Přejít na obsah

Renovace laku


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

To je pravda. Za 1000,- to bude bléééé

 

Zkus Štěpána 4x4 to je profík. Můj amatérský odhad (záleží na stavu - podle toho co píšeš jestli hodně kvete, tak to bude chtít větší investice) je kolem 5000-7000 tis a den, dva, práce aby to mělo nějaký smysl a úroveň. Pravděpodobně ti Štepán nabídne umytí, clay, opravení poškození po kamíncích, strojní leštění a vosk + záleží co ten rez(opravdu jen hrubý náčrt)

 

Jedna rada: Neboj se pořádně zainvestovat!

Upraveno uživatelem x Michi x
Odkaz ke komentáři

Mám člověka co tepuje intec, celý to umeje včetně stropu vytepuje, umyje motor všechyn plasty včetně pneu naimpregnuje, lak brousí strojně 3 druhama 3M past a pak následně applikuj ebezprašný vost Rivax , doba

práce cirka 12H a cena 1500,- za auto :palec: Takže já max spokojenej. Dělal jsem scouta a jednu AR 166

Odkaz ke komentáři

Já to taky nechápu, já bych to nedělal :lool: ale má super ohlasy a dveře se mu tam netrhnou, navíc mu tam vozí auta rakušáci a objednává se tak na týden dopředu :Samozřejmě záleží na typu auta ale normální auta všetně OII je 1500,- a renovace předních světel je 500,- obě :palec:

Neberte to jako reklamu ale jako reference, už se mě na to pár lidí ptalo, tak to dám sem

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=24081

http://www.lestimeauta.cz/

Odkaz ke komentáři

Aby to fakt mělo nějakej efekt, tak auto se musí NAPŘ. (a obecně):

 

Opláchnout wapem, aktivní pěna (není důležitá ale občas se hodí), zase wap, šampón (zde já už wap nepoužiju, ale meju metodou dvou kýblů, CLAY, zase omýt a následně sušit (moje nejoblíbenější metoda pomocí ručníků) Strojní leštění, doleštění ručně. (použití různých druhů past a kotoučů závisí na míře poškození laku a taky kolik tam toho laku ještě je). Použití nějakého lehce abrazivního přípravku (příprava na vosk) a následně voskování kvalitním voskem nejlépe dvakrát (tam je ale potřeba nechat dostatečný časový odstup)

 

 

Tohle byl velmi hrubý náčrt u karoserie a už tady jsme jen v materiálu minimálně za 1000,-

Motor je potřeba ne jen umýt ale i kvalitně zakonzervovat.

U kol platí to samé.Očistit a navoskovat, to je dalších minimálně 500,-

Interier dost závisí stejně jako karoserie na míře ušpinění...celý tento laický příklad je popisován jako u velmi mírně opotřebeném autě Čím víc je auto zničené, tím víc se cena zvedá.

 

Vevco, fakt nechápu jak si ten tvůj známej vydělá (pakliže to dělá poctivě a za 14dní tam nemusíš znova) I kdyby to lehce odbýval na materiálu, nezbude mu denně víc než 500Kč....

Odkaz ke komentáři

JJ tak to je a není to můj známej, dostal jsem na nej kontakt od kamoše co má BMW (když přijel se svým, tak jsem to obdivol a řeč dala řeč a bylo), jezdí za ním celý klub, a přesně co jsi napsal tak dělá nejřív umeje speš šamponem, pak vysuší, pak strojně leší většinou 3x a pak ještě růčo, a plasty atd. taky, pak následnej tedy jen umeje motor, ten se nekonzervuje, kola se jen čistej a pak čímsik stříkaj celý, nevím čím, a intec normálně tepovačka + očista plastů a anásledná konzervace, a co vím co používá, tak pasty 3M, Rivax vosk, a přípravky Mafra, a ještě něco, pak nějaký mlíko, to už nevím co, a tuším, na plasty něco od coyota. Tot asi k tomu, Nechci nikohi přesvěčovat apod, samozřejmě určitě budou lidi co to dělaj líp a dělaj dýl, a voskujou kola, dutiny, kapotu zespodu a já nevím co, Ale už jsem vyzkoušel hodně firem, následně jsem si to dělal sám, a jak jsem narazil na tohohle, tak při spočítání, nákladů, jsem zjistil, že to nemá cenu abych to dělal sám :lool: .

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...