (je nakódováno denní svícení světlomety) se po chvilce cca 5 sekund objeví hlášení o prasklé žárovce. Vždy to je jedna a ta samá žárovky na zadním levém světlu. Buď zhasne druhá od horní části nebo zhasnou obě dvě v horní polovině zadního levého světla. Vypnu zapalování a znovu zapnu a je vše ok. Pak je ještě druhá verze, že se to samé stane až když motor běží. Chcípnu motor, znovu nastartuju a pak zase vše ok. Zkoušel jsem i startovat třeba jen se zapnutýma parkovačkama, ale stejně se vždy objeví prasklá žárovka zadní levé světlo na céčku. Už je vyměněno kompletně všech 8 žárovek v zadním světle (levé i pravé) na tom céčku, kontakty očištěny, napruženy a prostříkány. Pořád se závada opakuje. Už nevím kde hledat. Vím, že někdo to tu řešil a dopadlo to tak, že měnil jednotku. Tak se chci zeptat, jestli nemá někdo nějakou radu. Jo a kontrolu žárovek chci ponechat aktivní. Připojuji výpis z diagnostiky: Adresa 09: Centrální elektrika Labely: 3C0-937-049-30-H.lbl Řídící jednotka SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ Díl: Bordnetz-SG H54 2202 Revize: 00H54000 Seriové číslo: 00000005475210 Kódování: 09040E030004140043110D000000000000097F075C000000000000000000 Dílna #: WSC 29238 401 55669 VCID: 71EFED506860F596643-8024 Subsystém 1 - Řídící jednotka: 1Z1 955 119 C Labely: SVO\1KX-955-119.CLB Díl: Wischer 240108 022 0601 Kódování: 00055223 Dílna #: WSC 29238 1 nalezena chyba: 00984 - zarovka koncoveho svetla vlevo (M4) 012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00101100 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 22 Počítadlo resetů: 198 Kilometry: 63511 km Indikace času: 0 Datum: 2005.09.13 Čas: 31:63:63
  9. Jako Honza9007. Dodělat se opravdu dá všechno. Já sem si nechal dodělat od jednoho šikovného a ochotného člena zdejšího klubu zadní el. stahovací okna a jsem maximálně spokojen. No a jumbo box jsem si dodělával sám. JE to pěkná skládačka a řekl bych, že ji zvládne skoro každý. Není to nic složitého.
  10. Jak to tady tak čtu, tak tu není moc názoru. 5ekl bych, že xenony jsou zřejmě lepší, ale když bych měl volit mezi čočkami a nebo klasickým světly (s tím plechovým cylindrem před žárovkou), tak nevím které z těch dvou jsou lepší. Někdo říká klasika a někdo čočky. Mě se zdá taky, že klasický světla svítí naprd a chtěl jsem měnit za čočky. Jenže ,,jedena bába povídala", že čočky jsou též naprd. Spíše to někteří řeší žárovkami. Většinou tam dávají Osram NB+. Ty jsem tam měl dvakrát po sobě, ale asi prd výdrž nebo asi špatná série. Koupil jsem si je a dal do světel. Kouknu a bylo vše ok. Ujedu cca 1km a praskla levá žárovka. Jdu reklamovat. Výměna za novou hned na počkání. Namontuju, ujedu cca 5 km a praskla pravá. Tak opětně jdu reklamovat a bez problémů výměna. To už jsem ale nechtěl a nechal jsem si vrátit peníze. Dal jsem zpět Osram Silverstar, co jsem tam měl. Ty držej nejvíc a už tam jsou cca rok. Takže otázka. Je teda lepší to řešit žárovkami nebo dát čočková světla. Co vy na to??? Jaký má kdo názor. Xenony dávat nebudu z důvodu vyšší investice. Díky za názory......
  11. Tak už mam konečně skoro všechno hotovo. Světla namontována a funkční naplno. Už cca 3 neděle testovací provoz a spokojenost. Základ jsem si udělal sám (aspoň natažení kabeláže, ukostření, montáž světel) a zbytek - připojení ovládacího kabelu jsem nechal na Rolbařovi. Přece jen ví co a jak a ještě mi něco dodělával a domontoval a samozřejmě že naprostá spokojenost se vším. Takže pokud by se do některých věcí nechtěl pouštět, tak se klidně obraťte na Rolbaře. S klidem ho mohu doporučit.
  12. Ahoj Martine, tak jak to vypadá s dalším fotoseriálem?? Jen jsem zabrouzdal sem do rubriky a docela zajímavé čtení. Je vidět, že už jsou tu dva pražský servisáci, u kterých vím, že se o moje auto dobře postarají když bude mému plecháčku ouvej.
  13. Že by nikdo nevěděl jaký je to pin??? :( :( Sem smířen s tím, že rozeberu půlku auta (baterku + něco malinko v autě), ale ten pin mě asi nemine. Asi si s ním zahraju na babu :D
  14. Když už je to tu načaté téma. Nevíte náhodou (třeba Rolbař), který číslo pinu na svorkovnici spínače světel je pro parkovačky. Prolezl jsem to a je to tu nějak zamotaný. Nevím právě jestli je to stejné jako u Octavia I. nebo ne a nebo tam je prý volné místo přímo na tuto funkci - připojení dodatečného denního svícení. Jedná se mi ale o Octavii II. předFL. Tam potřebuju zjistit kde je ten správný pin. Hlavně nechci používat ty rychlospojky (je to humus), protože jsem viděl už pár aut, které díky těmto rychlospojkám vyhořely. No a budu doufat, že nebudu muset vyndavat baterku, kryt, atd atd, kvůli protažení kabelu do interiéru, že najdu cestičku a při dobré šikovnosti to půjde krásně a bez problému. Díky za odpověď.
×
×
  • Create New...