Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

datel.1

Uživatelé
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

390 profile views
  1. datel.1

    Rcd 330

    Myslím že 330 prodáš rychle, je o ni velký zájem a ještě k tomu když je zelené podsvícení a startovací logo Škoda. Navíc 330 pěkně vypadá a má také velký a čitelný display.
  2. datel.1

    Rcd 330

    Navigace není, tohle je Bolero Yeti, To by musel být Columbus - vypadá úplě stejně, jen má ještě jeden slot na SD kartu pro mapy a místo tlačítka MUTE je tlačítko NAV. To já naštěstí nepotřebuji, mám zakoupený Sygic. Ale i tak se dá rádio propojit přes USB s telefonem (MirrorLink). Jinak rádio má vestavěný BT, takže spárováni s telefonem proběhne okamžitě a funkčnost HF je v pořádku. Nemusí se kupovat zvlášť BT jednotka ! Jen u tohodle Bolera je mikrofon zvlášť, tzn. kabel s mikrofonem se má navést sloupkem do stropní lampičky (v lampičce už je připraven otvor na mikrofon). To ale zase taková hrůza není, je to za pár minut navedené. Někdo si mikrofon nedává přímo do lampičky, ale nechá ho vystrčený jen někde u rádia třeba za volantem, nebo pověšený na sloupku (Airback).
  3. datel.1

    Rcd 330

    Zdarec, koupil jsem to od borca přes inzerát. Na rádio nebylo potřeba ani PIN, ani nějaká ochrana. Prostě jsem nasadil rádio místo starého rádia Swing a je to. Jediné co bylo potřeba, tak napájecí konektor (redukce) MOST, protože Škoda Yeti to má jinak. To mi borec poslal taky, takže jsem nemusel nic shánět. Anténní vstup je stejný, tzn. dvojfakra konektor. Je to lepší jak RCD 330 a to rozhodně ! Je to v češtině, ukládání stanic s názvem stanice, automatické přelaďování silnějších stanic (AF) to RCD 330nemá ! A hlavně dokonalý zvuk. 330 byla zvukově strašná... Díval jsem se před chvílí na Sbazar a borec ho tam prodává za 5.000,- pod názvem MIB2 . Já jsem ho koupil za 9.000,- Ale pozor, slyšel jsem, že rádií je více druhů, mám na mysli verzi SW a tam u některých je ta ochrana. Moje číslo zařízení je 5L0035200A. Je nutné se domluvit s borcem od kterého kupuješ rádio, prostě zjistit veškeré informace s kompatibilitou jiných vozů....
  4. datel.1

    Rcd 330

    9.000,- Vím, že je to dražší než RCD 330, ale stojí to za to ... Už měnit nebudu a tohle zůstává !
  5. datel.1

    Rcd 330

    Vyřešeno, rádio RCD 330 letěla pryč a dal jsem Bolero z Yeti a maximální spokojenost !
  6. Zdarec borci, také jsem musel teď v lednu měnit vodní pumpu, začala mít podivné kovové zvuky a začala téct, (vymlácené ložisko). Najeto 86200 - to moc dlouho nevydržela... Jinak s motorem absolutní spokojenost !
  7. Také bych bral takové rádio do mé Octavie 2 po FL (2012), ale vůbec nevím co bych měl v autě měnit za redukce, aby vše vungovalo ... origoš rádio mám Swing, zvukově hraje dobře, ale nedám tam USB, nebo SD ... MIB2 ani nevím, jak pořádně vypadá zezadu ohledně připojení napájení + antény a jestli je vněm přímo BT jednotka pro spárování telefonu pro volání ... Vím, že tohle rádio je drahé, ale zase určitě lepší, jak nějaká Čína ...
  8. datel.1

    Rcd 330

    Nazdar borci, také jsem zakoupil rádio RCD 330 Plus (6RD 035 187A)(výrobce Desay). Přehození rádia (Octavia II 2012, takže po FL) proběhlo v pohodě, pasovalo jak napájení, tak anténa - jen jsem musel použít anténní redukci Fakra konektor 2/1 a jiný rámeček. Spárování BT ryhlé, dobře se volá a protistrana spokojena s hovorem, takže vestavěný mikrofon asi dobrej s dobrou citlivostí. Rádio/ladění je celkem dobré a ukazuje názvy stanic. Dysplej ukazuje i venkovní teplotu, což mám radost. Co mě ale nepotěšilo, to je celková kvalita zvuku, je to takové plechovější... Původní rádio Swing bylo radost poslouchat, prostě dokonalý zvuk jak spodek, střed a výšky ! Asi to je tím, že rádio Swing má v nastavení zvuku ještě Loudness, což sakra pomůže ve výsledné zvukové barvě. U 330 mám bass naplno a zvuk (myslím podání basů) je takové ošizené, střed a výšky pěkné. Zkoušel jsem pustit ve 330 testovací zvuk a např. 25, 31,5, 40, 50 Hz až po 12.5 kHz, jako rádio to dalo celkem slušně, ale výsledný poslech Mp3 (nějaké skladby) je to jakýsi neůplné, prostě chybí spodek ... Škoda, že menu rádia je pouze v AN, nebo čína, mohla by se někde stáhnout čeština, ale netuším kde-asi neexistuje... Další věc, která mě zaráží je ta, že když poslouchám USB Mp3 - vypnu zapalování a po znovu zapnutí (po pár minutách), tak Mp3 začne hrát opět od začátku playlistu. U jiných rádií začne Mp3 hrát z místa, kde se vypnulo rádio. Nepřišel jsem na to, kde se to nastavuje, asi nikde... Rád bych do budoucna napojil zadní kameru, ale mám pocit, že budu muset pomocí diagnostiky něco nastavit, protože při zařazení zpátečky 330 (display) nic neukazuje, asi auto o rádiu neví. No musím někde sehnat nějaké informace o tomhle rádiu ... Jestli někdo máte zkušenosti s rádiem, tak napište. Díky předem.
  9. Bylo to opravdu pojistkou č.15 5A ... Byla provedena výměna za novou a je klid ...
  10. Nazdar borci, potřebuji radu... V zavazadlovém prostoru jsem chtěl vyměnit na levé straně žárovku, ale při vysunutí jsem se dotkl šroubovákem plíšků (tím pádem jsem to zkratoval) a přestalo svítit i osvětlení interiéru ... (mohu otevírat jakékoliv dveře a nesvíti ani interiér).Pojistky jsem proměřil a vše jsou dobré ... Nějaká rada, co jsem mohl odpálit ? Předem děkuji.
  11. Vím, co chci ! Když má originál Octavia anténní výstup double Fakra konektor a rádio Isudar má pouze jeden Fakra anténní vstup, tak potřebuji Fakra redukci 2/1 s napájením ! Co mi tady posíláš za obrázek s 2x Fakra/DIN ??? Navíc tahle Fakra je k ničemu, je rozdělená a nedostaneš ji do origošu dvojtého anénního výstupu v Octávce. Tam právě potřebuješ celou dvojfakru, která má mezi středníma Pinama 9mm ! Proto v tom balení jsou jak jednotlivé Fakry (které u octávky nepasují vedle sebe), nebo přímo dvojitá, která je do origošu anténního výstupu a ty mají právě těch 9 mm ! Proto to dávají v balení (více druhů), aby si mohl zákazník zacvaknout konektor, který potřebuje. To už mám vyřešeno a napojeno. Ale na to jsem se neptal, co mám použít za redukci !!! Já jsem se ptal na napájení... !!! Ale když už si píšem, modrej jsem zapojil na trvalých +12V a sledoval každý den baterii. V žádném případě a to i po 10-ti dnech napojení nekleslo napětí baterie ani o 0,10 V (auto skoro nejezdilo). Takže jestli je to na stálých +12V, tak teď už vím, že je to celkem prdel !
  12. 12V tam je a na dvou PINech, ale jsou trvalé. Já potřebuji spínané (až pootočím s klíčem). Budu muset něco natáhnout od pojistky asi ...
  13. Zdarec borci, potřebuji opět poradit... To, že jsem se už tady zmiňoval o slabším signálu na rádiu Isudar, tak jsem koupil Anténní napáječ a slučovač Fakra. Modrý drát, který slouží u tohoto produktu má sloužit jako napájení. Otázka zní: Modrý drát zapojit na spínaných 12V, nebo můžu drát dát na trvalých 12 V ??? Mám obavy, že když dám drát na trvalých 12V, tak to bude neustále "žrát" baterku při vypnutém klíči v zapalování, nebo nedej bože, aby to nezačalo třeba hořet když rádio nepoužívám a jsem mimo vozidlo... Bohužel při vysunutí autorádia ve dvojkové Oktávce po FL, nemám na ISO konektoru 12V spínaných, ale je tam pouze 12V trvalých... Proto se ptám, jestli to můžu zapojit takhle na trvalých 12 V... ? Předem děkuji za odpověď.
  14. Je fakt, že to rádio je malinko slabší a jakmile se pojede trošku někam, kde je slabší signál, tak už jde slyšet zašumění v rádiu, po chvilce to zase chytne lepší signál a je klid. Tohle musím vyřešit a myslím, že to nebude problém. Ono totiž originál anténní výstup v Octávii má konektor double Fakra, ale rádio (zrovna to moje Isudar) má pouze jeden vstup Fakra. Takže už jsem se díval na Fakra redukci 2/1 a půjdu do toho. Stejně musím natáhnout dráty (audio) do zadních dveří, takže musím rádio znova vydělat ven.
×
×
  • Create New...