Přejít na obsah

10 let bez provozu


martin410

Doporučené příspěvky

Já bych to moc neřešil.Je potřeba vyměnit olej+filtr,brzdovou kapalinu,podívat se na baterku,pakliže nebyla dobíjena tak vyměnit.Zkušenému řidiči to nechat projet.Pak se podívat,jestli něco neteče. Tam jde o to že u neježděného vozu se různé gumové těsnění vytlačí v jedné poloze a pak nemusí těsnit. :)

Odkaz ke komentáři

Výmena oleje, filtru, pri nejblizsi prilezitosti kontrola bodu varu brzdove kapaliny. V nadrzi bude na 100% zvodnatele palivo, takze Velfobin, VIF (dle druhu paliva) a doliti cerstvym palivem (nepises jestli to je diesel, nebo benzin), nejlepsi je ale vylejt (vysat) stare a nalejt cerstve. V pripade benzinu, kontrola svicek a rovnou bych vrchem pres svicky dal trosku oleje a protocil motor bez svicek, to same u diesla, nechal bych mechanikem vytahnout vstriky (rovnou by je zkontroloval) a s kapkou oleje na prazdno protocit, at se bez tlaku a razu trosku uvolni a promaze. Nabiti - po deseti letech spis vymena autobaterie. To by tak mohlo byt vse, samozrejme kontrola uniku kapalin (spuchrele hadice) a pro zacatek - prvnich par set km velmi opatrna jizda nekym zkusenym, motor se bude zajizdet a bude na citlive zajeti choulostivejsi nez novy motor. Jo jeste vymena pneu, po deseti letech budou trouchnive a nebezpecne - muze prasknout kostra uvnitr a zvenku bude pneu na pohled OK.

Neni to vyhra, stani auta je to nejhorsi co muze byt, po odstavce se vlastne dela GO.

 

Jeste doplnim nejjednodussi by bylo nechat to odtahnout nekam kde delaj Peug a nechat zprovoznit, kapaliny se budou na 100% menit vsechny a pak hadice tesneni......

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ruce pryč od něčeho takovýho, tohle jsou nejhorší auta, všechno tam bude zestárlý a nakonec vyměníš všechny díly co se nějak hýbou a nacpeš co toho balík peněz.

 

Za tu dobu budou možná i válce uvnitř zrezlý a vlastně všechny části kam se dostane vlhkost. Převodovka taky...radši kupte něco co je pořád v provozu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...