Jump to content

MorDecaY

Uživatelé
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Profile Information

  • Auto
    Octavia II

Recent Profile Visitors

139 profile views
  1. Taky se mi to dělo. Otevřel jsem volant, sundal tlačítka, očistil kabely(sundal pásku, obtočil novou TESa páskou), očistil moduly s konektory a dál to funguje na brnk 😄 Dost možná to byly jen ty konektory v modulech, mohlo se to časem hnout. Kdyžtak tu mám komplet tlačítka s kabelem, kdyby jsi potřeboval a byl stále problém.
  2. Olala, copak to je za frajeřinku ?
  3. Kde nakonec máš ten port ? V loketce?
  4. Koukal jsem na net a borec tam psal přesně co se tady popisuje. Golf z roku 2009, motor na záruku opravený/repasovaný a má tam RR4. Datum sedí, máš tam 26.07.2013. Takže asi v pohodě :))
  5. Já s uzavíratelným měl problém s velikostí. Mám ten "větší" bez popleníku a jak jsem tam nasypal svůj bordel z kapes, nešlo to zavřít. Ten Yetiovský je větší trochu, pak můžu nahodit foto.
  6. @Lakur To mi neříkej, že jsi to našel někde. Tři týdny zpátky jsem ho lovil, že to vyměním za popelník a nikde nebyl s USBčkem. Tak jsem nakonec skončil u funglovky holé... Chtěl jsem to nějakým způsobem do toho dostat normální prodlužku USB, která by šla do rádia. Naprosto elegantní řešení.
  7. Máš na ten kabel nějaký odkaz ? Nebo číslo dílu.
  8. Jaké USB myslíš ? Já mám z Alíku přímo USB záslepku do panelu pod rámečkem. Více origo-look to snad nejde 🙂
  9. Pokud to je opravdu 2013 jednotka, tak to nějaké km odjede ještě. Ale i tak ty motory časem chytnou pístní kroužky a CDAA pohádka jede dál. Největší jistota je GOčko a pak máš hodně solidní svezení 🙂To si musíš říct sám, jestli dáš tolik peněz do káry. Cena toho motoru, co jsi našel je cca 50% ceny generálky co se dělá... Takže jestli by vážně nebylo jistější to udělat.
  10. Zdar borci, řešil někdo z vás, že vám profukuje přes středový panel v facelift Ovci s Climatronicem? Na spodku rámečku je to studené jak psí čumák a cítím i lehký vánek. To samé v přihrádce kde i při zavřeném průtoku jde cítit, jak je celá stěna studená. Schránka má napojený ten šlauch a fouká to i při vypnuté klimě. Takže nevím, jestli je nějaká seknutá nějaká klapka ? Auto topí normálně, maximálně mi přijde že to netopí tak moc na nohy (slabší výkon ventilátoru), ale to nevím, jestli to Ovce nedělají normálně. Začal jsem to pociťovat až teď v zimě jak je venku zima a je ne
  11. No, tohle vypadá jako nastavení rádia no. Hledal bych v něm 🙂 Případně reklamace, pokud je nové nebo něco.
  12. Uuuh, koukám na ty zatmavené sloupky. U O2 jsem se toho bál, jak to nemá moc tu linii 😄 Ale vypadá to dobře v tomhle úhlu.
  13. Tady si založ účet https://www.skoda-dily.cz/online-obchod.html Dej tam VINko auta a bude ti to ukazovat díly, co se na tvé auto namontovaly 🙂
  14. Viděl jsem video dva dny zpátky, kde borec říká, že nad 3k se spaluje proto, že se jinak otevírají ventily díky variabilnímu časování, tak to právě nad 3k spaluje... EDIT: Díky tomu časování jak jsou jinak otevřené, tak se dostane více tepla k těm sacím. Dobré vědět 😄 Nebo to prostě co třetí výměnu oleje nechat vyčistit a jezdit na premiovější palivo, nebo aspon s VIFem.
  15. Aha... Myslím, že právě tady jsem četl, že to je takový ideál 😄 A pod těch 2k to nedělá snad tolik, nebo co ?
×
×
  • Create New...