leos78 Odesláno Listopad 8, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2012 zdravim lidi mam OII 1,9Tdi 77kw 4x4 dosud bez problemu,odstavim auto přijdu po 3dnech a start nic.nastartuje cca na potřeti,napočtvrte ,každy start cca 10sec.při plnem plynu,jedu třeba jenom do obchodu asi 1km pak už chyta jak nova,tak to je pokažde když stoji jeden a vice dnu poradte pls. ps:vstřiky jsou měněne loni na podzim,baterie mesic,palivovy filtr tyden diky moc za každou radu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Listopad 8, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2012 Co diagnostika.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 9, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2012 pokud to dělá jak píšeš, tak ti padá nafta, čili diagnostika počítám, že neřekne nic, pokud jsi měnil třeba naftovej filtr tak ti to bude nasávat luft, znova rozdělat paliváka podívat se jestli ti tam dali novou těsnící gumičku, případně, jestli ji tam dali a jakou, kup třeba novej man filtr palivák i s gumičkou a vyměn, pokud ti to dělali v servisu běž to reklamovat, padá ti nafta!!! a pokud to máš týden měněný je to v tom na 99% někdo to udělal šlendrijánsky nebo smejdem filtrem atp. Já měnil filtr sám, je to na 5min a bezproblémů. Hlavně se nenechej opít rohlíkem, aby ti nakecali nějaký kraviny, je to na 99% tím. Ten naftovej okruh musí být utěsněnej, P.S. podívej se do motoru na levou část jak je ten plechovej obal jestli to někde lehce neprolíná. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Listopad 9, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2012 zkusil bych jeste nazhavit treba 3x a pak teprve tocit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
leos78 Odesláno Listopad 9, 2012 Autor Sdílet Odesláno Listopad 9, 2012 DIGNOSTIKA NIC,FILTR SEM MĚNIL SAM ORIGO,ALE TO UŽ ZAČALO PŘEDTÍM PROTO SEM HO MĚNIL,ŽHAVIT ZKOUŠÍM TAKY 3X4X,JA SI MYSLIM JESTLI TO NEMUŽE BYT NĚCO ZE SMĚSI PROTOŽE AŽ PŘIDAM PLYN TAK TO ZAČNE CUKAT A CHYTNE ALE JEN MUJ NAZOR SEM V TOM LAIK NO ALE PROČ TO POTOM UŽ CHYTA UPLNĚ V POHO I PO NAKE TE HODINĚ?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Listopad 9, 2012 Sdílet Odesláno Listopad 9, 2012 KO tandempumpa nebo podávací v nádrži, pokud válce chytaj postupně, tak se odleje nafta z hlavy. Pokud by si měl špatně těsněnej filtr jak píše Vevča, tak by okolo něj byla nafta. 2Vevca: ono je tam vícero možností, nedělal bych hned ukvapené závěry :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.