Přejít na obsah

Bílý kouř


Doporučené příspěvky

tak takuto skladacku by som rovno vratil .Nevies,co ine tam bolo pomenene z inych motorov ,ale ARX mali vsetky elektronicky plyn. Teda bud mas len blok motora ARX a ostatok je AGU, alebo nemam sajn.

Je mozne ze je to len blok lebo inac by to asi neslo s povodnou riadiackou...neviem v tomto sa nevyznam do teraz som mal len japonce a to bud slo alebo neslo... nebolo nic medzi tym (nissan a mazda). A teda ono to furt slo... na mazde aj skocili rozvody o dva zuby a akurat stratila vykon... rozvody sa spravili a auto slo ako nove...

Odkaz ke komentáři

Já mezi výměnou 15K km ,dolívám tak 3 litry ... takže cca litr na 5000km ... Což není hrůza si myslím.. Mám taky LPG ... LPG by dělat bordel nemělo ba naopak je šetrnější než benzín protože nevzniká po něm karbon a různé nečistoty.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Včera jsem si všiml že po zastavení na volnoběh se mi začal valit z výfuku šedobílý kouř a silný olejový smrad, při pomalé jízdě městem chvílemi jako náklaďák. Taky se mi rozsvítila kontrolka motoru. Po vypnutí a znovu nastartování se už nerozsvítila. Po zastavení a vychladnutí asi 2,5 hod už motor nekouřil až po ujetí asi 7km znovu. Olej jsem kontroloval ale jestli ubylo tak zatím neznatelně. Víčko oleje jsem kontroloval a bylo čisté. Olej jsem měnil asi před 5tis. Minulý týden jsem dolil asi půl litru, a běžně dolívám 3-4 deci na 1000 km (po dálniční sedmihodinové jízdě). Motor jede normálně ale jel jsem jenom tak max 70 km/h bez vytáčení, takže nevím jak by se choval ve vyšších otáčkách. Žádné neobvyklé zvukové projevy.

Na diagnostiku se hned tak brzo nedostanu a nějaké zkoušení rychlou jízdou s vytáčením nechci riskovat.

Máte někdo nápad co zkontrolovat a nebo jak postupovat při řešení?

Odkaz ke komentáři

Dnes jsem sundal hadici co je připojená na klapku že se podívám jestli tam není nějaká známka po oleji a nic čisto jen lehce mastná. Zkušebně jsem nastartoval a v normálu a ani vytočení ke 3000 ot. nic neobvyklého. Takže se to projevuje asi jen za tepla. Zítra zkusím nrknout na svíčky. A v neděli to projedu uvidím za jak dlouho se to projeví.

Kolik možností je jak se může dostat větší množství oleje až do výfuku?

Odkaz ke komentáři

Tak tu hadici co spojuje ty dvě odvětrávací o kterých mluvíš jsem teď odpojil a bylo vidět že funguje byly v ní sice úsady ale ne tolik oleje jako mám v IC. Omlouvám se že když jsem psal že mám v IC olej nenapsal jsem že když jsem tam strčil hadru a vytáhl ji tak z ní ten olej tekl ne - kapal ale doslova tekl a to jsem ji tam nacpal třikrát. Tomu vůbec neodpovídá množství a barva toho co je v trubkách odvětrávání.

Byl bych rád kdybych nemusel platit za nové turbo a mohl si třeba nechat spravit odřeniny ale zatím to tak nevypadá.

 

 

Odkaz ke komentáři

Ty hadice jsou mizerné po deseti letech zákonitě. Já jsem měl v IC oleje opravdu hodně doslova to teklo. A hadicemi odvětrávání se to tam dostat nemohlo určitě. To by ta světlá usazenina v trubkách odvětrávání byla černá od motorového oleje co je v IC. Je to několik spojů na hadicích kontrola hotová za 5 min. Takže jestli to není přes turbo tak kudy se dostane takové množství oleje do IC?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Jede bez problémů před výměnou lehce a jenom někdy cuklo ale téměř neznatelně a ted po výměně hadic po zastavení na volnoběh hulí hustý šedomodrý olejový kouř, kontroluju opakovaně IC i hadice pořád to prolízám ted mám T kus a ventil 035103245A a budu to měnit, ten můj T kus je oproti tomu novému zdeformovaný vypadá jako zlomený. Vyměním a uvidím co dál. Podívám se do IC jestli je tam olej, nebo v hadicích. Já to mám jako stavebnici budu tak dlouho měnit až na to přijdu. Taky jsem v té době měnil olej a to poprvé co to mám a nevím co tam lili přede mnou. Takže vyměním olej. A ten ventil jak psal dreimotan přijde na řadu taky.

Odkaz ke komentáři

Já to plánuju, mám vybranej Shel Helix 7 10W 40 který tuto normu splňuje. Jěště pojedu příští týden štreku 800 km a uvidím kolik si vezme po výměně hadic a jestli se znovu nerozhulí zatím je to na krátké cesty ok. A navíc jel jsem stejnou štreku dálnice a víc naloženej než normálně a výrazně nižší spotř. o půl l na 100 podle poč. i podle tankování a to po výměně hadic. ALE nevím jestli mám dávat 10W 40 před zimou. A navíc už mám koupený Castrol 5W 40. Ale kluk co ten motor má v A4 dostal taky radu od mechanika co mu dělá auto že přes 200t. km by mohl - když mu žere olej.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...