Přejít na obsah

Superb 2.0TDI CR 125kw CFGB CHIP


Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Jak to je u SII s DSG? U OII je strop 380nm mám ten pocit.

Poridil jsem specialni programator na programovani DSG a cekam az vyjde novej modul(starsi DSG nejsou problem, akrivace launch control atd.) i na TRICORE jednotky DSG 6kvaltu aby sly delat prestavby ze 103kw na 125kw commonraily i s DSG. Tam je limiter 370NM softwerovy (103kw). Delal jsem Octavii RS CEGA 125kw na 400Nm s DSG a ok.

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

Oficiálně je to tak, že:

 

DSG 7st. "suchá" = max 250NM (např. 1,8 TSI)

DSG 6st. "mokrá" = max 350NM (všechny diesely + 3,6 FSI)

 

Ale tak, otázka je jaký to má opravdu rezervy, nebo je to fakt už na hraně ...

To by chtělo dlouhodobou zkušenost někoho, kdo to má + chip.

vetsina 125kw ma na brzde i 370Nm, spis nez tocivej moment jsou na prevodovkach problemove setrvaky a to v serii bezne..
Odkaz ke komentáři

Bohuzel neudelam, nechci delat neco polovicate, takze se venuje 100% jen dieslovym motorum.. Programovat a merit to neni problem ale nechcu delat neco, cemu nerozumim tak abych vedel presne co delam a co mam ocekavat od motoru za praci.

Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

Pokud se jedná o EDC17 s antituning ochranou, jednotku je potřeba otevřít. Málokterá firma umí jednotku otevřít tak , aby to na ní nebylo poznat. A už žádná firma včetně mě, není schopna nastavit tzv, OTP sektor. Takže kecy o tom, že se na to při přezkoumání servisákem z Boleslavi nepřijde jsou zcela zcestné. A už vůbec ne tvrzení, že na úpravu nikdo nepřijde. Krom změněných diag. hodnot, je i jiný Checksum, což se projeví i při povrchní prohlídce. Jedno řešení které nabízím je úprava sekundární jednotky, tj. orig zůstane doma ve skříni. I tak to má svá úskalí, avšak co se týká záruky je to důkazně neprůstřelné. Jednotky jsou po záruce vratné. Pokud někdo pochybuje, ověřte si dle interního reklamačního řádu na IVG, či v Boleslavi. Oni auta něco vydrží, a často to nikdo neřeší, ale stopro jistota je pouze toto.

Pokud jde o jednotku bez tzv. ochrany tak se rozebírat, sice nemusí , ale přibude zápis jak v identifikaci, tak v OTP sektoru. Je ale fakt , že se jedná o produkci kde auta jsou již mimo záruku.

U MED 17.xx platí obdobné jako u EDC17..např. C46

Odkaz ke komentáři

Tak znova,

několik aut po chipu, které znám, na reklamaci a celá reklamace proběhla bez problémů.

 

Také znám spoustu lidí co jezdí na červenou a pohoda. Ale snad se shodnem, že to není 100% OK jistota.Záleží také zda se reklamovala závada či smrt motoru, a také je to o lidech. Pokud je to dobrý zákazník, tak se nic moc nezkoumá. Pokud je to třeba ještě nějaký hnidopich tak na tohle dojede. Ale jak jsem psal ověř a potom piš. A u Audi je to ještě mnohem přísnější.

Odkaz ke komentáři

Jízda na červenou je to samé co reklamace po chipu?

hmmm, tak potom jo,

víc do podrobna ti tady psát nebudu, mám své zkušenosti ... a kolik je mrtvých motorů na reklamaci? neznám, jsou to vždy věci okolo a je jedno jakej to je zákazník, protože to nakonec řeší člověk buď ze škodovky nebo importu, bez vazby na zákazníka, nevím co bych si měl ověřovat.

Odkaz ke komentáři

Tak znova,

několik aut po chipu, které znám, na reklamaci a celá reklamace proběhla bez problémů.

Mam stejnou zkusenost. Auto melo upravenou jednotku, dokonce pocitadlo zapisu mel prepsane a dokonce prijel likvidator z fabriky pac skoda byla nad 100tis a vymenili mu motor. Jendotku nikdo neresil auto jezdi uz asi 4 roky dal.

Zalezi asi, jak pise Motorpower, jakej hnidopich se v tom hrabe. Osobne me tady jeste nikdo neprijel s timhle problemem, jen jednou mi prijel BLS ze ho vyhodili z emisi, ze jim nesel tocit motor nad 3000ot :-)))

Samozrejme zakaznika vzdy upozornim ze riziko tady proste je a bude.

 

Pokud se jedná o EDC17 s antituning ochranou, jednotku je potřeba otevřít. Málokterá firma umí jednotku otevřít tak , aby to na ní nebylo poznat. A už žádná firma včetně mě, není schopna nastavit tzv, OTP sektor. Takže kecy o tom, že se na to při přezkoumání servisákem z Boleslavi nepřijde jsou zcela zcestné. A už vůbec ne tvrzení, že na úpravu nikdo nepřijde. Krom změněných diag. hodnot, je i jiný Checksum, což se projeví i při povrchní prohlídce. Jedno řešení které nabízím je úprava sekundární jednotky, tj. orig zůstane doma ve skříni. I tak to má svá úskalí, avšak co se týká záruky je to důkazně neprůstřelné. Jednotky jsou po záruce vratné. Pokud někdo pochybuje, ověřte si dle interního reklamačního řádu na IVG, či v Boleslavi. Oni auta něco vydrží, a často to nikdo neřeší, ale stopro jistota je pouze toto.

Pokud jde o jednotku bez tzv. ochrany tak se rozebírat, sice nemusí , ale přibude zápis jak v identifikaci, tak v OTP sektoru. Je ale fakt , že se jedná o produkci kde auta jsou již mimo záruku.

U MED 17.xx platí obdobné jako u EDC17..např. C46

kdyz budou chtit, tak na to samozrejme prijdou o tom zadna. Upraveno uživatelem TDIfun
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...