Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

milan.blazek

Uživatelé
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

559 profile views
  1. Tohle mě potom taky napadlo. Prodávaj se na tohle snad opravné sady, nebo sehnat jinej brzdič Milan
  2. To táhlo je nasazené na tisícihranu. Jde to sundat blbě, vypáčil jsem to šroubovákem. Můžeš zkusit vyháknout kuličku lanka a rozhýbat to aniž bys to táhlo sundaval. Zkus prostříknout měděnkou kolem toho čepu a hejbat.l - nesmí se po celé dráze zasekávat. Ještě se tam dávaj pružiny z t4 ( jakoby véčko ), které to táhlo pomáhají tlačit nahoru. Ale nejdřív to musíš rozhejbat Milan
  3. Povolit 13klíčem tu matici, vyndat ten čep a pořádně rozhejbat a máznout buď vazelýnou nebo měděnkou Milan
  4. Jsou to čidla teploty na vodní hadici a druhé na plastové rozbočce napravo na motoru. S tím vcds Ti neporadím, nejsem stím až takovej kamarát Milan
  5. Prý se vyskoušet dají přez vag. Ale nejednoduší je odpojit konektor a zkusit nastartovat. Když nebude žádná změna je špatné Milan
  6. Napravo na motoru jak je to rozbočovací koleno vodních hadic je čtyřpinové a dvoupinové je na hadici co vede k chladiči. Je to v těch plastových kolenech, určitě je najdeš Milan
  7. Co třeba čidlo teploty? Čtyřpinový i dvoupinový vyskoušej Milan
  8. Tak si nastav na tyčce ať tlačí to co chceš. Můj názor je, že 2bary je už na to turbo hodně. Ono Ti udrží třeba i 3bary, ale na jak dlouho? Ono nejde o motor, jestli 66kw nebo 110kw, ale o to turbo. Když to drží kamarádovi, tak ať Ti to nadtaví Milan
  9. Já myslím že počipu 1,2b je vcajku. Auto Ti jede dobře? Tak nešpekuluj tlak turba, nebo si připrav prachy na druhý turbo. To nejsou závodní turba, který tlačej i přez 3b, ale taky vydrží třeba jen sezonu Milan
  10. Dělal jsi základní nastavení klapky? Jinak ohledně kolísání - měnil jsem bšechny sací hadice za silikonové a z ničeho nic mil na volnoběh lítaly otáčky jako hrom a turbo bylo do 2t mrtvé. Kontrolala sacích a podtlakových hadic nic, na vagu nic, zkoušená teplotní čidla - dobrý, regulátor tlaku paliva+čerpadlo taky nic. Po třech dnech mi najednou na vagu naskočila chyba - snímač nadmořské výšky signál malý. Naštěstí stačilo jen vyčistit kontakty a stříknout kontaktolem + zásuvku a auto lítá jako fík. Ale asi ten snímač stejně budu muset koupit, jen že no:lvej origo stojí bůra. Snad vám tu chlapy něco z toho pomohlo. Milan
  11. Záleží na et, když budeš mít et 35 mělo by to při téhle šířce být tiptop Milan
  12. Taky jsem mněl problém s rádiem a vyskoušel jsem antén hodně. Nakonec jsem koupil ten correct a nemůžu si stěžovat. Žádnej šum a hraje i na místech kde bych to nečekal Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk
  13. Právě proto píšu že 11,5v je už málo. To už tam tý kapacity moc nebude Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk
  14. Mám pocit, že právě 11,5v je už málo. Měla by mít nějak 13 a něco Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk
  15. Neteče Ti to od trubky co vede olej do turba? Zkus dotáhnout Odesláno z mého BKL-L09 pomocí Tapatalk
×
×
  • Create New...