Guest Transporter Odesláno Říjen 6, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 Mam 2008 Touareg2 Tece mi olej z motoru uz od 10,000km, ze simefingu na klice v zadu, jak to v te Bratislave delaji?, toto nevidim na Japonskych autach, ani na tech nejlevnejsich. Zajimalo by mne jestli to je bezna zavada a co, a jake zavady jeste muzu ocekavat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 6, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 (upraveno) jaká motorizace? na různých bylo vždycky něco, ještě jsem našel tohle co mi tu zůstalo, jedno z mnoha opatření Upraveno Říjen 6, 2009 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Transporter Odesláno Říjen 6, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 jaká motorizace? na různých bylo vždycky něco, ještě jsem našel tohle co mi tu zůstalo, jedno z mnoha opatření Myslis motor? Je to 3.0L V6 TDI 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Říjen 6, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 no tak to se zkus zeptat někde u audi, v podstatě 8 z 10 má tenhle motor, s tímhle motorem je Turek v mladším provedení, kde už snad nejsou problémy s podvozkem, tak geometrie a sjíždění gum by mělo být o.k., tím trpěly první modely, s pronikáním oleje do sání turbem měla problém R5 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PROCHY603 Odesláno Říjen 6, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2009 A co tak ten TOUAREG reklamovat!!!! ved mas r.v.2008. A v BRATISLAVE sa tie auta skladaju z dovazanych dielou.!!!! MOTOR sa len montuje do karoserie a nevyraba sa v BRATISLAVE. ;) :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Říjen 24, 2009 Sdílet Odesláno Říjen 24, 2009 jaká motorizace? na různých bylo vždycky něco, ještě jsem našel tohle co mi tu zůstalo, jedno z mnoha opatření Ahoj Jardo, neměl by jsi toho více k R5? Sedlám mimo jiné také tento vůz a rád bych ho měl co nejvíce v cajku. I když je to teda trošku výsměch ta R5. Přemýšlím o chipu, protože jinak je to spíše SDI. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenal C. Odesláno Listopad 12, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2009 Ahoj, taky jsem cetl o tom, ze facelift netrpi na stare vady predfacelit verzi. Kazdopadne je Touareg pry docela kamarad s problemy. Na tom V6 mas jeste nejake zkusenosti krom toho problemu s olejem. Navic vzdycky muzes chytnout kus, ktery se bude sr.. a sr.. a jinak rada muze byt velmi spolehliva. Co me osobne taky dost zajima na Touaregu (SUVckach celkove) : - Jakou mas prumernou spotrebu (v jakych rychlostech cca) - Jaka je "spotreba" pneumatik (jak dlouho ti vydrzi jedna sada napr. pominu diskuze o mekcich a tvrdsich gumach ...) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 12, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2009 Omlouvám se, nějak jsem to tady přehlédl Ahoj Jardo,neměl by jsi toho více k R5? Sedlám mimo jiné také tento vůz a rád bych ho měl co nejvíce v cajku. I když je to teda trošku výsměch ta R5. Přemýšlím o chipu, protože jinak je to spíše SDI. no už to nemám, ale byl tam problém s kastlíkem baterky, držela se tam voda, nebyla tam díra ve dně, pak byl problém s konektory bočních airbagů, bohužel se musí do sedačky a tedy párat, potom bylo něco blízko výfukovému potrubí (to dokážu zjistit), spousta nového softu do všech jednotek, tuším ještě problém s motorky uzávěrek (svítí pořád symbol autíčka na nakloněné rovině), turbo - olej v sání, to se často opakuje, praskaly hlavy (no vlastně u kterých VW nee, ale to opravdu při trochu neslušném zacházení), no R5, řekl bych slabý motor, ale je fakt, že po 50.000km se teprve rozejde, je to těžké auto a k tomu trvalej náhon 4x4, myslím, že to je i důvod odcházejících hlav, prostě se tomu musí šlapat na krk, chip bych nedoporučoval, spojka je do 500 Nm tuším, jinak v T5 se tenhle motor chová svižněji a suprověji, myslím, že u Turka to dost brzdí právě 4x4, pokud to má vzducháč, tak to chce si pohrát s geometrií a nejezdit na vysokém podvozku (původní tovární nastavení geometrie žere gumy, musí se to nastavit jinak) Ahoj, taky jsem cetl o tom, ze facelift netrpi na stare vady predfacelit verzi. Kazdopadne je Touareg pry docela kamarad s problemy. Na tom V6 mas jeste nejake zkusenosti krom toho problemu s olejem. Navic vzdycky muzes chytnout kus, ktery se bude sr.. a sr.. a jinak rada muze byt velmi spolehliva. Co me osobne taky dost zajima na Touaregu (SUVckach celkove) : - Jakou mas prumernou spotrebu (v jakych rychlostech cca) - Jaka je "spotreba" pneumatik (jak dlouho ti vydrzi jedna sada napr. pominu diskuze o mekcich a tvrdsich gumach ...) R5 tak 11l/100km sada tak 35.000km, pokud si pohraješ s geometrií, tak déle tak o 10.000km, chce to nastavit podobně jako to má Bavor, kola trochu do áček, ale to jde pouze omezeně, malé šlici, ale je to potom lepší, můžu někde ještě sehnat hodnoty, p.s. myslím, že v neděli v občanském judu má být touareg s problémy 0 Citovat Odkaz ke komentáři
garny Odesláno Listopad 12, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2009 jo jo před časem jsem o tomto vozu přemýšlel .. ale když jsem se začal oto zajíat a slyšel ty storky jak je toto auto poruchové .. tak jsem si to rychle rozmyslel ... V 10 nesmysl .. nejhorší motor ... spotřeba ... R5 hroznej zvuk ,slabej motor , také dost poruchovej ... V6 asi nejlepší volba ... ale dělal se už o dost později .. což cena je negativní .... co jsem slyšel tak importer vw vyhlásil turka za nejporuchovější auto .. o vzduchovejch podvozkách ani nemuvně Jinak známej koupil new turka 3.0 V6 a po čase ho prodal .. prej nejhorší auto co mněl .. nehorázná spotřeba okolo 15 litrů - 25 ,pneu sjel za 17 tisíc , a plus mnoha dalších neřešitelných problémů ... jinak ceny dílů taky docela mašle ... další známej se stejným vozem mu odešel automat cena opravy jsem nezjištoval .. ale prohnul se .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 no vidíš garny.Můj skorosoused má 2006,ten první s 3,0 TDi,k dnešnímu dni 216000km a měnil pouze kompresor-resp.opravnou sadu kompresoru za 3000Kč přímo z VW.Jinak spotřebák,nic víc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 R5 mají asi nejznámější problém s praskajícím výfukovým potrubím, v řadě co do počtu následuje prasklá hlava, jednotky čerpadlo-tryska. Se vzduchem jsem nikdy neměl problém, ani mí tři kamarádi, kteří tento vůz vlastní. Ani kamarádi s AUDI neměli se vzduchem problém. Popravdě kára na vzduchu je libovka. Úplně jiná dimenze komfortu. Budu mít asi komplet aktuální sdělení na old face, tak kdyby někoho něco zajímalo, ať písne SZ... Jak říká Cosby, můj kámoš s 3.0 face taky žádný problém. Kárku má rok a lítá s ní pořád a až na garanční prohlídky u mne v servisu žádný problém - jen flasch navi dle AS. Pryže jsem dal teď new, tak uvidíme, kolik najedou... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenal C. Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 Diky chlapi za hodnotne postrehy. Me zajima spise facelift V6 a jeho provoz/spolehlivost. Spotreba na R5 se mi zda docela velka co uvadis Jardo, mozna je to tim, ze ten motor je opravdu slabsi na takovou vahu a musi se mu slapat. Kolik mate chlapi s V6kou ? Mimo mesto, kombi a mesto ? Kolik stoji cca servisni prohlidka ? Dily budou jiste drazsi, ale dela se uz i druhovyroba ? nebo jen orig. servis ? Je pravda, ze na V10 a celkove na Touaregy neni zrovna chvala, ale zase lidi co maji V6ky jsou spokojeni (alespon o nekterych vim). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
garny Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 jo jo v6 je asi nej ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 (upraveno) se vzduchovým podvozkem problém až tak není, mimo v záruce měněného kompresoru, myslím dokonce, že na to je servisní opatření, jinak souhlas s Jeřábem, opravdu vzduch je jiná úroveň, jen je potřeba brát v potaz měnící se (o dost) geometrii při tom velkém zdvihu, takový totiž Audi nemá, takže nejezdit s podvozkem nahoře na silnici, ale jen v terénu nebo při přejíždění bordelů jako jsou obrubníky apod. Jak jste spokojení s vnitřním prostorem? p.s. zvuk u R5 je zvláštní, je to vstřikováním PD, pět válců za to nemůže (viz. staré dobré čerpadlové pětiválce v T4), V6 je už comon-rail u V10 se musí kvůli výměně turba 2x, vyndat motor a tahle výměna se taky dělala jako servisní opatření Upraveno Listopad 13, 2009 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
garny Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 no vyndat motor s V10 je už docela mazec ... ten když na tebe spadne tak tě zamáčkne 2 metry do půdy ... by mně zajímalo kolik váží ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 (upraveno) no to je jedna věc a druhá je odpojit ty mraky konektorů tak, aby šli znova zapojit a byly fukční, bych to chtěl vidět u těch autorizovaných mechaniků :D , no těžkej bude jako prase, jsou to v podstatě dvě R5 :( naštěstí u R5 je místa dost a turbo vyndat jde a rozvody kolama :( Upraveno Listopad 13, 2009 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jeřáb Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 Co se týká prostoru, tak nemám problém. Jezdím často se sklopenýma sedačkama a v pohodě se tam člověk natáhne ( mám 182cm ) a i v pohodě odveze značné množství nákladu. Jo jo, jezdit se vzduchem v normálním režimu, jinak pak je ta změněná geo znát i na vlastnostech vozu. Myslím, že co se týká komfortu není problém asi nikde, až na ten hluk, šílenej, u R5. Kárka má cca 2,5t, tak si hold něco pápne :D Jezdil jsem jeden čas s V10 a o tolik větší spotřeba než u R5/V6 není. Ale brutál krouťák. Akcelerace stejná při 50km/h, jako v 150km/h. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenal C. Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 Sedacky jsou jedny z nejkomfortnejsich co jsem slysel mezi SUV. Ta spotreba se da ocekavat u te R5tky vyssi diky vaze/vykonu a veril bych, ze u V6 se da jezdit kolem 9-10l/100km mimo mesto co rikate ? Ja osobne bych jezdil v normalnim ci nizsim rezimu. Jak velky je rozdil mezi nejnizsim (nizsim) a normalnim rezimu (poloze) ? Take jsem cetl, ze se pri vymene u V10 Turba (obou) musi vydelavat cely motor, tohle davali jako velice drahy spas na servis u tohoto modelu. Jinak motor je pry sam o sobe kvalitni a hlavne silny. Co problemy s elektronikou ? Jsou nejake zname ? Cetl jsem, ze na vzduchovem podvozku se casto pokazi cerpadlo ale ani to neni nejlevnejsi. Jinak facelift vypada k svetu a urcite velice slusna konkurence (hlavne cenou) BMW X5 ci AUDI Q7... navic me se i libi :D Jakou mate tedy vy zhruba spotrebu a na kolik prijde servisni prohlidka ? (mala i velka). Predem dekuji za postrehy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 Ja osobne bych jezdil v normalnim ci nizsim rezimu. Jak velky je rozdil mezi nejnizsim (nizsim) a normalnim rezimu (poloze) ? Cetl jsem, ze na vzduchovem podvozku se casto pokazi cerpadlo ale ani to neni nejlevnejsi. cca 20cm a kazí se kompresor nee čerpadlo, vzduch je super, i kola si sám dofoukneš :D p.s. foto v horní poloze 0 Citovat Odkaz ke komentáři
garny Odesláno Listopad 13, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 13, 2009 cca 20cm a kazí se kompresor nee čerpadlo, vzduch je super, i kola si sám dofoukneš :( p.s. foto v horní poloze ahoj jardo .. to je auto šéfa .. to jak jsme se tenkrát v turnově bavily o něm ... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenal C. Odesláno Listopad 14, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2009 Pekna SPZ ;) BTW v jake to ma vybave, vidim liziny v cernem plastu. Jinak dobre zvolena barva :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 14, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 14, 2009 (upraveno) kolegy, oni jsou dvě :) , stříbený se vracelo k prodejci ..., taky R5, takový dvojčata to byly, p.s. proto tam stojí ten golfík prodejce ;) Upraveno Listopad 14, 2009 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
garny Odesláno Listopad 15, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2009 tak co pánové kdo koukal na joudu na nově ... myslím ,že auto vysočina se může jít zahrabat ... opravujou auto 2 měsíce a nic ... to sou eskamontéři ... ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mash Odesláno Listopad 15, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2009 tak co pánové kdo koukal na joudu na nově ... myslím ,že auto vysočina se může jít zahrabat ... opravujou auto 2 měsíce a nic ... to sou eskamontéři ... ;) to jo dost smutnej přístup 0 Citovat Odkaz ke komentáři
garny Odesláno Listopad 15, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 15, 2009 hmm člověk tam nechá přes dva mega a a chovaly se jako kdyby si tam koupily žárovky ... docela mně dostalo jak jim neuznaly reklamaci zadřeného motoru protože nedodržely servisní plán .. přejely olej o 3 tisíce km .. tak olej se přejíždet namá .. ale 3 tisíce a v dnešní kombinaci s long life .. kde jsou promědlivé intervaly ... to je fakt výsměch .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenal C. Odesláno Listopad 16, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 16, 2009 Bohuzel tak to u nas chodi, je to proste o lidech a pristupu a je jedno jestli mate auto za 100k nebo za 2M ... bohuzel u toho drazsiho to nepotesi vic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 17, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2009 oni vždycky hledají proč neuznat vrácení auta, u nás to bylo podezření na chip, auto muselo na týden k dovozci do Prahy na prověření ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenal C. Odesláno Listopad 17, 2009 Sdílet Odesláno Listopad 17, 2009 Co takhle servisovat to v Nemecku / Rakousku ? Verim, ze tam by byl pristup "trochu" jiny. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zdenal C. Odesláno Leden 5, 2010 Sdílet Odesláno Leden 5, 2010 Chlapi, mam na Vas jeste jeden dotaz. Na kolik zhruba prijde v autorizovanem servisu "servisni prohlidka" klasicka a pak ta velka (kde se meni i kotouce, desticky apod.) na Touarega ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MartinRS Odesláno Říjen 12, 2010 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2010 Zde posílám fotky té V10 z Turka více by vám mohl říci Jeřáb jaká s tim byla práce to kvůli turbům vyndat.......z foto to nevypadá až tak děsivě ale když člověk stojí u toho agregátu je to opravdu rozměrný :-)))))a dává to respekt...... PS u všeho zde se hovoří o spotřebě ale je jasné že tyto auta si prostě něco vemou už to nemůže být 5l že :-)))) MRS. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.