Jump to content

MorDecaY

Uživatelé
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutrální

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bacha, nemá se tady citovat přímo poslední post 🙂 Co rok je jasné, ale jestli to je co 15k, 30k nebo nejlepších 10k najeto na oleji. Jak píšu... Přijde mi, že ten motor poznáš, jestli je ještě použitelný podle toho, jak jetý má olej a jak se s ním chová v rámci spotřeby oleje. Pak je tu studený start, aby nebyl slyšet řetěz.
  2. Mám to stejně 🙂 Najeto 120k při prodeji, do plné výbavy mi chybí nálepka LaK, xenony, přední senzory, elektrické sedačky- Které mám "jen" v polosportu a výhřevem 😄 Multifunkce, BT jednotka, corner přísvit, dokonce Sound Systém. No, ta generálka většinou je kolem 70k. Vyměnit písty a kroužky, aby to bylo tak jak má. Potom se do toho počítají ty kraviny kolem, aby to vydrželo. Dá se říct, že z toho je skoro nový motor. Do funglovky tomu bude chybět snad jen nové čerpadlo vody a oleje. Zrovna teď mi to Garny bude naceňovat, protože to vypadá, že jsem byl schopný uhrát, a
  3. Nebo to koupit jak já s tím, že tu generalku dělat budeš 🙂 Ten motor jsem chtěl, chtěl jsem ofci 2 po FL. Furt mě to vychází levněji jak 3ka s 1.8Tsi a dobrou výbavou, kde mám teď plnou prakticky 😄
  4. 2009 předfl ? To je hodně pozdní ročník 😄 To by mělo být BZBčko
  5. Všichni řeknou, že ten motor je kur** před GOčkem. Má prostě z výroby od roku 2009 vadu v rámci pístních kroužků, žere to olej. A slabý napínak - ten ale je v pohodě, pokud v minulých 5 letech byly dělané rozvody. 2012 výroby byly lepší, nebylo to tak zlé, ale taky to po nějaké době bylo třeba opravit. Mám leden 2012, do 3k otáček to nebere olej, vše v klidu, ale jak tomu buším 160, tak si to pápne decentně, že skoro po jízdě je třeba dolít 2 dcl. PředFl byly BZB, očividně v pohodě motory. Facelift jsou CDAA, špatné kroužky. GOčko vychází cirka na 70k, ale pak je ten motor
  6. Co jsem tak já pochytil, tak dekarb bude nejlepší sundat sání a manuálně ten karbon vyčistit 🙂 Pak s tím jezdit po nahřátí oleje 2-3k otáček a karbonizace by měla být co nejmenší. Ale prvně si musím vyřešit, že mi olej jde na 116 stupnů 😄 Osobně ale tankuju MOLku, klasicky 95 a co třetí nádrž tam bud hodím VIFa, nebo premiovku MOLky. Autu to nejspíš sedí, protože na studeném startu to krásně přede a nedějí se nejisté otáčky, nechcípá to.
  7. Jeden borec mi poradil chladič oleje, ten kus co je na držáku filtru. Měl stejné teploty jak já a po výměně byl na teplotách jaké mají být. Jak se v něm potom rýpal, tak zjistil, že ho měl od minulého majitele zaprasený utěsňovačem chladičů... Takže se ty mikro kanálky ucpaly. Snad to bude tímto a ne nějaká jiná sviňárna.
  8. Eddie, tak to je docela drsný 😄
  9. Aha 😄 A žere to olej, nebo jen hřeje jak jeblé ? Pokud to je firemní, tak to asi nikdo neřeší hádám 😄 A jak rychle si s tím jezdil Pawouku ? Právě proto to řeším, ten olej je vážně na horní hranici. A krom tohohle je ten v super stavu po nějaké kontrole od Garnyho bez otevření motoru. Rv. 2012/1 jen bych chtěl podoktnout 😄 Hlavní věc podle které jsem to bral...
  10. No tak jelikož jedu po dálnici, tak jsem kolem 2800-3100 otáček. Že by to prostě bylo vysokými otáčkami jako takové ? To mi ale pak nedává smysl, že moje druhá cesta do Brna olej tolik nesežrala, skoro až nic. RARK9 tady psal, že s Helixem se dostal max na 108 a to bylo, když to fičel 220 v létě. Takže i proto se ptám.
  11. Jak bych si to mohl plést s vodou ? 😄 A proč by to teda žralo olej jen když to je tak vysoko ? A jak to může být v pohodě ta teplota ? Když mi doslova každý říká, že 116 je vážně moc. A doslova jsem psal, že to při městském ježdění nežere, nebo to z toho není jasné ?
  12. Zdravím, Problém je s tím, že mi to při 130 km/h žene olej na teplotu 116 stupňů. Jel jsem s tím takhle Praha-Ostrava a olej zmizel na půlku měrky. Cestu zpátky jsem jel 110 km/h, olej cirka na 110 stupních a olej se nehnul. Jezdil jsem po Praze, párkrát otočené Karlovy Vary, teplota kolem 105 stupňů, najeto cirka 3k kilometrů a olej se absolutně nehnul. Má to najeto 125k, kupováno při 120k. Před mou koupi to víceméně půl roku stálo. Před prodejem majitelka udělala rozvody a nějaký 5w30. Já po 3,5k najetých jsem nechal udělat servis u Garnyho, kde nalil tam Shell Helix 5w40, ab
  13. Nahodil jsem předevčírem volant nový, bohužel borec neměl žlutou niť, tak jsem prostě řekl jo. Ale ručku, loketku a řadičku do žlutého a bude to mega kun*olap 😄
  14. Ojojoj, to vypadá vážně dobře 😄 Já to chci u sebe ladit do žlutého prošívání. To červené mají všichni a nějak jsem z toho už unavený 😄
  15. Zdravím, máte někdo tady ověřené čalouníky ? Měl jsem tu čest řešit udělání volantu od dvou borců na FB a komunikace s nimi jak s opicemi... Jeden to na 3x dělal, nebyl schopný jet podle instrukcí a druhý mi pro jistotu raději lhal... Podělíte se o kontakty ? Chtěl bych si to lehce upravit a dát interiéru decentní detaily. Případně se tady můžeme předhánět a čerpat inspiraci. Díky,
×
×
  • Create New...