Přejít na obsah

Lukáš1991

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Lukáš1991's Achievements

0

Popularita

  1. Blbost to není - píšu OFICIÁLNĚ sehnat, myslel jsem tedy jako originální díl ve Škodě 🙂
  2. Asi kdybychom zabíhali do teoretické roviny, tak pak je možné vše, ale výbrus a výbrusové písty oficiálně nejsou a nedělají se. To že někdo provede méně či více odborně výbrus (samozřejmě se přijde o tu speciální povrchovou úpravu válců) a koupí výbrusové písty třetí strany neznamená, že je to v pořádku a výbrus se normálně dělá 😉
  3. Ahoj, výbrusy se u tohoto motoru nedělají - nejsou k dispozici výbrusové písty a druhak povrch válců je právě cosi jako alusil/nikasil (nanášeno plazmovým hořákem).
  4. Ve vedlejším vláknu o spotřebě oleje a motorech po repasu, co dělali kluci z Brna uvádí, že tahle spotřeba je normální. Mají ji i motory po GO s novými kroužky a každý turbomotor si něco vezme. Co se krytu týče - velkým krytem myslíš paket pro špatné cesty? Pokud ano, tak ten nemám. Teďka bylo sice taky vedro, ale 120 °C mi přijde už hodně 😕
  5. To všechno dělám, VIF dávám vždy. Tu 0W dávám proto, že to natáhne ještě dřív (snáz) a motor olej nepapá
  6. Díky za zkušenost, na ten Mobil slyším jen samou chválu 😊
  7. Zdravím přátelé, vmísím se s dotazem tady do toho vlákna... Jednou za čas mě popadne mánie a přemýšlím, co a jak.. a teď momentálně jaký olej.. dáte tip příp. můžete porovnat? 1) Chci zimní třídu 0W - bohužel jezdím často i kratší trasy <20 km v rozložení cca 30 % město, 60 % okresky, 10 % dálnice, mám ji odzkoušenou, motor je spokojen a pro napínák rozvodů je to ideál. 2) Z výroby bylo auto nastavené na QG1, nicméně jezdilo na výměny po roce resp. 15 000 km. Já měním rok nebo max. 8 000 km víc nenajedu a i kdybych najel, tak pro těch pár peněz za dřívější výměnu se svět nezboří 3) Aktuálně mám v motoru https://oleje-pema.cz/zbozi/motorovy-olej-shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30-5l_134293. Vím, že tady na fóru jsou ACEA C3 oleje haněné (pokud nejsou vyloženě vyžadované) s tím, že nemají takové čistící účinky. Na druhou stranu s mými častějšími výměnami by to mohlo být v pořádku? Čistě teoreticky - pokud se jedná o bezpopelnatý olej, neměla by být svým způsobem i výhoda v rámci karbonování? 4) Zná někdo přesný rozdíl mezi normami VW 504 a 502 (vyjma proměnlivý a pevný interval), jaké jsou požadavky? 5) Když si to štráduji po dálnici (140 km/h dle tacho) tak po 20-30 min ustálené jízdy mám teplotu oleje 120 °C nebo i lehce přes - to se mi nelíbí - jak moc kritická je taková teplota? Hraji si s myšlenkou, jestli by nepomohlo přejít na 0W-40 (nebude olej chladnější)? Konkrétně se rozhoduji mezi https://oleje-pema.cz/zbozi/motorovy-olej-shell-helix-ultra-0w-40-1l_34091 a https://www.autodily-pema.cz/motorovy-olej-mobil-1-fs-0w-40-5l Znáte? Používáte? P.s. auto nemá problém se spotřebnou oleje (0,1-0,2l/1000 km) Moc děkuji
  8. Na Škodovkách potažmo koncernu není koroze kolem lampiček SPZ nic neobvyklého. Je to bolest nejen Octavií...
  9. Před FL bohužel moc není https://autocatalogarchive.com/skoda/?page_id=16987 nebo to zkusit přes web archive takto http://web.archive.org/web/20050601000000*/www.skoda-auto.cz
  10. Rozvodový kola vyměň taky, když to bude rozdělaný. Zase tak často se to nedělá a to nejlepší už budou mít za sebou ☺️
  11. Díky! Ohledně honování - zmínka o tom je i zde u normy VW 507 00 https://www.oleje-motorove.cz/www-oleje-motorove-cz/5-RADY-ODBORNIKA/7-SPECIFIKACE-OLEJU
  12. Dotaz na p2p - Zdravím, 3/4 roku vlastním Octavii 1.8 TSI vyrobenou 10/2010 (MR 2011), nyní naběháno 204 tkm. Celou dobu pouze aut. servis, olej max. po 15 tkm, vždy to auto co se servisu týče dostalo víc než bylo nezbytně nutné. Olej nepapká (0,5-1 l mezi výměnami beru jako normu). Když čtu tady ty scénáře, kdy to žralo po 70 tis. km jako prokoplý, tak to již musel někdo řešit přede mnou (nejspíše)? Vzhledem k datu výroby je asi nulová šance, že bych byl nějakým šťastlivcem, že? Dále by mě zajímal názor či ještě lépe osobní zkušenost s tímto produktem - https://www.red-rider.cz/237-bg-109-epr-325-ml.html - ne nemyslím si, že nalít jednu plechovku vyřeší vše, ale jako prevence/pravidelná údržba příp. možné řešení problému který je ještě v zárodku? A poslední - četl jsem na konkurečním fóru, že motory, které mají z výroby nastaven servisní interval QG1, mají z výroby jiné honování válců. Nemáte s kolegou odsledováno, jaký servisní interval mají auta, která k vám jezdí na opravu? Moc děkuji!
×
×
  • Vytvořit...