Přejít na obsah

Pomoc při výměně předních tlumičů a pružin


Nublar

Doporučené příspěvky

dobrý den všem,chci se zeptat jestli máte někdo skušenosti s výménou tlumičů (předních),zadní jsem vyměnil bezproblémů,ale koukám teď do dílenské příručky a jsem ohromenej,ten tlumič se vytahuje i s těhlicí,to si dělaj srandu,stahováky na kuláky atd. nemám,jen přípravek na stlačení pružin,a tak se chci zeptat,jestli to jde ten tlumič vyndat jenom,když: svěsím rameno,odšroubuju vrch a pak spodek a vytáhnu,a je ještě jeden dotaz,kdy vyměnit pružiny,mam octávia tdi 1.9ku,díky všem dobrým lidem za popisy a rady jak vyměnit tlumiče.

Odkaz ke komentáři

Vepředu na spodním rameni odšroubuj kosti stabilizátoru (rameno si před tím podlož-tak i při montáži). Povolíš a vyndáš šroub v těhlici-ten co svírá dolní uložení tlumiče. Zezadu do spáry vlož nejlépe imbusivý klíč a pootoč c ním,tím rozevřeš uložení a těhlici postupně stáhneš dolů. Potom z motoru uvolníš horní uložení a vyndáš celou tlumičovou jednotku včetně pružiny dolů. Pravá strana jde podstatně hůř. Bude ti překážet poloosa ,ale dá se to vyndat.

Tlumičovou jednotku rozebereš vně vozu na stole,ale potřebuješ stahováky. Bez nich to nezkoušej rozebírat. Jsou sice zaručené postupy např. pomocí drátů, řetězu apod, ale na takovou práci se patří vykašlat.

Odkaz ke komentáři

dobry den tak vam vsem dekuji za navody,uz to mam vymenene a to jsem vase prispevky necetl:) ale s problemy jsem se na prave strane opravdu setkal a pomohl jsem si jak jste psali temi stahovaky a imbus jsem taky vyuzil,vlastne jsem nic necetl ale probihalo to presne podle vasich navodu,moc Vam vsem dekuji ted jiz sedim boli me v krizi a jsem hotovy,jinak ta prava strana me stala nervy:D

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Tlumičovou jednotku rozebereš vně vozu na stole,ale potřebuješ stahováky. Bez nich to nezkoušej rozebírat. Jsou sice zaručené postupy např. pomocí drátů, řetězu apod, ale na takovou práci se patří vykašlat.

 

 

čeče já když dával KW tak jsme normálka postavil tlumič, navlekl na něj pružinu, opřel se o ni a kámoš zašrouboval uložení... Ale je pravda, že v jednom by to tak nešlo,ale ve dvouch naprosto pohoda...

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...