Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

JakubJ

OctaviaClub
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

452 profile views
  1. JakubJ

    Velká prosba

    Znamená to pripojiť sa špeciálnym káblom k autu a prečítať pamäť budíkov. Do auta sa treba dostať v každom prípade.
  2. JakubJ

    Velká prosba

    Skús zohnať niekoho čo vie vyčítať PIN z budíkov. Nový kľúč treba tiež cez diagnostiku spárovať s imobilizérom.
  3. JakubJ

    Velká prosba

    Neskúšal som to ale toto som našiel: Ovládací knoflík hodin otočte doprava a zároveň stiskněte ovládací tlačítko počítadla kilometrů. Asi po 1 vteřině tlačítko uvloněte. Na místě počítadla kilometrů se objeví 4 nuly, z nichž první v řadě bliká. Tlačítkem poč. kilometrů namačkejte příslušné číslo. Další číslice začne blikat pootočením ovládacího knoflíku hodin doprava. Postup navolení ostatních číslic je shodný jako u předcházejícího čísla. Kód se uloží do paměti pootočením ovládacího knoflíku hodin a současným stisknutím tlačítka poč. kilometrů. Po odblokování musí být motor nastartován do 45 min. Odblokování umožňuje pouze jedno nastartování. Určite som to videl niekde v návode
  4. JakubJ

    Velká prosba

    Ahoj, vymeniť baterku nepomôže. Ak vieš PIN zo štítku na kľúčoch tak sa dá zadať do budíkov a odblokovať imobilizér. Alebo nájsť niekoho kto ten PIN vyčíta z budíkov.
  5. Ahoj, mám záujem o č. 7 a keby sa dalo aj 10. Jakub Janík, Sadová 9, 914 41 Nemšová Dúfam, že poslať na Slovensko nie je problém. Ďakujem
  6. Tak dám dokopy tie nové brzdy a keď mi zasvieti kontrolka obloženia (vidím to tak do 2000km) tak ich dám na auto. Myslel som, že RS má R16 kvôli predným 312mm predným brzdám a vzadu sa vojde aj menšie koleso.
  7. Tak pri tých 18.9 s z 0 na 100 to už nehrá rolu 😄 , auto nemám na závodenie. Mám totiž tehlice a strmene na 288mm, tak rozmýšľam či kúpiť doštičky a kotúče alebo to nechať tak. Tieto malé brzdy pri nízkych rýchlostiach stačia, z 50km/h to bežne dostanem do šmyku, ale na diaľnici je cítiť, že to nestačí. Zadné brzdy plánujem tiež prerobiť z bubnov na kotúče, to ešte musím naštudovať aký rozmer či nie rovno 256mm. Nejako sa mi tie tenké kotúče nepáčia. Myslel som, že použijem strmene z predných, ale 256 vzadu majú menší piestik, tak asi keď tak kúpim celú nápravu (myslím že RS malo 256mm). Potom sa ešte bojím, že keď nemám ABS aby to nerobilo neplechu...
  8. Myslíte že ten váhový rozdiel bude veľmi cítiť? Chystám sa prerábať 256 na 288mm na 1.9 SDI.
  9. Začíname s osvetľovaním LED pásikmi. Zatiaľ kufor (2x zboku) + nakladacia hrana, časom príde osvetlenie nástupného priestoru a priestoru nôh. Celý motor a prevodovka boli od oleja, tak som to umyl nech vidím i to niekde tečie alebo to bolo len pooblievané v minulosti. Zatiaľ to vyzrerá, že nič netečie a olej sa nestráca. A posledná novinka simply clever viečko s lievikom na nádobku ostrekovačov zo Scaly. Ešte som vymenil kvapalinu v riadení, nech mám pomenené všetky náplne. Prevodový olej budem meniť ale ešte raz, lebo v servise mi nedali originál ale Shell a keď sa prevodovka ohreje, tak jednotku nezaradím niekedy ani na tretí krát.
  10. Nedávno som namontoval faceliftový vrch palubovky a plynové vzpery kapoty. Celkom bol problém dopasovať starý spodok k novému vrchu, vznikali tam špáry aj viac ako 1cm ale nakoniec som to tam dostal... Keď už som to mal rozobraté, tak som dorobil reguláciu jasu podsvietenia a úspešne zapojil vypínač na EGR ventil. Keď je odpojený kábel od ventilu N18 tak sa zapíše chyba do RJ, takže som ho nemohol len odpájať. Tak som cez relé zapojil ešte jeden N18 a po prepnutí vypínača RJ ovláda tento, do ktorého nie je zapojený podtlak a EGR ostane zavretý.
  11. @Martin ASV Nebol tam kábel, pin na svetlách nebol obsadený...
  12. Kilometre sú pravé. Octavia bola kupovaná členom rodiny ako nová a za 18 rokov najazdila tak málo... @Konny tak nech to dnes vyjde. Máš elektrickú prípravu na hmlovky? Lebo ja som nemal a musel som ťahať káble od vypínača do svetiel a do budíkov.
  13. A je to tu, 150 tisíc km. Dúfam, že vydrží aj ďalších 150 bez problémov. @Konny Včera som úspešne zapojil predné hmlovky, tak som bol asi rýchlejší ako ty
  14. Takto skončia blatníky keď sa nečistia podbehy. Ľavý je originál (18 rokov) a pravý 6 ročný poľský (ten zhnil po celom leme). Minulý rok som ten ľavý opravoval (vybrúsil som hrdzu, dal tmel, farbu, lak) ale po roku bolo opäť vidieť hrzu. Tak som kúpil oba vo farbe a zrazu mám z Classic aspoň podľa nálepiek Elegance .
  15. Tu je návod na dorobenie: https://www.octaviaclub.cz/clanky/navod-dodelani-mlhovek-octavia-1-pdf-239.html Káble prechádzajú cez otvor cca nad spojkovým pedálom.
×
×
  • Create New...