volal mi známej, nastartoval, motor zhasnul a už jen točí a nechytne, žhavení se rozsvítí, i poté zhasne,
co poradit po telefonu, než se pro to dojede? jelikož to nehulí, napadá mě jen přívod nebo tlak nafty
pánové nemáte nějakej fígl jak povolit a neurvat. Nejdou mi povolit dvě žhavky, s jednou nepohnu vůbec a druhá jde o půl otočky sem a tam, vrže ale dál nejde, použil jsem WD čko ale žádná změna.
bojim bojim bojim, nějaká rada nebo nějaký specoš uvolnovač?
Díky
Možná neumím hledat ale nevíte kde bych našel popis jak se dělaj rozvody na tomto motoru? Jak se aretuje nastavuje atd, nejni tam nějaká vyjebávka. Na TDI mám vše potřebné ale tohle jsem ještě nedělal. Díky
motorek nekupuj vyndej ho je tam taková velká placka na tři nejty ty odvrtej pak sundáš deklík, vyčistíš tu měděnou dráhu a pak jsou tam takový tři měděný pacičky který jezděj po tý dráze, tak ty opatrně přihneš aby hezky dolehly na tu dráhu, pak dáš vazelínku, deklík přichytíš na tři malé samořezky a bude zase makat, jo a řádně rozhejbat a namazat čepy na táhlech bejvaj hoodně zatuhlý
zkušenost nemám ale tam kde chtěj peníze předem neobjednávám ze zásady jenom například kdybych objednával nějaké spešl gumy které i oni budou muset někde objednat a pak by jim tam zbyly, tak chápu zálohu ale jinak ani Ň
všechno jde kor v čechách hledal jsem novou káru a tohle našel, tak čípak je to práce??? nevim jestli se mi povede dát kopii velkého TP s legál přestavbou