Přejít na obsah

Octavia I. zhasinanie na volnobehu


Guest JamrichMEDIA

Doporučené příspěvky

Guest JamrichMEDIA

Zdravim páni,

som tu nový tak ma ospravedlnte ak som to zle zaradil.

V piatok som sa stal hrdym majitelom Octavie I. 1999 2.0 SLX najazdene 190 tis.

Na testovacej jazde bolo vsetko ok, bol ju pozerat aj mechanik. Pred podpisom zmluvy bola este na EK.

Cez vikend mi zacala svietit kontrolka check engine. Auto odvtedy zhasina na volnobehu. Pri studenom starte ide ako keby na 3 valce. Z vyfuku ide slaby biely dym. 2-3 krat si odkasle na cierno - potom uz nie. Je citit po benzine Stava sa mi ze aj zohriata na krizovatkach zhasne (na volnobehu). Pred emisnou to vobec nerobilo. Je mozne ze ak dlho stala v bazare a oni to vytocili nieco poskodili ?

Menil som olej za Castrol Magnatec 5W 40 (viem ze riedky ale taky mi tam naliali). Vzduchovy filter vymeneny.

Mam ale prasknutu hadicku co ide od viecka nalievania oleja do sania. Plus som mal prasknutu vyvodovu hadicu od sekundarneho vzduchu smerom k motoru. Tu mi dnes vymenili v aut. servise skoda (normalnemu servisu v skodovke nedvihaju telefony). Ta druha je ale zatial prasknuta a oblepena vulkanizacnou paskou (ta paska trochu vydrzi) cakam kym ju dodaju.

V skodovke mi otvoril aj skrtiacu klapku a hovoril ze je zanesena, ale ze ked ju vycisti tak sa mu to nemusi podarit nastavit. Je to pravda ?

 

Dal som si spravit aj diagnostiku, toto mi vyhodilo:

 

16518 - Rada 1 - sonda 1 - bez aktivity - Sporadicka zavada

16555 - Rada valcu 1, system davkovania paliva, system prilis chudy

16806 - Rada valcu 1, hlavny katalizator, Prilis maly ucinok, Sporadicka zavada

17536 - Rada 1, prizpusoveni smesi (mult.) - System s prilis chudou smesi

00532 - Napájecí napetí, príliš malý signál

00771 - Snimac pro ukazatel zasoby paliva - G, preruseni nebo zkrat na plus, Sporadická zavada

00929 - Zamykaci jednotka centralniho zamykaní, strana spulujezdce - F221, nesmyslny signal, Sporadická závada

00930 - Zamykaci jednotka centralniho zamykaní LZ - F222, nesmyslny signal

00944 - Vyhrivani zrcátka na strane spolujezdce - Z5

 

 

Su tam aj nejake veci ktore s tym nesuvisia ale ak by ste vedeli aj ohladne ostatneho poradit bol by som velmy vdacny.

 

Značka: Škoda

Typ: Octavia 1997>

Modelový rok: 2000(Y)

Varianta: Sedan

Kód motoru: AQY 2,0l Motronic / 85KW

Odkaz ke komentáři

Těžko takhle radit. Ty chyby ti vyskakují vždy hned po tom co se smažou? Mě auto chcípalo na volnoběh když jsem jednou zapomněl zapojit váhu vzduchu. Autíko jelo, ale jak jsem vyřadil tak chcíp. Takže jestli se vše po tom servisu co si autíku dal složil tak jak má, tak bych popřemýšlel nad reklamací.

Odkaz ke komentáři

Jak píše Kaje... Jestli se ti závady po smazání objeví znova tak je to jasný - a lambdy dokáží dost rozhodit spalování a chod motoru. Pak bych ještě zkontroloval svíčky - jak píšeš, že na studený motor to jde na 3 válce, tak podobnou zkušenost mám taky (ač s jiným autem), na studeno jeden válec neběžel a chytl se až po nějaké době... toto se pořát zhoršovalo až mi došla trpělivost a vyměnil jsem svíčky - od té doby je vše OK.

 

+ zkus ještě zkontrolovat zda nemáš prodřenou hadičku od regulátoru tlaku paliva (Najdeš ho když sundáš plastový kryt, tak je na levé straně - takový stříbtný cilindr 5cm průměr)

 

Jinak hodně štěstí a přeji ať to vyřešíš.

Odkaz ke komentáři
Guest JamrichMEDIA

No tak, hadice sania pomenene, skrtiaca klapka vycistena, sviecky aj s kablami menili zevraj v bazare lebo auto vynechavalo.

S kolisanim volnobehu bol na 100 km pokoj.

Uz bola aj spotreba v pohode 6,1 priemer na cca 20 km mimo mesta.

Spiatocna cesta ta ista trasa minus 3 ludia v aute 12,1

Z vyfuku je strasne citit benzin.

 

Diagnostika pred tym vyhodila (ked som riesil volnobezne otacky) nieco ako slaba ucinnost katalyzatoru, a sporadicka chyba lambda sondy - skrat + na kostru.

 

Co by to mohlo byt? ten volnobeh sa drzi v otackach ale je pocut ze v pravidelnej frekvencií vynecha valec.

Odkaz ke komentáři

máš to tam napsány 1.válec tam hledej závadu vypadá to má vstrik a nebo špatně nasazený kabel koukni na kabelaž ke vstřiku !

 

máš to tam napsány 1.válec tam hledej závadu vypadá to má vstrik a nebo špatně nasazený kabel koukni na kabelaž ke vstřiku !

proto ti to vyhazuje i chyby lamdy a katalyzatoru ....

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...