Přejít na obsah

Cukání motoru


Doporučené příspěvky

Mám problém s cukáním motoru. Při 1800 až 2000 otáčkami když jen lechtám plynový pedál a jedu po rovině, nebo z kopce, tak jsou cítit vybrace motoru. Nebo při zrychlování mezi 2000 až 2500 táčkami motor zahoupe, dělá to jen tak na půl plynu. Kdyby jste někdo věděl, nebo aspoň tušil, tak za každou radu budu jen rád.

Upraveno uživatelem Tonda99
Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

ja nemam problem s tymi vybraciami, ale vecsinou okolo 2000 ot/min sa mi ako pises motor zahupe, tiez je to vecsinou ked udrziavam rychlost a nasledne pridam, alebo to obcas robi aj ked pridavam plynulo okolo tych 2000 to zahupe, nepohnem sice plynovym pedalom ale trocha to pocitim, ako keby som ubral plyn a zasa pridal, moze to byt aj nieco s turbom? najazdene mam cca 190 tis

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Ahojte, ja mám 77 kw motor BJB 2004, úprava chiptuningom na 103 kw za môjho vlastníctva.

Mám ho cca 2 roky a tiež som mál tento problém.

 

Nakoľko to riešim od kúpy auta prečítal som fakt rôzne fóra ohľadne cukania auta.

 

V mojom prípade som to riešil výmenou všetkých možných dielov, hlavne všetkých drahých. Bol som v autorizovanom, ale aj v neautorizovnom servise. Všetky diagnostiky, aké sú možné som realizoval s negatívnym výsledkom -- nie je to v elektronike, ale je to len mechanické, tak som začal na ich odporučania.

 

Moja skúsenosť výmena palivového čerpadla, tandemové čerpadlo, výmena kabelového zväzku k vstrekom + pretesnenie vstrekov, detto nové čidlo resp. snímač teploty ako paliva, tak aj chladiacej kvapaliny, vyčistenie EGR ventilu.

 

Nakoniec, asi pred týždňom 12.09.2013 som mal ísť na dlhšiu cestu do Čiech, tak som si povedal, že ešte raz vyčistím EGR ventil bez zaslepenia, ale ja sám, nakoľko som to videl ako to robia.

 

Čo čert nechcel podarilo sa my zlámať umelú páčku podtlakového ventilu ovládania EGR, objednal som novú a samozrejme pod jedným som objednal aj sadu na pretesnenie EGR ventilu EGR krúžok + tesnenie.

 

Na moje prekvapenie auto prestalo cukať. Cukalo pri zošlapnutí plného plynu na 4 a 5 prevodovom stupni, hlavne vtedy keď som, potreboval obehnúť auto do kopca.

 

Ak to niekomu pomôže budem len a len rád, ináč moja skúsenosť s fórami je taká, každí vypisuje ak má problém čo je OK, ale vyriešenie daného problému už nenapíše, samozrejme česť výnimkám.

 

Jano

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...