Přejít na obsah

Nenastartuje - skáče centrál

Guest hexcross

Doporučené příspěvky

Guest hexcross

Zdravím,

prosím o radu, auto jezdilo v pohodě, pak jsem ho vzal na začátku února na hory zaparkoval, a druhej den už nešlo servo (bylo tam furt -20 asi), starty v pohodě...pak jsem to vzal domu a nechal to stát venku tak tejden (furt mrzlo) a teďka to nechce chytat. Baterka nová, i jsem jí dobil ale stejně nic.

Když chci nastartovat tak skáče zmatenej centrál nahoru a dolu a jak je hadička do motoru tak je tam maličká bublinka (ne led), trošku si to natahne ale hned to vrátí, proste jak by si to nebralo naftu nebo elektronika? Nevím nejsem v tomhle odborník :D

Kontrolky OK, jak řikám dojel jsem nechal jsem to stát a už nic..

A do servisu se mi to moc nechce dávat...

Díky za každou radu :)

Odkaz ke komentáři

Zdravím,

prosím o radu, auto jezdilo v pohodě, pak jsem ho vzal na začátku února na hory zaparkoval, a druhej den už nešlo servo (bylo tam furt -20 asi), starty v pohodě...pak jsem to vzal domu a nechal to stát venku tak tejden (furt mrzlo) a teďka to nechce chytat. Baterka nová, i jsem jí dobil ale stejně nic.

Když chci nastartovat tak skáče zmatenej centrál nahoru a dolu a jak je hadička do motoru tak je tam maličká bublinka (ne led), trošku si to natahne ale hned to vrátí, proste jak by si to nebralo naftu nebo elektronika? Nevím nejsem v tomhle odborník :D

Kontrolky OK, jak řikám dojel jsem nechal jsem to stát a už nic..

A do servisu se mi to moc nechce dávat...

Díky za každou radu :)