Přejít na obsah

Šedá kombíková Myš


Doporučené příspěvky

vzhledem k mým potřebám a faktu, že z 80% cestuji sám, tak ve výběru jsou:

- Golf 7 / Golf 7 GTD ... v případě dvou aut v rodině ;)

- Golf 7 Variant / Passat Variant ... v případě, že bychom se s přítelkyní rozhodli následně prodat Octavii.

 

Všechno teď přes vánoce musíme promyslet a propočítat a někdy v lednu/únoru se budeme finálně rozhodovat i podle cenové nabídky.

Odkaz ke komentáři

Lukáši, up! je dobrej a u nás doma takovej mazel... přítelkyně jej má na starosti ;) Ale nedokážu si představit, že s ním pojedu na dálnici v Německu 700-1000km. I když jsem to taky už jednou jel - docela sranda, když to drásáš na plný knedlík a víc jak 170 to nejede. Ale ty pohledy předjížděných řidičů byly k nezaplacení :D A tankování bylo co 250km... A ze sedadel jsem vylejzal dobře rozlámanej :(

 

Jó, kdyby byl up! s malým nafťákem, tak bych jej vzal. :D

 

Teď zjišťuju, zda bude šance si auto poté odkoupit - podle toho bych vybíral i výbavu na přání. B)

Odkaz ke komentáři

Golfíka a pašíka, to ti schvaluji ;)

a to budeš kupovat jako nové, nebo po nějakém zaměstnanci, něco jako v čr roční vozy? nebo jako zaměstnanci ŠA mají 1.4 tsi např za 4000kč měsíčně a popřípadě pak si to odkoupíš?

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Takže nakonec to zřejmě vypadá "jen" na verze Golfu VII. Passat Variant je trochu moc mimo realitu. Takže jsou ve hře tři verze:

- Golf VII Highline BMT 2,0 TDI 110kW(150PS) 6-Gang

- Golf VII Variant Highline BMT 2,0 TDI 110kW (150PS) 6-Gang

případně

- Golf VII GTD 2,0 TDI 135kW (184PS) 6°-DSG

 

Varianty jsou seřazeny vzestupně podle ceny a rozdíl mezi prvním a posledním činí nezanedbatelných 7500€... Do 31.12.2013 se musím rozhodnout. To budou svátky klidu :ph34r:

 

EDIT: náhled konfigurací

Golf VII Highline_konfigurace.pdf Golf Variant_konfigurace.pdf Golf GTD_konfigurace.pdf

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

Diky Kubo. No mne by se GTD taky libilo nejvic a toho Varianta jsem konfiguroval jako moznou nahradu Octavie, ale ve finale musim koukat i jednim okem na cenu.

 

Ale jeste premyslim, zda nevzit v obyc Golfu ten motor 1,4 TSI s aktivnim vypinanim valcu ACT. Jezdilo se s tim pekne. Vice mene mam ted tyden na rozmyslenou :-D

Odkaz ke komentáři

JJ, variant na bázi G7 se konečně opticky povedl; zcela otevřeně říkám, že Golf VI Variant je (spolu s G5) jedna z nejošklivějších verzí modelové řady VW osobní vozy.

 

V mém případě by variant zřejmě figuroval jako náhrada octavie, která má k dnešnímu dni najeto téměř 188tkm a do konce roku padne zcela jistě hranice 190tkm. A kdybych s ní jezdil i v příštím roce, tak bych byl za rok touhle dobou někde na úrovni 250tkm. A když pominu fakt, že v tomto státě neexistuje téměř nikdo, kdo by koupil šestileté auto s takovou porcí (na základě faktur ze servisu, účtenek od všech tankování + dalších záznamů vč. fotodokumentace) DOLOŽITELNÝCH kilometrů... :( No, zkrátka uvidíme co s Octou bude v příštím roce :ph34r:

 

MaroCZ: 2,0TDI je pro mě osobně taky favorit, ale když mám možnost zkoušet, tak mě láká právě i ta 1,4TSI ACT, protože mám pocit, že se v ČR ještě neprodalo jediné auto s tímto motorem koncovému zákazníkovi (ale třeba se mýlím, taky nemám nejnovější informace :facka: )

Odkaz ke komentáři

podle toho, s kolika kilometrama bych jí prodával. Aktuálně bych tu cenu viděl reálně někde kolem 180-200tKč včetně 2 sad pneu (17" letní + 16" zimní), dvou sad koberečků do auta atp a se sériovým podvozkem v krabici. A v lednu bude dělaná nová technická ;)

 

Ale třeba se vše ještě změní a Octavie bude v rodině sloužit jako druhý auto - vše je ještě otevřený Jistý je jen nový model :jelen:

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...