Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

já si spíš myslím, že šlo o povzdech nad faktem, že koncern prostě nemá žádný čtyřválcový atmosferický motor pro Evropu, tedy pro EURO6 a to v obecné rovině, když konkurence ho nabízí

 

PŘESNĚ TAK JSEM TO MYSLEL !!!! :palec: :palec:

 

Zajímavé je, že ostatní výrobci (Kia, Toyota, i ten Renault s Dacií...) mají atmosferický motor plnící Euro 6, ale koncern buď nabízí základní 1.2 a pak už všechno s turbem.

 

Ale kdyby si aspoň ty motory pořádně otestoval, než je začne montovat. Pak to vypadá tak, že 1.2TSI se do dvou let nahrazuje narychlo úplně novým 1.2TSI. :wallbash:

 

Zajímavý, kdysi turbobenzíny uměli ...viz 1.8T 110kW B)

Odkaz ke komentáři

No právě 1,2 HTP asi všechny neuspokojí a pokud chce někdo benzínový atmosferák, tak mu prostě nemá Škoda co nabídnout....

 

Když se k tomu připočte našponovaná cena a poněkud mizernější výbava + řekněme pošramocená pověst 1.2TSI....tak se nedivím, že lidi končí právě u Ceedu nebo i30

 

Už se těším co se pánům konstruktérům zase "nepovede" na tom TSI "new generation" :D

Odkaz ke komentáři

ono je to těžký... ta 1.2 MPI nebo HTP nebo jak se o jmenuje, bude prostě fakt pro nějakýho dědulu... vím, že i takhle slabý auto tě odveze z bodu A do bodu B, ale po tom, co jsem měl Otesánka 110 kW, jsem prostě slabý auto nechtěl..., tak jsem šel do 1.6 CVVT 93 kW... v Rapidu jsem si projel pouze 1.2 TSI 77 kW a to je myslím hodně slušná záležitost :) to se mi fakt líbilo... otázkou je, jak to bude se spolehlivostí těchto motorů... ?!

Odkaz ke komentáři

jo, ze stejného důvodu jsem rád, že mám v Mumínkovi atmosféru 1.6 CVVT s 93 kW :) doufám a věřím, že motor bude dlouho dobře sloužit... ;) osobně si myslím, že Rapidu by nějaká atmosférická 1.4 s výkonem kolem 70 - 80 kW slušela... :)

tyto papírově přešponované atmosféry netřeba. 1,4 stačí s 66kW a těch 80kW nechat pro 1,6

 

V důsledku to na papíře vypadá velmi lákavě, ale ve skutečnosti...

Odkaz ke komentáři

Ve skutečnosti nastane buď drobné vystřízlivění, protože ač to je 1,4 s "úžasnými" 80kW stále má díky atmosferickému plnění maximálně 130-135Nm, nebo zjištění že motor s takovouto charakteristikou se nehodí pro každého.

 

Viz zrovna 1,4 CVVT co se dávala do Ceedu. Ta měla tuším něco přes 80kW...a maximum točivého momentu (130Nm) při 5500ot!! Nad 4500ot. to pravda jelo, ale 2000-3000ot. škoda mluvit.

No taky ji pak přeladili na tuším 66kW...s tou jsem se taky svezl, pružnější, méně točivá a méně žravá...

 

Takže jsou to dva extrémy:

 

1. koncernovský - snížit objem na 1.0, 1,2, 1,4 a všude narvat turbo

 

2. "neokorejský" tahat u atmosféry z 1.0 70kW :D

Odkaz ke komentáři

jj měl jsem pujčenou minulej víkend kiu 1.4 CVVT 80kw nebo kolik rv.tuším 2006??možná 2007 a žádná sláva těch 80Kw....přišlo mě že to jede stejně jak tchánova 1.4 59kw ve fábii...možná huř...mělo to najeto 98000km...ale ten interier a místo se mě líbilo docela ale horší jak vypadali ošmatlaně a loupavě plasty na které se šahá a věnec volantu a řadička vypali huř jak muj věnec ve fabii po 280 000tisicích....takže kvalita těch prvních ceedu nic moc zřejmě....

Odkaz ke komentáři

Tu je oficialna sprava:

 

Mladá Boleslav/Reifnitz, 6. květen 2013 – Studie ŠKODA Rapid SPORT slaví svou světovou premiéru na letošním setkání GTI ve Wörthersee. Se sportovní verzí kompaktní limuzíny ŠKODA Rapid ukazuje český výrobce automobilů opět rozmanitost své modelové palety. 32. ročník legendární tuningové akce Volkswagenu se koná od 8. do 12. května 2013.

 

​Každoročně se na začátku května schází až 200.000 tuningových fanoušků Volkswagenu na kultovním setkání v rakouském Reifnitzu. ŠKODA jim letos jako hlavní lákadlo předvede ŠKODU Rapid SPORT, zvláště povedenou studii své kompaktní limuzíny ŠKODA Rapid.

 

„Setkání GTI je Mekkou pro všechny fanoušky tuningu a motoristického sportu“, říká předseda představenstva ŠKODY Prof. Dr. h. c. Winfried Vahland „S vozem ŠKODA Rapid SPORT ukážeme poprvé vysloveně sportovní a emocionální variantu naší nové kompaktní limuzíny Rapid. Opět tak zdůrazňujeme kompetenci našich zaměstnanců v oblasti sportovních vozů a motoristického sportu“, říká Werner Eichhorn, člen představenstva zodpovědný za oblast Prodeje a marketingu firmy ŠKODA.

 

ŠKODA Rapid SPORT ukazuje potenciál designu Škoda a možnosti, které se skrývají v Rapidu. Vznikl vůz plný dynamiky se sportovním vzhledem. Vůz je nalakován v metalických barvách červená Corrida a šedá Steel. Sebevědomě a osobitě stojí tento sportovní vůz na velkých 19 palcových kolech z lehké slitiny. Předek vozu okouzlí spojlerem a mohutným otvorem pro přívod vzduchu. Velkoryse dimenzované blatníky a masivní prahy podtrhují vnější vzhled vozu.

 

Další sportovní prvky přidává záď vozu s výrazným nárazníkem a dvěma integrovanými koncovkami výfuku. Zadní skupinové svítilny s typickým designem ve tvaru písmene C jsou barevně odlišené. Spodní zakončení je vytvořeno z karbonu. V interiéru sportovní vzhled pokračuje například v podobě sportovního volantu, sedaček Recaro a osvětlených prahových lišt.

 

Od podzimu 2012 je ŠKODA Rapid na evropských trzích jako sedmá modelová řada firmy ŠKODA. Kompaktní limuzína doplňuje modelovou paletu vozů ŠKODA mezi ŠKODOU Fabia a novou ŠKODOU Octavia. Při kompaktních rozměrech (délka 4,48 metru a šířka 1,70 metru) přesvědčuje vůz svým výjimečným vnitřním prostorem pro pět cestujících a jejich zavazadla. Součástí jsou i simply clever prvky, výjimečný poměr cena-hodnota a rozsáhlá bezpečnostní výbava. Atraktivní je také nadčasový design. Od svého uvedení na trh již Rapid získal četná ocenění. Za svůj bezpečnostní koncept navíc získal nejlepší hodnocení – pět hvězdiček – v nárazových testech Euro-NCAP.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...