Přejít na obsah

Snek72

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Snek72's Achievements

0

Popularita

  1. No kdybych u toho celou dobu nestál, začal bych pochybovat.. 🙂 Naštěstí jsem si z toho natočil i video, takže vím že jem tam s autem fakt byl a že se mi to jen nezdálo. Myslel jsem že toto téma bude spíš o tom, jaké má kdo zkušenosti před a po úpravě, jak to jede, co to žere a ne o tom, jak kdo nastaví tiskárnu. Škoda...
  2. Měřilo se na 4 převodový stupeň, rozsah otáček je na grafu... No a v prvním postu nahoře je odkaz na reportáž a je tam prakticky stejný graf s podobnýma hodnotama. Opomíjím část grafu od 0 do 1400 otáček...
  3. Ahoj, díky za nabídku ale jsem s úpravou spokojen, takže nemám důvod k pochybám. No se zárukou jsem čekal nečekal... prostě jsem se k tomu rozhodl shodou okolností v době kdy skončila, ale že bych na to bral nějak moc ohled to ne. Navíc od úpravce záruku mám, takže v tomhle problém opravdu není a ani nebyl. Co se týče LC tak uznávám, je to jen kravinka, ale funguje to. To že oktávka zvláště naftová není sportovní auto, to je jasný. Ale jede to jak z praku a spotřeba zůstává v rozumných mezích. Zkrátka jsem s autem tak jak je teď spokojenej . Graf jsem asi neměl přikládat, nechci aby to jak vypadá bylo předmětem nějakých vášní. Zkrátka na tiskárně nastavili tlusté čáry, no... 🙂 Tak kolama dolů a hezké vánoce všem!
  4. No.. celou dobu úpravy jsem stál u toho... mám z toho i video, nevím co přesně nesedí. Mě to přijde jako normální graf. Jak jinak by měl vypadat?
  5. po 100000 skončila záruka, takže "VYKUNĚNO" 🙂 Pocity dobré, nelituji. Zejména Launch control je tuze fajn. Zrychluje to o poznání lépe.
  6. CCa 9 měsíců... myslím že start jde i bez baterky, imobilizér je myslím pasivní čip. Schválně zítra vyzkouším... Tak vyzkoušeno, nastartovat jde i bez baterky v DO. Jiná věc je odemknutí..
  7. Nastartovat se dá i bez baterie v DO. problém je auto odemknout, je potřeba na klice dveří řidiče odstranit krytku zámku a odemknouit normálně klíčem. (proto tam vlasně v DO je, že...) pak se musí DO přiložit na tlačítko start a je to. Zrovna minulý týden to kleklo známé, takže jsem to řešil. Jinak baterku měním cca po 9 měsících. Na diagnostice to hlásí slabý signál wireless key cca měsíc předem. Na palubce až když jde do tuhýho, cca do dvou dnů konec baterky.
  8. já to dělal před půl rokem, výměna Grill za Včelín. když to opatrně odbrousíš/odřežeš, stačí to potom zatavit teplem (pájka). Je to ale potřeba odbrousit tak, aby ti tam zbylo dostatek materiálu. Zítra budu měnit tu spodní, protože zajíc... chudák... no co už. Jo a bacha na rámeček masky!!! aby ti neprasknul, musí se opatrně ale jde to.
  9. U mne cca 1l/30000 km. 33% dálnice 33% město 33% okresky. Olej "mizí" víc, když tomu šlapu, ale přijde mi to OK. Na minulé O1 1,9 TDI PD jsem po 100 000 km už nemusel dolévat. (najeto 300 000 km, Interval výměny 30 000) Tak třeba si to taky sedne. Nikdy tomu nešlapu dokud olej nemá min. 80 st C.
  10. Taky jsou dost důležité tlaky v pneu. I desetinka baru je při ostré jízdě poznat.
×
×
  • Vytvořit...