Přejít na obsah

rpolma

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia I

Návštěvy profilu

436 zobrazení profilu

rpolma's Achievements

1

Popularita

  1. Já budu mít na prodej červenou, kdyby byl zájem ještě.
  2. Auto jsem kupoval za 60 000 a nějaké drobné. V době koupě to byla nejlevnější RSka k prodeji na CZ portálech. K Octavii jsem se dostal takovým způsobem, že mám doma ještě jedno RS. Tak jsem si řekl, co je lepší než jedno červený RS? Jsou to přece dvě červený RS. Něco jako, když si koupíte psa, tak po nějaké době zjistíte, že mu je smutno.. 😄 Tak jsem začal hledat červenou Octavii. To je docela problém a počítal jsem s tím, že to nemusí být úplně TOP stav. Podmínka byla minimálně bouraná nebo ještě lépe nelakováno. Po nějaké době jsem jí našel. Po uvažování jsem zvedl telefon a jel se podívat. Na první pohled vypadala opravdu dobře. Interiér je jako nový a lak má svoje mouchy, ale přiměřené ke svému věku. Horší než lak byl celkový stav auta, ale přece za týden jsem si pro ní jel. Řekl jsem si, že zachráním jedno krásný auto, který si to určitě zaslouží. Věci co nefungovali při koupi.. Studené starty, znatelné cukání, výpadky výkonu, špatné brzdy, špatné pružiny, motor nejde přes 4500 ot/min. Začal jsem výměnou palivového čerpadla, tím odpadl problém se starty, a znatelným cukání...už to jen cuká. Abych se dostal do maximálních otáček pomohl nový palivový filtr a celkový servis (oleje, filtry, tlumiče, svíčky, pružiny, horní uložení, brzdy). Dále jsem zjistil, že výfuk není úplně v top stavu. Takže nový vlnovec. Výměna celého podtlakového vedení, včetně PCV, PRV ventilů a nového deceleračního ventilu, který už odfukoval. Přišla na řadu i váha, která stačila vyčistit (spotřeba z 11 na 8 ). Diagnostika hlásila lambdy, koupil jsem nové obě lambdy. Vyčištěná klapka a nastavení v RJ. Oprava sekundárního čerpadla vzduchu, která stála 9 kč 🙂 Stále to nebylo ono a auto padlo do nouzového režimu. Kamarád mi poradil vyčistit IC. Po vyndání IC jsem zjistil, že je děravý. Následující den přišel nový, namontování nového a další den odjezd na dovolenou do Krakowa, přes tisíc km a Octavia to zvládla na jedničku. Nikde nás nenechala, co mě překvapilo byla spotřeba. Nejeli jsme nějak rychle, ale pořád na 1.8t je spotřeba 7.2 l na 100km skvělá. Pak už jsem měnil jen čidlo teploty nasávaného vzduchu. K jízdnímu projevu to určitě pomohlo. Na něco jsem určitě zapomněl. 😄 A výsledek? Lehké cukání jen do kopce na plný plyn a lehce snížený výkon. V opravách se bude nadále pokračovat.
  3. Ahoj, nemůže to být nějaká chyba v kabelech?
  4. Klidně můžeš nebo tento: https://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w301?c=453 plní 504.00
  5. Vem Nanodrive. Nikde jsem nenašel, že ten olej plní VW normu. Nanodrive dávám do F1RS a motor už není tak hlučný.. asi placebo 🙂
  6. rpolma

    Koupím O1 RS lift

    Já jsem dělal tlumiče, pružiny a komplet brzdy co se týče podvozku.
  7. rpolma

    Silentbloky motoru

    Není to zbytečné u 1.6? Koukni na Vibra Technics, ty už dělají pořádné držáky motorů. Ale třeba pro 1.8t AGU je stejný jako pro TDI ATD.
  8. rpolma

    Koupím O1 RS lift

    Na druhou stranu, když s tím počítáš tak z toho uděláš hezký auto. Stejně do toho dáš peníze.. teda hodně peněz. Ale víš, že tam je téměř všechno nové. A nemusíš se bát co se tam pokazí. Prostě tam musíš všechno vyměnit 😄
  9. rpolma

    Koupím O1 RS lift

    Já koupil za 60 a byla to hrozná plíseň.
×
×
  • Vytvořit...