-
Content Count
81 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutrálníRecent Profile Visitors
1 024 profile views
-
Tá kontrolka tam je, len nefunguje, minimálne na facelift budíkoch. Tak isto aj naftové budiky majú kontrolku motora a EPC. Prispôsobiť by to malo ísť ale je to zbytočné robiť pri cene budíkov
-
Chvíľu Octavia nedostala nič nové a už si pýta. Od 177 tis. km šlo najskôr ťažko radiť a po 800 km prestala úplne vypínať spojka. Hydraulika je v poriadku, takže to bude asi prítlačák. A aby toho nebolo málo, tak ešte k tomu dnes odišla predná sťahovačka.
-
Pro climatronicu nie je klasický odpor ale tento polovodičový regulátor. Reguluje to prúd do ventilátora podľa zvoleného stupňa fúkania na climatronicu. Môžeš skúsiť priviesť napájanie priamo na ventilátor a uvidíš či pôjde naplno
-
Nebude tá nová jednotka z anglického auta? Vtedy to myslím robí také veci a musí sa prekódovať eeprom v komfortke, na čo obyčajný vag nestačí
-
Odpor je tu tiež zvlášť ale ak máš climatronic tak je na telese kúrenia taká červená krabička, z ktorej ide kábel do ventilátora. To je regulátor ventilátora
-
Potom to vieš skúšať aj cez VAG v akčných členoch RJ motoru
-
Čítal som to tu o tej páke, ale zatiaľ som nemenil. Tiež ju dokážem vytiahnuť až po vrch ale brzdí už na 3. zube. Možno keď nájdem niekde Octu s kotúčmi na diely tak kúpim páku
-
Dával som doštičky aj kotúče ATE. Asi budú dosť mäkké, lebo aj špinia kolesá oveľa viac ako predné. Inak je to úplne iné brzdenie. Aj keď stojím v kopci na ručnej, tak nejdem ďalej ako na 4. zub
-
Tak STK máme s novými brzdami úspešne za sebou. Vymenil som komplet brzdy za kotúče, silentbloky, tlmiče s uloženiami, pružiny, náboje s ložiskami, obrúsil a nastriekal nápravu a výfuk. Menší problém bol v strhnutej hlave skrutky na tlmiči, ale flexa to vyriešila. Teraz ručnou zablokujem kolesá za jazdy čo sa mi s bubnami nikdy nepodarilo
-
V budíkoch je imobilizér a treba ho nakódovať pri výmene.
-
Ak ti ostal senzor, tak ho môžeš nalepiť vedľa zrkadla. Na aliexpresse sa dá kúpiť gélová podložka pod senzor. Ja to tak mám vyše roka a funguje to. Inak zapojenie by malo byť rovnaké, keď som to dorábal, tak som len vymenil relé a zapojil senzor.
-
Odpor je priamo vo ventilátore, s trochou snahy sa to dá rozobrať. Tá krabička je riadiaca jednotka, ktorá ich spína. Skontroluj poistky, sú len nad baterkou. Ale keby boli zlé tak by nešla klíma. Keď z tej RJ odpojíš velký konektor (4 káble) tak môžeš spolu prepojiť malé a potom veľké piny. Tak odskúšaš nízku a vysokú rýchlosť. Alebo priamo na konektore ventilátora, hnedý je kostra a dva sú +, každý pre jednu rýchlosť.
-
Ventilátory sú prepojené a vždy idú spolu. Majú 2 rýchlosti. Keď je zapnutá klíma, bežia stále, na nižšiu rýchlosť. Ak sa klíma nestíha uchladiť, tak prepnú na druhú rýchlosť. U teba to vyzerá, že ti nefunguje prvý stupeň rýchlosti, a preto spína na chvíľu druhý. Preto aj klesnú otáčky, lebo to má veľký odber. Vo ventilátoroch je predradný odpor, na ktorom vedia odpadnúť kontakty. Vyskúšaj pripojiť ventilátory napriamo a uvidíš či ti idú obe rýchlosti.
-
Tak máme po technickej a emisnej kontrole. Po príjemnom prekvapení s emisiami (dymivosť 0,14 pri povolených 0,9) prišlo sklamanie pri meraní bŕzd. Pri brzdení nie je cítiť trasenie, ale vraj sú krivé bubny. V najbližšej dobe teda vymením bubny za kotúče nech je s tým už pokoj. A keď už bude dole náprava, tak rovno aj tlmiče, pružiny a silentbloky... Všetko je pôvodné a má to za sebou takmer 170 tisíc
-
Alebo ich daj do spodnej mriežky pred chladič. Tam sú lamely rovné.