
Dupisek
Uživatelé-
Content Count
169 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 Neutrální-
A navíc, nemusel by přitom náhodou měnit i řídící jednotku? Výměna řídící jednotky je v dnešní době celkem hustá záležitost, prý se o to zajímá i policie když se to dělá v autorizovaným servisu.
-
Můžu se zeptat proč to chceš měnit?
-
Kňučení v oblasti rozvodového řemene
Dupisek replied to Jarda87's topic in 1.6 MPi 74kW + 1.6 MPi 75kW
Ono těžko říci, může to být spoustu jiných věcí, ale takové kňučení mi motor dělal taky a bylo to kvůli tomu, že mi maník tři měsíce před, dělal rozvody a řemen špatně napnul. Podle mého je to uložení načnuté, protože i když jsem pak nechal vyměnit rozvody v autorizovaným servisu, přesto to bylo lehce slyšet. U Vás to může být třeba jen kladkou, kdo ví. Tohle by chtělo zajet do servisu a nechat zkontrolovat. Kňučení, nebo pískání v okolí rozvodů není jen tak. -
Kňučení v oblasti rozvodového řemene
Dupisek replied to Jarda87's topic in 1.6 MPi 74kW + 1.6 MPi 75kW
Tipoval bych to na uložení klikové, nebo vačkové hřídele. Tohle bych asi řešil a to co nejdřív. -
Pokud máš motor 75kw, je to na obrázku vyznačeno číslem "21" G28.pdf
-
rozdíly motorů mezi jednotlivými roky 1,6
Dupisek replied to vincent's topic in 1.6 MPi 74kW + 1.6 MPi 75kW
Co vím, tak jsou tam rozdíly v některých dílech a podle mě i rozdíly v nastavení řídících jednotek. K té spotřebě, no nevím, mě to žralo při 120 - 140 asi kolem 8 l/100km. -
K chybám jsem zjistil tohle: Takže bych zkusil přes diagnostiku provést test akčních členů a případně udělat nastavení škrtící klapky, pak znovu zkontrolovat chyby a pokud by se ukázali stejné chyby a žádná další, pak se na to podívat mechanicky.
-
No tak pokud to byli oni kdo ji měnili, tak je to na otázku, co tam dali za lamdbu. Ale pokud v autorizovaným servise tvrdí takové věci, tak je spíš na zváženou, jestli nekontaktovat přímo auto CB a na tuhle informaci se zeptat, protože pokud tvrdí takové věci, tak zjevně jako servis nestojí za nic a neměli by tuhle značku zastupovat, protože je to ostuda. Být tebou, raději bych zajel do jinýho servisu a nechal tu lambdu 2 vyměnit, nebo aspoň se zeptal na jejich názor. Ale podle té dílenské příručky tvrdí v tom servisu nesmysly. A podle toho co jsem měl možnost vidět na své Octavii, tak ty hod
-
To je blbost, jestli máš 75kw, tak tam má lambda 1 (před katalyzátorem) mít napětí v rozmezí 1,40 - 1,60 V. Pokud to píše, že je lambda 2 neaktivní a po dvou dnech se rozsvítila opět kontrolka zase na lambdu 2, vyměň ji, bude pravděpodobně KO taky. Lambda 2 má mít napětí od 0,00 - 1,00 V.
-
To záleží na tom, jestli máš řízený katalyzátor, nebo ne. Stručně řečeno, pokud máš jednu lambdu, můžeš ho vykuchat, ale můžeš pak mít problém na emisích. Pokud máš dvě lambdy, tak po vykuchání to bude pravděpodobně házet chybu, nebo to bude přinejmenším kdo ví jak nastavovat jinou směs.
-
Tak moment, teď tomu teprve začínám rozumět, neuvědomil jsem si, že ten šroub není zajištěn maticí, ale že je závit v tom dílu nad tím silentblokem. V tom případě, pokud jsi tam M8 našrouboval, tak tam přece nemůžeš šroubovat závit s jiným stoupáním, to nejde! Buď tam závit M8 je, anebo je stržený, což by vysvětlovalo tu ztrátu. Protože kdyby tam byl závit s jiným stoupáním, tak tam šroub M8 nenašroubuješ ani kdyby já nevím co. Pokud tam byl závit s jiným stoupáním a ty jsi tam šroub M8 jak se říká našrouboval na hulváta, tak už tam žádný závit není, nebo je přeřízlej a máš tam závitový paskvi
-
No nevím jaký tam má být šroub, ale pokud tam šel šroub M8, tak proč na něj nedáš samojistící matku M8?
-
Zkusil bych prohlédnout všechna ukostření a popřípadě udělat test akčních členů, potom bych řešil dále.
-
No, to já doufám taky.
-
Přesně tak :-( Popravdě řečeno jsem s tím počítal, že to bude takováhle nějaká blbost, ale práce to dalo......