Přejít na obsah

Jaké brzdy


Doporučené příspěvky

Díly na škodovky a německý auta vůbec se obvykle vyplatí objednávat z Německa, já to vždycky tak dělal.

 

Např.: http://www.ebay.de/itm/SKODA-OKTAVIA-1Z3-1-6-1-9-TDI-BREMSSCHEIBEN-BELAGE-ZIMMERMANN-BREMSEN-KIT-/280876793996?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AOctavia&hash=item41658fc08c

 

4x kotouče + desky + výstražný kontakty Zimermann cca za 4600. Poštovný z DE k nám bývá cca 15-25 EUR Kdyby to náhodou někdo řešil :)

Odkaz ke komentáři

Díly na škodovky a německý auta vůbec se obvykle vyplatí objednávat z Německa, já to vždycky tak dělal.

 

Např.: http://www.ebay.de/itm/SKODA-OKTAVIA-1Z3-1-6-1-9-TDI-BREMSSCHEIBEN-BELAGE-ZIMMERMANN-BREMSEN-KIT-/280876793996?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3AOctavia&hash=item41658fc08c

 

4x kotouče + desky + výstražný kontakty Zimermann cca za 4600. Poštovný z DE k nám bývá cca 15-25 EUR Kdyby to náhodou někdo řešil :)

z CC je to jeste lepsi ;)

Odkaz ke komentáři

Zdravim panove,

chystam se na vymenu brzd a rad bych se zeptal, zda nize zmineny vyber bez problemu sedne na moji Skoda OII 1Z3 1.9TDi, hledam neco spolehlivejsiho, nez original, ne hlucnejsiho, spise naopak:

 

 

Zadek:

2x ZIMMERMANN KOTOUC BRZDY ZADNI OCTAVIA 2/RS/ - 286*12 - 1K0615601AD

http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni-5_5

1x SEGMENTY TRECI ZADNI OCTAVIA 2 - ZIMMERMANN - 1K0698451G /258*12 + 286*12/

http://www.cc-autodily.cz/segmenty-zadni-oct-2

(u techto desticke je sada na dva kotouce, tzn staci objednat 1kus, nebo sada pouze na jeden kotouc tedy objednat 2 kusy?)

 

Predek:

2x ZIMMERMANN KOTOUC BRZDOVY PREDNI OCTAVIA 2 ,SUPERB, SUPERB 2 - 312*25 - 1K0615301AA

http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-312-25?brands[4556]=0&brands[394]=0&brands[30]=0&brands[65]=0&sort=cena_dph&order=desc&count=60

1x ZIMMERMANN/288+312*25/ SEGMENTY TRECI PREDNI OCTAVIA RS SE SIGNALIZACI OPOTREBENI - 1J0698151M

(u techto desticke je sada na dva kotouce, tzn staci objednat 1kus, nebo sada pouze na jeden kotouc tedy objednat 2 kusy?)

 

 

pripadne doporucili byste neco jineho? Jiny rozmer, jiny vyrobce nez ZIMMERMANN? Napr. Brembo, Brembo MAX, Zimmermann SPORT, Ferodo, Originaly? (ATE vynechavam, nasel jsem si tu apr prizpevku, ze se nekomu pokroutily)

 

Co rozmery na predek? 312*25, 288*25, 280*22?

zadek:

253*10, 255*10, 258*12, 286*12?

 

pripadne pri te vymene, nedoporucili byste i vymenu rovnou vsech plech. krytu kotoucu? Zase takova polozka navic by to nebyla.

 

Diky za info a zkusenosti.

Odkaz ke komentáři

Co se týče rozměrů doporučuji poslat jeldovi VIN a on ti to zjistí.. Desky máš v sadě vždy 4kusy, tzn. na 2 kotouče. Ještě je dobré zjistit, jestli máš destičky se signalizací nebo bez ;)

 

U krycích plechů záleží na jejich stavu a je jen na tobě, jestli použiješ stávající nebo objednáš nové :)

Odkaz ke komentáři

no, nafotil jsem to ZDE, tzn mam se signalizaci a jeslti jsem to spravne pochopil, tak se vyrabi signalizace jen na predek, ok, zkusim Jeldovi poslat VIN, at mi zjisti ty rozmery, uvidime, ale nejake obecne pravidla? treba co se vyrobcu tyce(neco ve stylu 'ATE ne, krouti se' atp.)? Brzdy nebudu menit kazdy rok, takze klidne i priplatim. ;) Hlavne zadny zbytecny hluk a kvalitku. :palec:

Upraveno uživatelem Dakie
necituj předchozí příspěvky ;)
Odkaz ke komentáři

zimmerman sport nebrat !!!! praskaji mezi vrtanim. Ja mam PR:Brembo sport + Textar Ceramic Zad: Brembo+Brembo

 

rozmer kotoucu musis dodrzet nemuzes dat kotouce z RS bez vymeny dalsich casti na tehlici

Kde jsi přišel na to ze ate se kroutí ? Jak pise Dakie jen je nekdo neumi zajet jake myslis ze tam mas kotouce ted ? Pokud máš ještě originál tak ver ze jsou právě od firmy ate:-D

Jenže na netu se prodávají kopie ate pozor na to !! A hlavně se ate musí zajizdet !! Jinak se zkrouti

neprisel jsem na to, hodil jsem to spis jako priklad, proste at mi sem nekdo hodi neduhy a znama fakta ;)

ted jsem o dve bohatsi, ATE treba zajet, jinak se krouti a ZIMMERMAN SPORT praskaji mezi vrtanim.

Odkaz ke komentáři

A brembo nejsou original brembo na to pozor ale vyroba made in poland a huungary :-D protože by tu prý originál brembo nikdo nezaplatil takhle mi to bylo řečeno

Upraveno uživatelem chipmann
Odkaz ke komentáři

Brembo je pořád Brembo. ;) Ať je výroba v Polsku, Česku, Maďarsku, Anglii atd... Firma dodržuje stejné výrobní procesy a postupy, používají stejný materiál, stejný výrobní stroje jen hodinová sazba robotníka v daných zemích se liší. A toto je velmi citelná položka. :palec:

 

tak v tom s Tebou naprosto nesouhlasim !!!! dělám ve firmě kde se vyráběj písty do aut Audi,BMW,Mercedes atd. a u nás se používá trochu jiná technologie než v Německu třeba.A stroje oni maj třeba novější u nás jsou starší.....

Odkaz ke komentáři

Nevím jak to probíhá u Vás ve firmě, ale měl jsem možnost vidět jak se pneumatiky Hancook vyrábějí v Maďarsku a jak v Korey. Vše bylo velmi podobné, ačkoliv nemohu až tak objektivně posoudit, jelikož nejsem odborník v daném segmentu. Takže asi jak, která firma. :palec:

 

 

 

jak píšeš podobné :) když projdeš u nás v CZ a v DE tak neuvidíš rozdíl pač se to vyrábí stejně :) ale jsou jiné směsy litiny atd. :)) a jak to může dělat i Hancook :)) stačí ubrat nějaký příspěsy atd :)) ale to bude u všeho :)) ale pořád si hlídaj svojí kvalitu :)

Odkaz ke komentáři

První cca 500-700 km se brzdí piánko. Lehká noha, raději brzdit dříve před překážkou. Po ujetí té vzdálenosti je dobré je trochu probrzdit. Stačí brzdění ze 120km/h na 0km/h. Tak dvakrát. Pak si všechno pořádně sedne a je to v pohodě. :palec: Pak se užívají normálně. Ale každý si zajetí provádí sám, tudíž zde může být i příspěvek o jiném způsobu zajíždění, ale ve směs je to podobné. ;)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

2 Lukas Travnik

 

Hezký článek. Zase jsem se trochu poučil. Nicméně jak jsem psal někde v mém předchozím příspěvku, každý to zajíždí trochu jinak. ;) A domnívám se, že toto kritické zastavení 120 - 0km/h není pro brzdy až tak kritické, pokud se po té pokračuje v cestě, kvůli do-chlazení brzd. :palec: Párkrát jsem již brzdy zajížděl a nikdy se mi po té nezkroutily. Je pravdou, že jsem vždy volil vyšší řady brzdových komponentů.

Ale musím přiznat, že článek je to poutavý. :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...