Jump to content

Lonanek

Uživatelé
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutrální

Kontakty

  • Website URL
    http://
  1. CD a origo radio bez CD jsem řešil např. tímto http://www.stualarm.cz/produkt/55usbvw009-adapter-pro-ovladani-usb-zarizeni-oem-radiem-vw-skoda-seat-most/aux-vstup/ Co se týče vybíjení, neuvádíš, zde je auto ten týden zamčené nebo odemčené. Nezamčené auto má podstatně větší odběr než zamčené.
  2. Hledat na fóru by se vyplatilo. Prostříkat páčku (pod volantem) kontoxem nebo jiným vhodným čistícím sprejem na kontakty, prohýbat a bude po problému.
  3. A také prohození ISO pin4 a pin7. Trvalé +12 a S-kontakt
  4. Zřejmě si to propájel až moc důkladně a někde jsi překlemoval spoj co neměl být spojen.
  5. Cena světel odpovídá jejich kvalitě a účelu použití - módní doplněk. Podle homologačního označení to nejsou světla pro denní svícení. Světla pro denní svícení mají mít označení: RL Exx č.xxxx RL - Running light (možno volně přeložit jako průběžné svícení) TOTO OZNAČENÍ MUSÍM MÍT VŽDY DENNÍ SVĚTLA !. Denní světla pak podle pravidla č.87 (RL87) Exx - například E11 , E4 (číslice za písmenem značí pořadové číslo státu Eu ve kteréM byla homologace provedena). xxxx - číslo pod kterým byla homologace provedena (V dokumentech ke stažení naleznete porovnání s obrysovými světly)
  6. Lonanek

    SPZ

    Neřešil bych to nátěrem, ale výměnou.
  7. Originál xenony se nastavují automaticky podle zatížení zadní nápravy. To ano, ale nevšiml jsem si, že by mi při rozsvěcení sjely dolů a pak zase nahoru. To stojíš na absolutní rovině? Mě auto stojí na parkovišti zadkem výš, takže jsou světla v maximální možné poloze (nulové). Pokud nemáš VAG, zkus si stoupnout autem proti zdi a zatiž si kufr. Světla by teoreticky měly svítit stále do stejného místa. Tedy při zatížení sjet dolů a při odlehčení zase nahoru. Samozřejmě je tam malé zpoždění, takže nečekej, že pokud budeš houpat zadkem auta, že světla budou okamžitě vždy svítit na stejné
  8. No nevím jestli se Ti tady někdo veřejně přizná k pirátství?
  9. Doporučuji na to použít ALCL200 (http://cz.farnell.com/af/alcl200/label-cleaner-200ml/dp/2136665) Je to odstraňovač etiket - super věc - dostane dolů jakoukoliv samolepku a bez poškození jak podkladu, tak i samolepky.
  10. Zpravidla prohození pinu 4 a 7 na napájecím konektoru mezi sebou.
  11. Lonanek

    Navigace dx

    http://czechmanuals.com/uzivatelska-prirucka-navod-k-obsluze/VDO%20DAYTON/MS-4100-_E Holt google je docela dobrá věc na hledání na netu...
  12. Blaupunkt je originál dávaný do Škoda. Jednoduše to zjistíš podle toho na kterém PINu (4 nebo 7) máš trvalé +12 a na kterém až po otočení klíčkem. Pro neorigo rádia: 4 - trvalých +12V 7 - spínané +12V Origo rádia to mají obráceně. Těch trvalých +12V právě drží paměť rádia.
  13. Na origo elektroinstalaci je pojistka proti vytažení pinů. Je z boku konektoru. Na barvě asi nezáleží, ale je vidět - je odlišná od materiálu konektoru, je pružnější (jiný plast). Na kupovaných konektorech (samice) tuším tyto pojistky nejsou.
  14. Špatně zapojené napájecí piny v ISO konektoru. Předpokládám, že předtím tam bylo originální radio Škoda a že se ti také vymažou naladěné stanice na radiu. Pak pomůže prohodit PIN4 s PIN7 na napájecím ISO konektoru. http://www.bucek.name/stranky/ruzne/zapojeni_konektoru/zapojeni-konektoru.php?cesta=Autor%E1dia%20konektory/ISO
×
×
  • Create New...