Čau, mám problém. V sobotu jsem měnil svíčky (nové i staré jsou NGK PFR7SEG). Výměna v poho, dotáhnuté na 25nm. Po nastartování na volnoběh hrubý chod motoru a dost sebou škubal. Jel jsem to projet, asi po 100m zhasly kontrolky co svítí když se odpojí baterka a zároveň se rozsvítila kontrolka motoru. Ujel jsem asi 1km, zastavil, zhasl motor, načetl chyby přes Caristu a chyby:
P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
Chyby jsem smazal a zkusil nastartovat, chod ok jako před výměnou svíček. Jel jsem to projet cca 20 km a v pohodě.
Násl. den cesta do práce a domů (60km) v pohodě. Včera cesta do práce ok, ale jak jsem zaparkoval a dochlazoval tak se rozblikala kontrolka motoru ale chod motoru ok. Chcípnul jsem to, Carista, a opět P0304 a P0300. Chyby smazány.
Ráno po práci po startu hrubý chod motoru, nechal jsem to půl minuty a zdechl - kontrolka nesvítila. Carista bez chyby. Druhý start to samé. Třetí start už ok. Cesta domů v pohodě.
Dnes odpoledne jsem zkusil prohodit cívky mezi 1. a 4. válcem. Po nastartování hrubý chod a misfires chyby P0304 a P0300. Tak jsem zkusil vrátit na ten 4. válec starou svíčku (nevypadá špatně, najeto na ní je 30 000 km). Po nastartování hrubý chod a misfires chyby P0304 a P0300. Dosral jsem něco? Nechápu, nebo jestli je to náhoda že to začlo dělat zrovna teď. Předtím jen asi 14 měsíců zpět mi během cesty 10x zablikala kontrolka motoru, Carista tenkrát hlásila misfires na 2. a 3. válci, ale od té doby už nic.
Vstřik?