Přejít na obsah

mysko

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    45
  • Registrace

  • Poslední návštěva

mysko's Achievements

0

Popularita

  1. mysko

    Klimatizace

    to vyzera ze je prazdna... tlakove cidlo strazi ci sa spusti ..
  2. zamek nemusi ist von,staci ho len posunut na oci,takz epohodicka...len odmontovat 2 sroby a posunut si to von. dnes malina.
  3. mysko

    Přední nárazník

    K tej farbe neviem. ja mam diamant metalizu. Existuje 3 druhy striebornej metly. K tym naraznikom. Dnes som dokoncil vymenu predface za face a mozem Ti ukazat ako to vyzera. Takze pokial to este nemas vyriesene,naraznik pasuje vsade,hore pod maskou treba nove 2 diery na skrutky. Jediny problem je v dosadnuti pod svetlami.Povodny je viac dohora k svetlam tvarovany,novy je rovnejsi. Na fotke vidno ako to vyzera. Ja som vystuhu posunul co najviac hore k svetlam nech sa to zmensi na minimum. Nic som nerezal ani nesklepaval,lebo az sa dozijem tak by som rad dat ciru optiku takz epotom sa to dokonci. teraz robit nieco ked neviem ako to prisposobit je blbost. Takze ak ti to nevadi,je to jedno riesenie.
  4. Aha konecne som pochopil. Ved to ze normalne tam nefuka nic,pokial je vsetko OK. Je to len komora na vyrovnanie tlaku pod membranou ked chodi hore dole.
  5. asi nerozumiem co vlastne pises. Ze tadial fuka alebo nefuka? J asom pisal ze ta diera je nepriechodna,teda dnu je len komora a spodna strana membrany . Z tej diery co oznacujes sipkou ziadny vzduch nefuka .
  6. No ja neviem,mam sice bez tej klapky ,len surovy EGR ale ta diera co poukazujes je druha strana membrany odfuk,alebo na vyrovnavanie tlaku vzduchu za membranou., nevsimol som si zeby to bolo ta komora za dierou sucastou normal trasy vzduchu do motora. Jednoducho je to uzavreta komora za membranou.
  7. mysko

    Malý výkon

    Tak na toto Ti mozem dat odpoved,lebo som si tym nedavno presiel. Tvrdol mi pedal,po 1 zabrzdeni uz na kamen. Ja debil namiesto skusania vsetkeho som isiel na istotu a menil som posilovac. Jasne ze zbytocne vydrbane 106 Eur. No a potom mi to uz nedalo,co som si pametal ked upchas prstom hadicu za cerpadlom podtlaku normalne musis citit jak saje,nie len tak ze prilepi kozu na prste. Aj zvuk motora mierne pocut ze ide inak jak zvysi podtlak a nakoniec ked to uvolnis tak pocujes jasne ten krasny zvuk cuuuucccc a pokial to nechas volne prisavat vzduch tiez ho pocut to prudenie vzduchu dnu. Ja som sa nikde nedocital ani len kolko to ma mat nejaku hodnotu v Pa,zeby som zohnal minusovy manometer. Jedine som musel fyzicky skontrolovat a porovnat s inou O1 kolegu jak som na tom. No a potom spod ruky druha vyveva za 25 €. Tak sa neodrb jak ja.
  8. Mna praveze napad anieco uplne ine. Ty si tam dal tym ze si to dal priamo vela stavy,normal 12 cosi a nenormal za jazdy aj 14 cosi V. Uz si videl ako sa sprava Ledka ked sa odpaluje? Presne ako tvoje,postupne vyhasina,pokial ju nedorazis hned a rychlo niecim vyssim. Ten stabilizator dava konstantne napätie pri akychkolvek podmienkach,dokonca mam taky dojem ze moje su vhodne aj do aut s 24 V sustavou. Takze neries a kupuj nove. Ty si mal vyreklamovat ten modul ked odisiel.
  9. Tak podla obrazku ano,ale pokial poznas problematiku DRL tak sa mozu montovat na kat.vozidiel M,N. tzn. nakladne vozidla.Uz to nie je take blbe riesenie,max. vyska od zeme 150 cm? Ci?
  10. Pokial pises dobre rozmery tak nemas co s nimi riesit. za dalsie,este som nevidel policajta s metrom v ruke. SKor na STK aby to sedelo. Pokial budes mat stk v poriadku a na svetlach homolog.znacky tak vsetko OK.
  11. Kua to viem ze to dieslom nesvedci aby klepali na volnobeh. Ale ked niekde musim cakat a je mi zima,tak nebudem lutovat motor ale ho necham klepat nech kuri mne a nie aby sa setril. Nie je to az tak casto jak by si niekto myslel ze 3 krat denne. Napr som bol na STK/EK a mas mat zohriaty motor. Takze po cca 2 hod. stati -cakani- som nechal klepat na dvore STK a zohrial sa v pohode. Teraz v zime to ozaj trva pomaly to leze hore ale zohreje. A nemam problem s termostatom ani chladenim vody,s kurenim takisto. Predhrev vody mam,ale nezapinal. Mam to na ledky takze vidim ked zapina. Ono aj tak to automatika vypne este v case ked sa rucicka ledva odlepi od spodku.
  12. Tak ja napr nemusim cakat cely den na volnobeh ale co viem tak za 10-15 minut podla teploty vonku mam vodu pekne na 90 a nemam vobec ziadny problem. Takze spominane ze za cely den sa nezohreje je trosku blbe tvrdenie...:-)
  13. http://skodaoctavia.cz/motornavody/DemontazStarteru.htm Mal som vonku,premazat sa da. Aj zberace pod uhlikmi ocistit ,teda drazky vycistit od prachu. Nastriekat nejakym kontoxom,toci jak novy. Az to mam povodny starter co neviem, tak uhliky este dobre na ten vek.
  14. mysko

    nastaveni servisniho intervalu

    jj na kanali 40.41 sa udava pocet km alebo dni full a z nich potom odcitava. Takze ked si npr nahodil viac ako bolo nastavene napr na 15t km tak jasne ze to vyhadzovalo errory.
×
×
  • Vytvořit...