Přejít na obsah

Autorizované servisy

8 hlasů

1. 1. Opravy

• Autorizovaný servis
      0
    • Sám
      3
    • Známý
      2
    • Neautorizovaný servis
      3
    • Jak co a jak kdy
      4

• Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Zdarec lidi, tak jsem dnes byl v autorizovaneé servisu a docela jsem byl zklamán. Byl jsem tam kvuli převzutí pneu a včera jsem se tam objednával a zjišťoval si cenu. Včera mi zdělili cenu 250Kč bez vyvážení(kvůli ceně za závaží). Objednanej jsem byl na 15:30. Auto jsem předal technikovi v 15:20 a čekal jsem. Po 2 hodinách čekání jsem se konečně dočkal a k potěšení mému :) mi konečně vrátili mé auto a to i s fakturou na které byla částka 685Kč :blink: :blink: :blink: No tak jsem se zeptal proč tolik a sdělil jim že mi včera bylo řečeno podstatně míň. Dozvěděl jsem se že cena 250Kč není za převzutí pneu ale pouze za výměnu kol. Dobrý řekl jsem si fajn autorizovaný servis neřeším. Škoda jen že ceně neodpovídá kvalita služeb. Kola jsou přefouklá a ještě pořádně nevím co mě čeká až to uvidím zítra za světla. Nedivil bych se kdyby pneu byly obráceně a poklice byly rozmlácený. To jest moje zkušenost s AS. A co vy jak jste na tom s AS??

Odkaz ke komentáři

250 za výměnu kol je normální cena. Přezutí pneu s vyvážením je věc druhá a špatná komunikace věc třetí no.. Nemám s tím příliš zkušeností ale myslím, že až tak moc tě neodrbali ale s tím, že za nejspíše stejnou cenu by to jinde měli do půl hodinky hotové. Spíš kvůli tomu čekání bych se tam už nevracel a ostatní odrazoval.