Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

bartfox

Uživatelé
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  1. Opravdu? Máš tušení, jaké / odkud je máš? Pokud by vydržely aspoň půlku doby co je máš, tak je to super! (Pokud by teda nestál pár 1000,-) B
  2. Dobrá tedy - zpátečky jsou vyřešené. Nějaký tip na to ledkové "dvouvlákno"? Díky, B
  3. No právě - to bych nerad - spíš něco míň "agresivního" 😉 B
  4. Zdarec kluci - doporučí mě někdo ledkové žárovky do zpátečky, které svítí líp a víc než vlákna? Couvání v noci se zatmaveným oknem není to pravé ořechové a zároveň náhradu za dvouvlákno (tuším že BA15s)?? (Octavia1 combi, 2001) Budu řešit denní svícení ale včetně svícení zadních lamp. Díky, B
  5. Aha Objednal sem teda 1J0 959 753 N na frekvenci 434 (většina jich je na 433, tak sem musel trochu hledat). Uvidíme co teda přijde a hlavně jak se to bude chovat Díky za pomoc! B
  6. Lidi dobří - který z těchto dvou klíčů by mě mohl fungovat ? Měl by být z Golfu 4 , dvoutlačítko a dálka na stejné frekvenci co mám na starém klíči 1J0959753CT 1J0959753AG
  7. Ok, takže když to shrnu: Musím najít klíč z VW Golfu IV , dvoutlačítkový, ale s frekvencí, kterou mám na mém starém klíči (vajíčku) - tzn. 434 MHz Teoreticky je to třeba tento 1J0 959 753CT Je tak?
  8. Tak číslo jednotky je : 1J0 959 799AH
  9. Děkuju za odpověď. Bohužel postup nefunguje. Pomalu se smiřuju s tím, že budu bez dálky B
  10. Ahoj, mám dotaz... Stávající klíč s DO k Octavii 1.9TDi (2001) přestal fungovat a tak sem koupil na Ali náhradní dvoutlačítkový, vystřelovací, který má nahradit tento nefunkční. Na starém klíči je frekvence 434MHz, kód 5FA 008548. Podle těchto údajů sem koupil ten vystřelovací. Po vyfrézování planžety a přehození tyčinky imobilizéru z vajíčka start motoru funguje. Bohužel se ale nepodařilo přez diagnostiku a ani manuálním kódovacím postupem přiřadit klíč k jednotce, aby fungovalo dálkové odemykání. V diagnostice v PC ani ŘJ jakoby nevidí mačkání tlačítek nového DO. Může někdo poradit, jakým způsobem zjistit, jestli nový klíč funguje na dané frekvenci (nebo snad na jiné?) nebo zaručený postup jak klíč nakodovat? Nebo bych uvítal případně odkaz na odzkoušený a zaručeně funkční dvoutlačítkový klíč... Díky moc B
  11. Já si nechal v létě upravit teplé starty v ŘJ (startovací mapy) a od té doby na brnk... B
  12. Ahááá - no já právě nevěděl, jestli tam ta pružina byla nebo nee - co sem našel na netu obrázky, tak byly s pružinou Takže nějakým způsobem musím demontovat ten plíšek, napružit ho a zase vrátit? Na to že tam neni žádné místo je toho moc B jak na to čumím, tak to ani nemám omačkané - pružina tam teda neni ani nebyla
  13. Zdarec - přesně tato závada se projevila dneska - jezdec mě "bloncá" na tom napruženém přepínacím plíšku - viz foto od sonyk02 Nějaká rada, jak to poléčit? Koupit celé stropní světlo je až to poslední řešení Díky moc B
  14. + ještě odklop koberec pod sedákem. Je tam víčko na třech šroubech. Pod ním je plovák B
  15. Aha - takže zhruba na úroveň závitové díry... Díky moc za pomoc B
×
×
  • Create New...