Přejít na obsah

1piper11

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1piper11's Achievements

0

Popularita

  1. No myslel som ze to sitko. Neikedy sa tam zvykne spravit taka emulzia.
  2. Caute je narocne na octavii vybrat a vycistit palivove cerpadlo? Treba k tomu kupit nejake nove tesnenia?
  3. Mam este jednu otazku naco sluzi ta vazelina co je v tej sade na repas strmena, je to len na premazanie kolikov?
  4. Skoda ze som tvoj prispevok neprecital skor. Cez vikend som sa do toho pustil a ta segerovka bola fakt zazitok. Pri skladani som dsl tie kloliky zle jeden typ som dal na jednu stranu a druhy na druhu stranu co budem musiet prehodit lebo sa mi po pribrzdeni trochu sprieci strmenna ostava brzdit. Tiez to predovzdusnenie sme nespravili ale klasicky naslapovanim odvzdusnovali a je tam stale niekde vzduch aj ked z odvzdusnovaka uz sla kvapalina bez bubliniek. Skusim na to este pozriet.
  5. Mam podobny problem. Vymenil som naboje, nove kotuce a dosky a obe zadne kolesa ostavaju pribrzdene. Chystam sa este vymenit lanovody a zrepasovat strmene. Ma niekto skusenosti s repasom, je tam nieco na co si dat obzvlast pozor? A este odvzdusnovat brzdy doporucujete klasicky naslapat a povolit odvzdusnovak?
  6. No na chovani auta to zistit ak je v systeme netesnost behaju na volnobehu otačky a na diagnostike zvikne vyhadzovat chybu pokles tlaku medzi turbom a škrtiacou klabkou tolko z mojej skusenosti.
  7. Mareo mam vis 3.0 ale tieto vec tam neviem najst. Ked kliknem na zakladne nastavenia pre motor AUQ (lebo AUM tam nikde v ponuke nemam) tak mi len vyhodi navod na skrtiacu
  8. no takto som to mal rozobrate ale tie vrtulky sa nehybu a preto som chcel si sa to da rozobrat zele a popripade sa dostat k nejakym loziskam alebo k samotnemu motorceku.
  9. Je tu niekto, kto už rozoberal to čerpadlo sekundarneho vzduchu?
  10. No nie ked som ju isiel menit tak ten spodok ako je zasunuty do tej kovovej tak ten sa cely roztriestil
  11. Mne toprasklo rovnako jak tebe, keď som dával dole tu lištu s potlakmi. A keď som ju menil tak na spodku sa mi cela roztrieštila, čiže hlavne opatrne.
  12. Ja som to meni a je to tam len nasunuté, ale ten plast je dosť tak krehky od tepla z motora a pri vyťahovani mi praskol a ulomky spadli do vane. Čiže ja by som dal rovno dole aj vaňu, len pri vani daj pozor na šruby pri prevodovke
  13. inak presne tu istu chybu s tym sekundarnym mam aj ja a prisiel som na to že to cerpadlo sekundarneho vzduchu nefunguje vobec nezacne hucat ked nastartujem. A ked som ho rozobral tak z vnutra je cele zhrdzavene a zapecene. Skus pozriet ci to nemas rovnake. Ono ked nastartujes studeny motor by malo byt pocut take hucanie ako vysavac.
×
×
  • Vytvořit...