Přejít na obsah

Výměna budíků za maxidot


Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

poslední dny jsem přemýšlel o úpravě palubního počítače, zobrazuje pro mně příliš málo informací o které bych měl zájem. Mám konkrétně Škoda Octavia 1998 20V Turbo, typ motoru je AGU, automatická převodovka, zjevně byla přestavěna na facelift i interiérově, nevím přesně jak moc do hloubky, má středovou opěrku a je v kůži. Snažil jsem se poslední dvě noci hledat na toto téma maximum informací, ať už na různé programátorské projekty které čerpají informace z OBD konektoru a fungují externě, tak právě na výměnu celé palubní desky.

 

Chtěl bych se zeptat, jestli je na tomto autě úprava možná, případně co mám rozebrat a zjistit jestli by to možné bylo. Mám o to skutečně velký zájem :) .

 

Děkuji mnohokrát za odpovědi.

Odkaz ke komentáři

ahoj, mám taky AGU a postup je následující - předělat na 3g komfort - dveřní jednotky, komfortka, přepinovat, nové budíky - a tam je problém, protože AGU má s tím problém - neumí na maxidotu zobrazovat dojezd a spotřebu myslim. Proto snad někdo vyráběl takový převodníky aby to fungovalo, ale nevim jestli to ještě existuje....

Odkaz ke komentáři

Já tam právě mám tempomat, a předělané je tam toho poměrně hodně, ale nevím co. Jsem docela blázen do elektroniky, ale je to moje první auto a nevím kde zjistit co je jak předělané a do jaké míry. Ale vím že když jsem měnil rádio, tak tam byla velká spousta nezapojených kabelů, jeden jsem identifikoval jako anténu, kdoví jestli je to GSM nebo GPS, pak tam byl nějaký zjevně videokabel a další menší ISO konektor co nepatří do rádia.

Odkaz ke komentáři

A je tu někdo ideálně z Prahy a okolí kdo by byl ochoten mi to samozřejmně za poplatek napíchnout na VAG a zjistit verze? Nejlepší by bylo kdyby zvládl popřípadě i montáž přístrojovky v případě že by to šlo, nebo přestavbu. Možná mně někdo bude mít za blázna že do toho auta chci ještě něco nastrkat, ale hrozně jsem si ho oblíbil a zatím je v celkem slušném stavu. Akorát ještě nevím kde budu případně přístrojovku shánět, abych nenakoupil špatný typ co není kompatibilní. Nevím jestli jsou konektory stejné až do dnešního data výroby Octavií, nebo jen do určitého data. Novou se mi jí moc kupovat nechce, to už je opravdu docela ranec peněz.

 

EDIT:

 

Ještě bych měl jednu otázku. Rozšíří se i funkce palubního počítače po překopání na 3G + nový panel? Například jestli bude auto kontrolovat stav brzdového obložení a další funkce. Netuším jestli jsou senzory v autě. Climatronic mi třeba zobrazuje teplotu a na desce v menu palubního počítače nejsou, ta nová by ji snad mohla vytáhnout.

Odkaz ke komentáři

A je tu někdo ideálně z Prahy a okolí kdo by byl ochoten mi to samozřejmně za poplatek napíchnout na VAG a zjistit verze? Nejlepší by bylo kdyby zvládl popřípadě i montáž přístrojovky v případě že by to šlo, nebo přestavbu. Možná mně někdo bude mít za blázna že do toho auta chci ještě něco nastrkat, ale hrozně jsem si ho oblíbil a zatím je v celkem slušném stavu. Akorát ještě nevím kde budu případně přístrojovku shánět, abych nenakoupil špatný typ co není kompatibilní. Nevím jestli jsou konektory stejné až do dnešního data výroby Octavií, nebo jen do určitého data. Novou se mi jí moc kupovat nechce, to už je opravdu docela ranec peněz.

 

EDIT:

 

Ještě bych měl jednu otázku. Rozšíří se i funkce palubního počítače po překopání na 3G + nový panel? Například jestli bude auto kontrolovat stav brzdového obložení a další funkce. Netuším jestli jsou senzory v autě. Climatronic mi třeba zobrazuje teplotu a na desce v menu palubního počítače nejsou, ta nová by ji snad mohla vytáhnout.

Jo když si to predelas na 3G tak si tam muzes nakopat vse .. ESP,ASR,Maxidota .. bude se ti ukazovat treba i kdyz otevres dvere na maxiku, dojezd i to obložení by melo jit jen budes muset koupit destičky s čidlem.. Já osobne o te prestavbe taky uvažoval ale kdyz jsem pak zjistil tu cenu za to, tak jsem se nato radeji vykašlal.. Bylo mi řečeno, že jen material na to předělání vyjde kolem 16tis a to je pouze holý základ bez zadnych doplnku a práce.. Na tvem mistě bych se nato vykaslal a pockal na dalsi auto, nebo tohle prodej a kup mladší ktere to bude mít uz vše v sobe.. Opravdu se to uz neoplatí na tak starém autě.. das do toho vic jak 25% ceny toho auta..

Upraveno uživatelem Steel
Odkaz ke komentáři

A levnější varianta za předpokladu že bych použil díly použité neexistuje? 16 už by byl opravdu balík, ale o půlku levněji materiál už bych nad tím přemýšlel, navíc jak říkám to auto do jisté míry předělané bylo, ale nevím právě do jaké. Já vím, novější auto, nicméně jsem ho koupil za docela rozumnou částku (60k s dalšími doplňky) a když si vezmu že nemá známky rzi, karoserie vypadá perfektně, interiér mám v kůži s automatem a jsem s ním celkově spokojen, tak se mi příliš nechce ho dávat pryč, navíc jsem už na něm nechal udělat spoustu věcí od brzd přes kapaliny po tlumiče, čepy a další záležitosti a už v něm nějaké peníze jsou o které bych zase prodejem přišel.

Odkaz ke komentáři

Nejde přehodit jen tak motorová jednotka za canovou, muselo by se tam předělat spoustu věcí ještě, minimálně jiná klapka, agu má lanko, k tomu druhá lambda sonda, agu má jednu, pak přenastavování vačkového hřídele atd., někde to tu bylo řešené, k tomu motorovej svazek. ¨Nejjednodušší je sehnat převodník od Doležela, určitě ho vyrobí a pošle, chtěl za něj asi 1500,-

Odkaz ke komentáři
  • o 4 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...