Jump to content

JakubJ

Uživatelé
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

1 Follower

Recent Profile Visitors

1 024 profile views
  1. Tá kontrolka tam je, len nefunguje, minimálne na facelift budíkoch. Tak isto aj naftové budiky majú kontrolku motora a EPC. Prispôsobiť by to malo ísť ale je to zbytočné robiť pri cene budíkov
  2. Chvíľu Octavia nedostala nič nové a už si pýta. Od 177 tis. km šlo najskôr ťažko radiť a po 800 km prestala úplne vypínať spojka. Hydraulika je v poriadku, takže to bude asi prítlačák. A aby toho nebolo málo, tak ešte k tomu dnes odišla predná sťahovačka.
  3. Pro climatronicu nie je klasický odpor ale tento polovodičový regulátor. Reguluje to prúd do ventilátora podľa zvoleného stupňa fúkania na climatronicu. Môžeš skúsiť priviesť napájanie priamo na ventilátor a uvidíš či pôjde naplno
  4. Nebude tá nová jednotka z anglického auta? Vtedy to myslím robí také veci a musí sa prekódovať eeprom v komfortke, na čo obyčajný vag nestačí
  5. Odpor je tu tiež zvlášť ale ak máš climatronic tak je na telese kúrenia taká červená krabička, z ktorej ide kábel do ventilátora. To je regulátor ventilátora
  6. Potom to vieš skúšať aj cez VAG v akčných členoch RJ motoru
  7. Čítal som to tu o tej páke, ale zatiaľ som nemenil. Tiež ju dokážem vytiahnuť až po vrch ale brzdí už na 3. zube. Možno keď nájdem niekde Octu s kotúčmi na diely tak kúpim páku
  8. Dával som doštičky aj kotúče ATE. Asi budú dosť mäkké, lebo aj špinia kolesá oveľa viac ako predné. Inak je to úplne iné brzdenie. Aj keď stojím v kopci na ručnej, tak nejdem ďalej ako na 4. zub
  9. Tak STK máme s novými brzdami úspešne za sebou. Vymenil som komplet brzdy za kotúče, silentbloky, tlmiče s uloženiami, pružiny, náboje s ložiskami, obrúsil a nastriekal nápravu a výfuk. Menší problém bol v strhnutej hlave skrutky na tlmiči, ale flexa to vyriešila. Teraz ručnou zablokujem kolesá za jazdy čo sa mi s bubnami nikdy nepodarilo
  10. V budíkoch je imobilizér a treba ho nakódovať pri výmene.
  11. Ak ti ostal senzor, tak ho môžeš nalepiť vedľa zrkadla. Na aliexpresse sa dá kúpiť gélová podložka pod senzor. Ja to tak mám vyše roka a funguje to. Inak zapojenie by malo byť rovnaké, keď som to dorábal, tak som len vymenil relé a zapojil senzor.
  12. Odpor je priamo vo ventilátore, s trochou snahy sa to dá rozobrať. Tá krabička je riadiaca jednotka, ktorá ich spína. Skontroluj poistky, sú len nad baterkou. Ale keby boli zlé tak by nešla klíma. Keď z tej RJ odpojíš velký konektor (4 káble) tak môžeš spolu prepojiť malé a potom veľké piny. Tak odskúšaš nízku a vysokú rýchlosť. Alebo priamo na konektore ventilátora, hnedý je kostra a dva sú +, každý pre jednu rýchlosť.
  13. Ventilátory sú prepojené a vždy idú spolu. Majú 2 rýchlosti. Keď je zapnutá klíma, bežia stále, na nižšiu rýchlosť. Ak sa klíma nestíha uchladiť, tak prepnú na druhú rýchlosť. U teba to vyzerá, že ti nefunguje prvý stupeň rýchlosti, a preto spína na chvíľu druhý. Preto aj klesnú otáčky, lebo to má veľký odber. Vo ventilátoroch je predradný odpor, na ktorom vedia odpadnúť kontakty. Vyskúšaj pripojiť ventilátory napriamo a uvidíš či ti idú obe rýchlosti.
  14. Tak máme po technickej a emisnej kontrole. Po príjemnom prekvapení s emisiami (dymivosť 0,14 pri povolených 0,9) prišlo sklamanie pri meraní bŕzd. Pri brzdení nie je cítiť trasenie, ale vraj sú krivé bubny. V najbližšej dobe teda vymením bubny za kotúče nech je s tým už pokoj. A keď už bude dole náprava, tak rovno aj tlmiče, pružiny a silentbloky... Všetko je pôvodné a má to za sebou takmer 170 tisíc
  15. Alebo ich daj do spodnej mriežky pred chladič. Tam sú lamely rovné.
×
×
  • Create New...