Přejít na obsah

Daniel

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Daniel's Achievements

0

Popularita

  1. Dela mi to take..ale pri kazdem startu a vse funguje OK
  2. Diagnostika byla nekolikrat,jak servis tak i jine a na startery to nikdy neukazalo...na to jsem se ptal...
  3. To ano,ale tenhle motor má problém startovat i normalne na drc. ve firme 3x o2 2.0 tdi a vsechny problemy se startama. To same otec - VW 2.0 tdi a i v lete startuje dele,hlavne tedy pri teplych startech. Vymena vstriku probehla - nepomohlo. V zime mu to taky divne startuje,ale nastartuje, tak uvidime co se zase vys......
  4. ty vole to si delate prdel? snad neni pravda ze Valdovi, to jsem mu shanel do auta nejake veci.... opravdu dementy nechapu...chudak
  5. dle me jen dement si da do paraboly HID. cca 4 mesice zpet za mnou jel frajirek, Audi A3 a v parabole HID, chvilku jstem trpel kdyz se na me lepil, pote jsem se dal ke krajnici, nechal se predjet... hned za nim, dalkove,mlhovky, cim slo sem na nej blikal,borec zastavil, hned sem vyletel, zamknul se,jen trochu stahnul okynko, rval sem na nej at si to okamzite jde vytahnout, nebo mu vymlatim lampy a ty HID vytahnu, borec psorany ze to hned vymeni,ze nevedel ze to nesmi byt apod. pak uz sem jej nevidel,tak nevim jestli vymenil nebo ne,ale potkat ho znovu ,rad si to overim:) proto rikam, tuningari,kupte si origo xenony a nevymyslejte pi*oviny.
  6. Cauu, poradim 100% vec - sadlo. potres to tim a krasne se to z otho dostava. uz sem to delal na 2 autech.
  7. Hlavu bych nevidel jako pruser, mam tu jednu hlavu na BKD, hlava se pohybuje kolem 4000-4500 kč. Vetsi pruser je podle me dvouhmota, turbo, vstriky PF: ale jak rikam nic nenormalniho, behem 14 dni mi volalo asi 5 lidi na vstriky a 4 lidi na hlavy.
  8. JJ ve firemnich Octaviich BKD u jednoho odeslo uz turbo, u druhe v 85 houka jako sirena,takze cekam taky problem, navic setrvak tipuju ze pujde do kytek. Dneska kamarad vollal at mu sezenu hlavu na BKD ze mu praskla.
  9. Jasny mas pravdu, proto rikam ze 2,0 tdi 8v novejsi, klidne bych si vzal , sam planuju tento motor koupit do SII nebo RS II Octavia, ale BKD ne.
  10. Nikdo nevyhrozuje, jen mluvim ze skusenosti. Je mi jasne ze se odkaze pokazit neco od BMW pres Mercedes po Audi,ale jen rikam ze procento kazeni BKD je urcite vyssi nez u jinych motoru. Znam spoustu lidi co maji 1,9tdi a slape jak hodinky, obcas se najde nejaka zavada,ale tech co maji BKD a sere se tam nastridacku neco je urcite vic.
  11. V pohode, je to kazdeho vec, ja uz bych BKD nikdy v zivote nechtel, tech aut mi par pod rukou prosla, at uz jen motory, nebo cela auta a nikdy vice. Budes mluvit jinak az ti hvizdne turbo 900 km od republiky a nekdo pro tebe pojede. Navic pokud si kupoval jete,svoji historii auta neznas. tzn. muzes mit menenou hlavu klidne 2x jak se kdo choval k turbu nevis, takze ty se muzes chovat k autu jak chces a muze to mit za sebou driv nez by sis myslel. Nemluve o lidech z jineho fora co meli auta s temahle motorama treba 3 a u vsech jen problemy. Ale je to asi jen subjektivni nazor. Kubajz88: tobe at slouzi a mnoho km bez nehod
  12. Jojo, ve vsem mate pravdu,ale v rodine bylo asi 10 aut a s ZADNYM nebyl nikdy problem. Vsechny auta jezdi dodnes. Meli pravidelny servis, slusne jezdeni a slusne chovani. Az ted s BKD je problem, tak to o necem svedci. Proto si stojim za tim ze BKD je umerne nachylne k zavadam nez jine motory. Nemluve o tom, ze znam par lidi primo z MB, par servisaku a vsichni do jednoho tvrdi ze daleko vetsi procento poruch je na BKD nez treba na 1,9 Tdi aj.
  13. Samozrejme je to motor od motoru ,ale urcite u tohoto motoru mas daleko vetsi moznost poruchy.
  14. Jojo, pokud jezdite jenom tady je to v pohode a pokud se nerozleti vrtulka na sani:-) Ja to dost resil kvuli te vymene a ted uz bych radsi preventivne, protoze to zralo take neco oleje, houkalo houkalo a pak docela velky problem. Ted je tam nove a je to uplne jiny pojezd. Je to tizsi, nehouka, vypada ze to nezere ani olej,ale to ukaze cas.
×
×
  • Vytvořit...