Přejít na obsah

Tomikzacek

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Tomikzacek's Achievements

0

Popularita

  1. Takže závada vyřešena. Ještě chci uvést, že jsem dal komplet nové hadice odvětrání motoru, nové turbo, nové svody, lambda sondu, vyzkoušel jinou škrtící klapku, novou N75, jiný regulátor paliva, oba ventily pod sáním, BOW ventil, koupil novou váhu vzduchu, nové čerpadlo paliva, zkontroloval těsnost a stále nic. Auto v tahu cukalo pořád. Taktéž přehrání řídící jednotky originálním softem nepomohlo, dokonce to dělalo ještě víc. Už jsme i koupil jiný motor. Nakonec jsem se ještě domluvil s LadikRS , že mi půjčí jeho řídící jednotku. Mám to k němu kousek. No a po výměně řídící jednotky auto jede jak má, žádný problém, zklidnil se volnoběh. Když jsem dal zpět svou, tak zase problém. Ještě jednou děkuji LadikRS. Jinak po celou dobu bez jediné chyby v jednotce. Takže u mně vadná řídící jednotka.
  2. Děkuji za zveřejnění logu. Zasadní problém je, že nevím jaký soft v autě je a na jaké díly to bylo stavěné, nebo zda si jen tak někdo hrál a zkoušel co auto vydrží. Takže asi nejprve nahrajem originální soft, uvidíme jak se auto bude chovat a potom úprava. Takto to dopadá, když překupník koupí auto v cizině, něco tam pošteluje, aby to jelo, vybere dobré díly a trouba to koupí. PS: děkuji LadikRS za pomoc a ochotu.
  3. Tak vyměněno. Pasoval přesně. řemenici jsem nechal z TDI. Vypadá to vše v pořádku a funguje jak má.
  4. Někde jsem se dočetl, že tam dokonce i dávaj volnoběžku. Podle mě, pokud bude stejná, myslím tím bude mi pasovat na ní řemen, a bude stejně vystouplá, tak to nevadí? Má na to někdo jiný názor? děkuji. Popřípadě má někdo volnoběžku a měl s tím problém?
  5. To uvidím až zítra demontuju a pak porovnám. ALternátor je blbě dostupnej, co vše se musí demontovat. Děkuji? nemyslím tím samo řemen, ale jestli škrtící klapka, nebo tak.
  6. Ahoj, odešel mi asi alternátor na 1.8 turbo RS. Svítí kontrolka a napětí při nastartovaném motoru na baterce je 11,8. Na autě je 90 A. Doma má zánovní z TDI 120 A, Mohu je zaměnit? Nezničím baterku, nebo nebude se silnější alternátor ničit, když výrobce dal jen 90A. Díky za odpovědi
  7. Děkuji, kdyby se někdo ozval, tak dám vědět, ale zatím jsi jediný. PS. Mnohdy je lepší člověk, co ho to baví, než mechanik, co ho to nebaví a dělá to jen, že musí.
  8. Svíčky NGK pro tento motor, jak tam mají být. Váhu jsem měl půjčenou od známeho, který ji má jakou náhradní. Po výměně naprosto stejné. Tesnou sací soustavy jsem nezkoušel. Vše vypadá ok. coller není děravý, ten jsem kontroloval z obou stran. nikde není oblitý od oleje. Na to logování jsou lepší 2, tak pokud ti to nevadí a měl by jsi čas,zajel bych za tebou, jestli mi to změříš. Do kralup to mám kousek. Bydlím mezi slaným a kralupy. Jestli máš čas, hod mi na sebe číslo, nebo mi zavolej 739209558. Zadarmo to nechci. Dík
  9. Ahoj, předem píšu, že jsem forum pročítal a i na dieselpoweru. Nikdo už ale nenapíše, jak závadu vyřešil. Proto prosím především ty, kteří měli stejnou závadu, aby napsali její původ. V lednu jsem koupil O1 RS, rok 2001, kod motoru AUQ. Dovoz z DE, na tachometru 177. Vozidlo jsem už koupil s tímto problémem, ale to to udělalo jen občas. Motor je v pohodě nastartovat. Vonoběch je dobrý. Vag neukazuje žádnou chybu. Jestli nějaký čip, tak musel být dělaný v DE. Pří hodně pozvolném zrychlování na nižší stupně auto v tahu nepolevuje, ale při přeřazení na 3 stupen a výše, nebo při nornálním a svižnějším přidání plynu auto cuká. Vypadá to jak když turbo nedokáže regulovat tlak. Když se dostanu přes cca hranici 4000 -4500 tis otáček při plném plynu, tak to jakoby přestane a auto jede jak splašené. Doprovodným jevem je, ža auto má zvuk, jak když je prasklý výfuk, ale ten všude těsní. Vlnovec je vyměněný. Jinak stejný zvůk to dělá, když se sepne sekundární vzduch. Na autě je nové čerpadlo paliva, nové origo svíčky, nové origo zapalovací modulu, všechny nové filtry včetně palivového. Nové hadice odvětrání. Vyzkoušel jsem jiný BOV, jinou N75, jinou váhu vzduchu, jiné čidlo tlaku vzduchu na colleru. 1. Prosím ty, kdo měli stejnou závadu, aby mi prosím napsali, čím byla způsobena. 2. Je nějaký schopný člověk v okolí slaného, Kladna, kdo by mi byl shopný udělat diagnostiku. Nemyslím vyčíst závady. Tosi udělám sám vagem, ale za jízdy změřit turbo atd. To já neumim. Vag com mám kdyžtak. Osobně počítám, že budu muset vyndat turbo a svody, jestli nejsou prasklé. Ale radši bych šel na jisto. Děkuji za každou odpověd.
  10. Tomikzacek

    RS podvozek

    děkuji a dával jsi tuto značku pružin i na předek. slyšel jsem, že některé druhovýroby ti auto zvednou. že není stejně vysoko jako na origo pružinách. děkuji za odpoved.
  11. Tomikzacek

    RS podvozek

    ptal jsem se na zadní pružiny.
  12. Tomikzacek

    RS podvozek

    Ahoj, mohl by mi prosím někdo zjistit značení zadních pružin na octavii 1 rs. Pouze pro sedan. Bud originální číslo VW, nebo barevné značení pružin. Našel jsem jen 1 x stříbrná 4x modrá, ale někde píšou že to je na kombi, někde že jsou jen do roku 2001. Děkuji
  13. Pokud je to originál, co se dával do O1 RS, tak je to kompatibilní s rádiem škoda Symphony, navigaci, VW Gamma, Rádiem do Seatu, vlastně takřka všechny originální autorádia, která se dávala do vozidel stejné platformy celého koncernu.
  14. Tady jsou fotky. Za budíky jsem dával 4900. Jinak už předělávám celý podsvícení a navigaci Jinak pokud budete chtít, navod klidně udělám.
  15. Foto dodám, jinak mám to a vše ukazuje dobře. Mám celé budíky z golfa IV, jen se musel vyměnit ten plast průhlednej a ten co to drží, ale to se jen přecvakne z těch dudíků. Nakodovat pak jen stačí imobilizer. Pouze musíte mít shodné budíky( immo a Can/necan ) ale i to se dá upravit.
×
×
  • Vytvořit...