Přejít na obsah

Vil

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Vil's Achievements

0

Popularita

  1. Vymenená váha vzduchu, problém vyriešený.
  2. Mám presne ten istý problém na AGU. Na VAGu mi vypisuje len váhu vzduchu - príliš veľký signál. Po resete je to na chvíľu OK, po pár kilometroch znova šklbe. Staré sviečky boli zadymené, po výmene a prejdení pár km boli aj nové rovnako čierne. Začínalo to tak isto ako popisoval kolega hore, no po čase auto začalo zle štartovať. Niekedy na prvýkrát chytí a ihneď zdochne. Inokedy chytí, ide na sytič a ako klesnú otáčky začne sa dusiť. Tak si pridá na takmer 2000 ot. a keď znova otáčky klesnú, zas sa začne dusiť. Mám aj video ale neviem ho tu vložiť. Za tepla nie je šanca auto naštartovať, zdochne ako škodovka so špinavým karburátorom.
  3. Cievky ako ti už písal chalan hore. Vynecháva jeden valec, najčastejšie druhý. To isté som riešil už dvakrát na dvoch autách. Sorry, je to už vyriešené. Nedočítal som dokonca :D
  4. Ahojte, mám dva problémy. 1) AUQ šklbe niekde okolo 3tis. ot., turbo nevypína ani vo vyšších otáčkach, no niekedy ako keby stratilo plniaci tlak (to isté vypísal aj VAG), je ho počuť ale netlačí do sedadla a ani BOV neodfukuje. Keď som menil olej všimol som si, že jedná hrubá hadica na turbe je mastná od oleja. Je možné že to bude len hadicou a turbo je OK? 2) AGU vôbec necítiť turboefekt, turbo počuť ako zaberá no vôbec netlačí do sedadla (ide ako Felda 1,6) a pri 4tis. ot. hádže do núdze. Je zrelé na výmenu alebo to môže robiť len regulačná banka?
  5. Vil

    vyhřev sedacek

    Je to velmi pravdepodobne, no napadlo mi aj to, ze ako ten pan nechal auto schnut so zapnutym motorom a aj so zapnutym vyhrevom, ci sa len neodpalila nejaka poistka (vobec neviem ako je to pozapajane a ci tam nieco take je) ked to bolo dlho zapnute a pritom to nehrialo, kedze na sedadlach nikto nesedel.
  6. Vil

    vyhřev sedacek

    Prestali mi vyhrievať sedačky (O1 RS), po tom ako som ich dal tepovať. Nehreje ani jedna. Absolútne netuším ako to tam funguje, má niekto nejaký tip?
  7. Tento istý problém som tu riešil pred dvoma mesiacmi.. oba zapaľovacie moduly (štartéry) boli KO.
  8. Vil

    Xenony nesvietia

    Takže rozprával som s elektrikárom, v jednom svetle je vadný štartér, v druhom žiarovka. Preto nesvietili obidve.
  9. Vil

    Xenony nesvietia

    Vďaka za tipy chalani, auto je už u elektrikára tak som zvedavý na výsledok. Ešte predtým som mal svetlo rozobraté doma a výbojky sú tam GE xensation hungary (33€/ks) a v tej plynovej banke je ako keby špina, tak som si povedal, že máme vinníka. Po založení do auta xenon zázračne svietil (dokým bol teplý - rozoberal som to v dome). Keď vychladol už nenabehol.
  10. Vil

    Xenony nesvietia

    OK vďaka za tip.. a ako spoznám funkčnú výbojku od nefunkčnej? Alebo len kúpiť druhé?
  11. Viete mi niekto poradiť, kde môže byť problém, keď origo xenony na O1 RS prestali svietiť. Auto kúpil v sobotu svetlá svietili pekne na bielo, vôbec som to neriešil. Až po príchode domov pri predvádzacej jazde s frajerkou som si všimol, že ľavé svetlo nesvieti. Po prejdení cca 10km keď som vystúpil z auta svetlo už svietilo. Večer to isté ale na druhej strane - nesvietilo pravé a ani po 18km sa nerozsvietilo. Na druhý deň ráno svietili obe svetlá, na obed už ani jedno a odvtedy už ani nezasvietili. Pri zapínaní ani nebliknú. Motorčeky boli pri kúpe funkčné. VAG nemám a ani sa k nemu tak skoro nedostanem, preto sa pýtam najprv tu, či nemá niekto nejaký nápad čo by to mohlo byť. Za každú odpoveď ďakujem.
  12. Ahojte, na Octe 2001 81kw AHF vypína turbo len pri jazde do kopca a na slušňáka (cca 100-110km/h) a to 2200ot. Keď tam idem 130tkou, auto ide ako má. Po znovunaštartovaní je všetko OK. Auto je chipnuté, nedymí, ťahá krásne až do 4500ot. Stalo sa mi to už niekoľkokrát, stále len v kopci a len pri tých otáčkach. Čistil som EGR. Na VAGu neukazuje žiadnu závadu. Podtlaková banka na turbe ide dosť stuha. Je možné, že bude závada tam?
  13. Čaute, kúpil som Octu 81kw ASV 2001 Combi, neviem kde je problém ale auto sa nad 4 litre dostane len v meste. Bežná jazda po okreskách 3,7 keď ju šetrím 3,3. Dlhodobá "dvojka" 3,7 za cca 1700km. Voľnobeh za tepla 0,2l/hod. Palubák ukazuje správne, za 10€ cez 200km. Jazdím v okolí Košíc, takže žiadne roviny. Spotreba sa mi zdá byť neuveriteľná, pretože bežne jazdím na Octe 1,8T a na tých istých cestách robím 7,5-8 litrov. Mal som aj 66kw aj 77kw PD a s tými som sa v priemere pod 5,7 nedostal. Žeby to auto bolo nejako čipované nie je ani na výkone, ani na kruťáku cítiť. Kde môže byť chyba?
×
×
  • Vytvořit...