Přejít na obsah

Chip 1.8tsi


macekol1

Doporučené příspěvky

Ja bych doporucil CHIPTUNER (http://chiptuner.cz/). Jsou partneri klubu, velmi seriozni jednani majitele , reference taky, brzdu maji. Pro cleny octaviaclubu individualni slevy. Doporucuju vsude, vlastni zkusenost nemam, jeste jsem se tam nedostal (byt to domluveny mam :D), ale az pojedu, rozhodne tam. Ted maji dokonce akce, to uz si na strankach prectes

Upraveno uživatelem Poky
Odkaz ke komentáři

Ja bych doporucil CHIPTUNER (http://chiptuner.cz/). Jsou partneri klubu, velmi seriozni jednani majitele , reference taky, brzdu maji. Pro cleny octaviaclubu individualni slevy. Doporucuju vsude, vlastni zkusenost nemam, jeste jsem se tam nedostal (byt to domluveny mam :D), ale az pojedu, rozhodne tam. Ted maji dokonce akce, to uz si na strankach prectes

Poky díky alespoň tobě. Čekal jsem že zareaguje víc lidí. Jeden chlapík mě doporučil Cimbu, o této firmě nic nevíš? Popřípadě neznáš někoho kdo má zkušenost? Auto jsem koupil nevý, je to L&K a má najeto cca 9 tisíc,tak se trochu bojím do toho vrtat

Odkaz ke komentáři

No trosku jsem zagooglil a na Cimbu jsou nazory smisene. Asi spis funguje podle nalady, protoze co z nej obcas vypadne, tomu jsem se fakt zasmal. Nikde nepise nic o zaruce(jen na sw), brzdu bud nema, nebo ji nema v cene chiptuningu tvyho auta (20 640 Kč). Ja osobne bych dal ruce pryc. P406 jsem mel chipnutyho od maxpoweru a to auto to znicilo za 2 roky,,takze tem se taky vyhnout.

Odkaz ke komentáři

Zdarec, no já sem taky hledal ale nic novějšího než z 2009 sem nenašel. Myslím teď špatné reference na Cimbu.

Jestli máš něco novějšího tak sem hoď link, nebo mě pošli zprávu. A co říkáš nebo říkáte na TuneKit, toto mě(neoficiálně) hrozně doporučovali v salůnu kde sem auto kupoval.Pořád sem se nemoh rozhodnout jestli RS nebo menší stádečko ale 4x4. Vzal jsem 1,8 TSI 4x4 L&K s tím, že po zajetí, tak 10 000 Km to ještě poladím.

Odkaz ke komentáři

Zatím hledám informace a hlavně lidi s osobní zkušeností. Mám ještě 1,9 tdi 110 K chiplou na cca 140. Dělal to borec z Brna, jede to jako kráva ale auto za třičtvrtě mega bych mu dělat nedal, i kdyby to bylo zadarmo. Hledám profíky. Dobré reference jsem dostal na letošním srazu na Rozkoši právě na firmu Cimbu.Působí na mě velice dobrým dojmem ale v minulosti měla patrně dost odpůrců.

Odkaz ke komentáři

A primo skodovka upravy nedela? Kamos ma SI a udajne mu chip delala ŠA

SA chip probiha asi tak, ze borec to nabidne na salonu, nakej prodejce vetsinou, auto se pristavi na servis, a odpoledne prodejce sedne do auta a jede ke mne :-)... Original skoda chiptuning neexistuje, ta se tomu brani jak muze, antituningova ochrana EDC a MED 17 atd...

Osobne bych 1.8TSI moc neladil, dost se kazi.. Stoji to tu ve skodovce porad na nakej problem na hnacim agregatu, podpalene ventily atd...

Odkaz ke komentáři

Ja jsem mel chip od Cimbu na starickou 1.6 a bylo to naprosto v pohode, rychle, bezproblemove a auto jezdi do dnes naprosto bez jakychkoliv problemu. Akorat ze tam se zvedl vykon maximalne o 10% a ted se mi zda ze z toho chtej vsichni dostat i 30 az 40% a to si myslim, ze je pro motory likvidacni.

U 1.8TSi bych o chipu moc nepremyslel a to ze dvou duvodu...jeden duvod jak psal vyse TDIfune a druhy je spojka...spojka v TSi je tak na hrane, ze jakekoliv zvyseni kroutaku a vykonu je pro ni okamzite likvidacni. Chiptuner nabizi zvyseni o nejakych necelych 20%, ale uz jsem videl mnoho prasklych kotoucu od spojky viz foto, prave diky takovym ruznym tunerum.

Nevim jestli se da u 1.8TSi dodelat nejaka lepsi spojka, ktera dokaze prenest vetsi zatizeni, ale i kdyby se dalo, tak se stejne neda vyhnout problemum ktere popsal TDIfun.

A vymena spojky na OII vyjde tak na 12tycek ;)

 

post-464-0-22157400-1318340114_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Já nejsu zrovna odborník na auta a rozhodně bych se s váma nechtěl prít, ale není hlavním iniciátorem peruch chipnutých aut především jízdní styl ? Jasný, podpálenej ventil a špatný chip je asi věc jiná.

Škoda že se nenašel nikdo kdo tuto úpravu už má.

V každém případě všem děkuji za reakce a doufám že toto vlákno bude pokračovat a přinese nám užitek.

 

Marcel

 

Jakej je rozdíl v mechanice předokolky a čtyřkolky, vychází to ze stejných dílů ? A jak je to se spojkou vs motorizace popř. RS ?

Odkaz ke komentáři

No a proc chces chipovat, kdyz chces jezdit v klidu...chipujes proto, ze mas pocit potreby vyssiho vykonu a tim padem jdes za hranice komponent, ktere jsou navrzeny pro seriovy motor.

Co se tyka rozdilu RS tak tam jsou dost velke rozdily oproti 1.8, RS motor je silnejsi a vse je tak trosku jinak. I vlastni konstrukce celeho auta je vuci standardu jina, ma vice svaru, atd.

 

U te ctyrkolky nevim, to ti musi rici nekdo kdo ji ma ;)

Odkaz ke komentáři

No a proc chces chipovat, kdyz chces jezdit v klidu...chipujes proto, ze mas pocit potreby vyssiho vykonu a tim padem jdes za hranice komponent, ktere jsou navrzeny pro seriovy motor.

Co se tyka rozdilu RS tak tam jsou dost velke rozdily oproti 1.8, RS motor je silnejsi a vse je tak trosku jinak. I vlastni konstrukce celeho auta je vuci standardu jina, ma vice svaru, atd.

 

U te ctyrkolky nevim, to ti musi rici nekdo kdo ji ma ;)

No proč, pro ten pocit že to tam je. Pro ten stejnej pocit jaký má spousta jiných, při montáži spojleru,folií a já nevím čeho všeho. Já se rád svezu a nejezdím pořád v klidu ale z křižovatky se umím rozjet bez "černé čáry" To bych řek, že třeba pro tu spojku bude mnohem šetrnější než chip, kteráho potenciál využiješ, v mém případě hlavně při kontinuálním zátahu a to ještě občas.

Odkaz ke komentáři

No ale to neni o tom jestli se rozjizdis s cernou carou...i v seriovce kdyz se budu rozjizdet jak prase tak tu spojku nicim(a dost), ale jde o to, ze kdyz jedes a pridas naplno plyn tak proste po te spojce pozadujes prenest o 20% vice sily nez na kterou je navrzena. Pochop ze tady to neni jen o pocitu jako kdyz si ovesis auto spojlerem ci mracitky a zatmavis skla. Tady zasahujes mnohem hloubs a pokud tomu neprizpusobis ostatni prvky tak si proste zahravas s tim ze se ti nekde neco vysype driv nez ma. A pokud toho nebudes vyuzivat tak pak je to zbytecne.

Jde o to, ze komponenty u 1.8TSi jsou na hrane a proto si myslim, ze chip u tohoto motoru neni zrovna moc dobry a podle me 160 kobylek neni malo, na dostatecne rychle odjeti z nebezpecne situace to nadherne staci a akceleraci to ma take moc peknou ;) Najezdim s tim motorem pres 50000km rocne a nikdy jsem nepotreboval ani kobylku navic ;)

A to si opravdu sem tam uzivam moznosti motoru :D

Odkaz ke komentáři

Na ten "pocit" máme každej jinej názor a je to přirozený. Ale s tou silou na spojku jak píšeš, mě to logiku nedává. Selským rozumem, když kola stojí a dáš ostrej rozjezd, plnej plyn, krouťák bude max, vykon bude max a pustíš spojku, musí zákonitě všechny mech. části dostat ohromnou prdu za uši. Toto auto musí vydržet a taky vydrží, netvrdím že pořád.

(Měl jsem už docela dost aut, od pleček za pár kaček až po relativně drahy kus a to ten poslední. Za mlada jsem s tím dělal hrozný věci a spojka neodešla ani jedna. Jezdím 20 let a skoro milion Km.)No a když pojedu,(neberme extrém 1,2,st.)dám plnej, musi jít do převodů atd. nesrovnatelně menší zlo a i od chipnutýho motoru. Asi to píšu trochu kostrbatě ale doufám že to všichni pochopí. Neber to že se chcu hádat, ani trochu, su rád že si se zapojil a donutil mě nad tím ještě výrazněji přemýšlet.

Kde jsi zjistil že jsou komponenty na hraně, mám známýho v servisu Škoda, ptal jsem se přímo na toto a říkal že o tom, že by byly ny hraně nic neví a ani ten pocit nemá. A ještě k těm kobylkám, BMW 330d xD taky nepotřebuju a přesto bych ho chtěl. :)

Upraveno uživatelem Ol@f
necituj primo predchazejici prispevky
Odkaz ke komentáři

No s tim pocitem mas samozrejme pravdu, kazdy jsme jiny a proto je ten svet tak krasny ;)

Kdyz se podivas na tu fotku co jsem vkladal v prispevku nekde vyse, tak to je spojka ani ne po 40-ti tkm a to si to kolega nechal chipnout pri 15-ti tkm a to se dusoval, ze s tim prave vubec nehrabal.

To ze je napr. spojka u tohoto motoru na hrane a nema skoro zadnou rezervu vim od kamarada ze Skodovky, ktery navrhuje takoveto prvky aut.

Tento motor vychazi plne z Audi dilny, ale bohuzel tlak na cenu hold neumoznuje jakekoliv rezervy.

Ja jsem mel u predchozi 1.8 spojku v haji po 60-ti tkm a to opravdu jezdim v klidu, akorat sem tam tahnu vozejk a to uz je hold pro spojku problem, musel jsem se s vozejkem hodne naucit jezdit, abych spojku nenicil.

Ja mam za 12 let najezdeno pres 750 000km a zacinal jsem take na starickych skodovkach(110, 120, 130, Favorit) a pred 1,8TSi jsem mel felicii 1,6 a co ta vydrzela, tahal jsem s ni vozejku a jezdil ne zrovna vybirave a spojka vydrzela presne 250000km...proste se hold vsechno dneska uz dela na hrane to je cele ;)

Odkaz ke komentáři

Svět se v p..u obrací, každej novej model je lepší než ten starej, jen vydrží míň. Neumím si představit ty naše auta za deset let, až se to začne opravdu srát. Přecpaný elektronikou, to nedá dohromady ani svatej. Známej má Tuarega 10v, když to jede urvalo by to ruce ale jen když to náhodou zrovna jede. :) Hele, odbočím od tématu, máme stejný auta. Co dení svícení, máš origo nebo led žárovky ? To žluty světlo co z toho leze teď, je hnus. A jde deaktivovat asistent rozjezdu do kopce, to mě taky leze na nervy.

Odkaz ke komentáři

Hehe, nepropadal bych panice...oni na to casem prijdou a ani uz v Cine neni ta pracovni sila tak levna ;)

Denni sviceni mam bohuzel porad originaly, pac kdyz tam dam LED, tak to proste hlasi chybu a me to strasne znervoznuje :( Jeste jsem premyslel nad koupi normalni zarovky v nejakem studenem svetle, ale uz jsem na to nemel cas, tak to mozna budu resit ted v zime...dokud neprijde prirustek do rodiny(do konce ledna to snad stihnu) :)

S tim asistentem si nejsem jist, ja ho celkem ignoruju a nejak jsem se ho naucil vyuzivat, takze mi az tak uplne nevadi, spise naopak, i kdyz nekdy cekat 2vteriny, kdyz chci vyuzit jen energii kopce(napr vyjezd z prijezdovky z domu vycouvavanim...prece nebudu radit zpatecku ;) ) je nekdy takove blbe, ale uz jsem se s tim naucil zit ;)

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 6 let později...

Trochu bych to rád oživil. Uvažuji o chipu, zajímají mě zkusenosti po vice km a u koho jste delali, dival jsem se na xtuning, nabizi cca 200 koni, pote BSR, tam nabizi dokonce 215 koni, jak to? Motor po GO, najeto po nem 30 tisic. Spojka stara rok. Doporuceni aktualni nejake? Spokojenost a motor ok?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...