Jump to content

snipy

Uživatelé
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

533 profile views
  1. Ahoj, podle toho co tu píšeš sis nevybral zrovna dobře. Taky jsem byl nadšenec, ale po těch pár letech co mám tu samou Octavii už mě nadšení přechází... Lépe řečeno mění se to v zoufalství 🙄 U mě ze začátku byl problém "jenom" s velkou spotřebou oleje = natankovat nádrž a dolít 1 litr oleje. Po ujetí cca 20 tis. Km při běžné jízdě po dálnici najednou Pá pá... Na palubce se rozsvítila barevná hudba (červená kontrolka poruchy motoru a kdo ví co ještě) a v ten moment začal kolotoč. Auto jelo už jen na 3 válce atd. Sehnat servis, který zjistí a hlavně vyřeší závadu byl neskutečný boj. Nakonec se p
  2. Já si myslím, že chtěl chlapec pouze ukázat jak je znalý... Ale nějak mu to nevyšlo. Snad tím svým jednáním nenapáchal větší škody. Jen mi to hlava nebere...
  3. Tak jsem od rána sháněl škoda servis, jenže jsou všichni vytížení, že by mě vzali až v půlce srpna. Nakonec jsem navštívil známého co mi auto v jeho servisu napojil. Hned na něj vyběhla chyba 0299, kterou tedy vymazal a auto opět funguje. Nicméně mám pro jistotu domluvenou hloubkovou diagnostiku v autorizáku kam pravidelně jezdím , kde to raději překontrolují. Jen to pár dní potrvá než na mě přijde řada 😟. Ještě jsem zjistil, že se mi nevypíná osvětlení dveří pokud zůstanou delší dobu otevřené a stěrače mi začaly stírat v závislosti na rychlosti vozidla což mi předtím nedělalo 🤭. Bohužel žádný
  4. Ahoj lidi, opět se na vás obracím o radu. Cca před 2-3 roky jste mi skvěle poradili ohledně odpáleného motoru 1.8 TSI CDAA, který byl úspěšně opraven a doufám, že mi poradíte i nyní. A teď k problému... Včera bylo mé auto na čištění interiéru v jedné společnosti. Když jsem si auto převzal, tak mi na palubce svítila kontrolka airbagu. Dnes jsem tedy zajel zpět abych zjistil co tam provedli, ale vzhledem k tomu, že auto čistil člověk z Moldávie, tak jsme se moc nedomluvili. Jediné co udělal, že vzal noťas a připojil auto na rádoby diagnostiku. Vymazal chybu airbagu a oznámil mi, že mám nefunkční
  5. Tak už mám auto doma :) dneska jsem ho vyzvednul v Mariánkách (díky dílům, které si ponechali v Chebu se vše protáhlo) a musím uznat, že jsem velice mile překvapen jednáním, ochotou, komunikací atd ze strany servisu. Vše proběhlo podle naší dohody bez jakýchkoli problémů, dokonce byli velice vstřícní. Rozhodně na mě nepůsobili tak, jako v Chebu u Saelu, ba naopak. Cítil jsem se tam jako vážený zákazník... Auto jsem shlédnul, projel, byl jsem poučen o opravě, servisu a zajetí a pak se šlo na administrativu... Doplnil se stav ujetých km na fakturu a do servisky, veškeré zápisy ohledně
  6. Ahoj lidi, dlouhá doba utekla, tak hlásím, že bych si měl nejdéle příští týden v pondělí přebírat auto v servisu (termín opravy byl sjednán do konce května). Došlo na výměnu, rozvodů, pístů i ojnic a s repasem nebyl žádný problém. Včera jsem viděl auto osobně s téměř zkompletovaným motorem a už se těším, až se zase projedu. Byl jsem upozorněn na fakt, že v Chebu lili do motoru řidší olej (0W-30) nyní bude 5W-30. Jednání v servisu bylo na profi úrovni... předvedli, ukázali, vysvětlili... Další info podám, až to bude za mnou ;)
  7. Tak auto se ráno převezlo do Mariánek a snad bude vše ok. S mechanikem jsem domluvený na pondělí s tím, že bude mít odpoledne připravenou cenovou nabídku a poví mi bližší informace. Jednání bylo opět na úrovni. Tak jsem zvědav. Mariánky jsem zkoušel na doporučení z jiného servisu, proto jsem v Chebu Schonera nezkoušel. Možná jsem to s těmi normami a repasem špatně pochopil... řeším jiny problém, tak se možná i méně soustředím... Je toho na mě nějak moc ?... Uvidíme v pondělí. Vypadá to, že se konečně něco dozvím... Tady jsou výsledky naměřených tlaků co mi dali v Chebu.
  8. Ahoj omlouvám se za odmlku, v pořadí byly jiné starosti. Nyní ale k autu, věci se mají takto: Ze servisu v Chebu, jsem po neustálém naléhání nedostal do dnešního dne cenovou nabídku na ten nový motor. O jakékoli činnosti na motoru nemluvě. Jediné co mi bylo řečeno, že odhadovaná cena je 160k ? (už ne max. 150k) na dotaz kdy bude motor? Odpověď... My nevíme. Na dotaz kdy budu na řadě? Odpověď: My nevíme...atd atd. Jen žádná odpověď. Dnes jsem od nich ale obdržel zalohovou fakturu na 80k, s tím že tam bylo uvedeno... Práce - 0, materiál - 0, sleva - 0, hlavně zaplať zálohu... Mezitím
  9. Beru na vědomí, že některé díly jsou stále ok. Můžu je tedy uskladnit, nebo někde nabídnout. Té chemii taky nevěřím, bude to mít efekt jako přelepit děravou pneu náplastí. Díky za další důležité informace, které se určitě budou hodit.
  10. Na fotky jsem si vzal lepší aparát ? Včera, jak jsem byl ještě v servisu, tak jsem mluvil s člověkem co objednává díly, tak říkal že nový modifikovaný motor mají za 135k a do 150k se mám vejít se vším všudy i s tím, co udělali do teď. Stačí ho objednat, namontovat a můžu začít jezdit. A co nějaké seřízení? Jasně, je to balík peněz, ale ojetinu do toho rozhodně nechci a chci mít auto, které mi poslouží na dlouho. O údržbu se nebojím a počítám i s tím, že se do budoucna unaví i jiné součástky. Ale budu mít přehled o stavu auta. No jo, moje "Drahá" (do teď neměla jméno ?) bude muset vy
  11. začíná se to moc komplikovat... potřebuju jezdit, oni repasovat nechtějí (kde mám já záruku?), a ve finále nemám čas ani chuť auto někam stěhovat a řešit repas. popř. jezdit s pocitem, co se podělá příště... a takhle to neprodám, Pokud koupím komplet nový motor, bude jejich přístup o něčem jiném (snad)... já budu mít záruku, dobrý pocit, že je to nové a prázdný konto... Z toho plyne poučení: Příští auto bude funglovka, ta je aspoň v záruce.
  12. ještě jsem se zastavil v servisu...
  13. Hmm, začíná to být zajímavé. Zpráva ze servisu: Jo jo děláme na tom. Právě sundavá vanu... My Vám zavoláme. Mimochodem dole to mělo být včera odpoledne, nebo dnes ráno. Brzy mi dojde trpělivost! Pro p2p: Je to přesně jak jsi mi říkal do telefonu.
  14. Ono jde o to, s kým jsem po tom telefonu ve skutečnosti mluvil... připadá mi to dost jako "tichá pošta" Ano, mechanik dnes říkal, že na druhém (ne na třetím) válci je poškozený ventil viz foto. Ten je opravdu "upálený" a na ostatních byla spíš jen řádná vrstva usazenin. Dále prý provede kontrolu bloku atd.. Pohled do válců 2 a 3 (mým skleněným okem) - jeden lesklý a relativně čistý, druhý dost černý. 1 a 4 v horní úvrati. Na pístech značná vrstva bordelu. Ještě doporučil výměnu rozvodů, kde je napínák na 5tce (?). Tlaky ve válcích byly taky ve finále všude nízké (nižší). Kdy
×
×
  • Create New...