Přejít na obsah

FABIA II RS


Doporučené příspěvky

Nemyslim si, že by automatu byla škoda a že by se to neprodávalo. Podobně se mluvilo v případě FRS o potřebě xenonů v tak malým autě a dieselu ve "sportovní" verzi modelu a jak šla na odbyt a i při prodeji ježděnky nebyl problém se ji zbavit.

 

Nakonec udělá škodivka "akční" cenu na to, bude to zase za 450-500t Kč a v tu ránu bude každýmu jedno, že má v ceně ten "blbej automat", kterej s btw s automatem nedá srovnávat. Je jasný, že nějakej druh exklusivity, co snad měla FRSI už bude pryč, ale určitě se to prodávat bude.

 

No a kecičky o tom, že sportovní auto je o velkoobjemovým motoru jsou k zasmání, viz Mini, Smart a spousta Japonců, atd... :)

Odkaz ke komentáři
No a kecičky o tom, že sportovní auto je o velkoobjemovým motoru jsou k zasmání, viz Mini, Smart a spousta Japonců, atd... :palec:

Nemusí být zrovna velkoobjemovej, ale rozhodně ne nízkoobjemovej, mě osobně se to snižování objemu u sportovně laděných aut nelíbí ...

Jinak já si myslím, že se to prodávat bude i na vzdory automatu, akorát to asi bude hodně populární u ženských, kterým se právě bude líbit sportovní vzhled, slušný výkon a hlavně ten automat ...

Odkaz ke komentáři

:palec: :palec: no myslim, že ženský o tohle nezavadí ani pohledem, tam se v hledáčcích vyjímají SUV a limos, žádný hothatch variace na nákupní tašky...

 

Vysvětli mi víc, co ti vadí na tom downsizingu? Nějak to nechápu, je snad jedno, jakej nápis na zadku auta máš, když to pěkně jede, což tohle asi pojede moc pěkně, ne?

 

S tím automatem - jdi se s tím někde svézt... Něco vypovídá i tohle

 

Odkaz ke komentáři

Tak každá ženská nemá na SUV ....

A co mě vadí na downsizingu ? Umě je to prostě pocitová záležitost, já vím že to jede dobře (pamatuji i na časy Fiat Uno 1,3 ie turbo apd.), dokonce jsem i takové auto měl, ale prostě to nějak není ono, já osobně mám rád, když to auto má výkon z objemu a né jen nahnaný koněma, prostě např. 2 litrovej motor má úplně jinačí projev než stejně výkonná 1,4 a pokud bych si zase někdy chtěl kupovat sportovně laděné auto, tak bych určitě nesáhl po nadupané 1,4 i když to jede dobře, naštěstí se k ničemu takovému nechystám (už jsem z toho vyrostl a momentálně preferuji úsporu tdi), takže vyjadřuji jen svůj pocit. A proti automatu já osobně nic nemám ba naopak uvažuji, že moje příští auto bude v automatu ...

Odkaz ke komentáři

Co se týče ženských, myslím že takové auto si koupí do rodiny pro svoji manželku nějakej manager nebo šéf firmy, kterej má doma Supa 3.6 a neřeší peníze. Třeba proto, že si to auto od ní občas vezme a zajede na nákup taky :D Bude to prostě pro stejnou skupinu lidí jako byla FRS I, pro velmi úzkou skupinu lidí ;) Možná i fleety do toho půjdou, tam kde je odstupňované typ auto pro určitou funkci apod. Osobně vím od několika prodejců, že nové si tato auta kupovali především starší zákaznící a dost jich v tom vídívám. Samozřejmě čím je to auto starší, tím je dostupnější i mladším driverům jako ojetina nebo dovoz ;)

 

Prosím negeneralizovat = osobní názor vlastníka FRS I. Mě by se na tom Hurvínkovi líbil ten kombajn a kdybych se měl teď rozhodovat o koupi nového vozu, asi bych šel do O2 RS v benzínu nebo do FRS II combi v benzínu. Jen mám trochu nedůvěru k životnosti toho motoru, ale ta je ničím nepodložena :lol:

Odkaz ke komentáři
Tak každá ženská nemá na SUV ....

A co mě vadí na downsizingu ? Umě je to prostě pocitová záležitost, já vím že to jede dobře (pamatuji i na časy Fiat Uno 1,3 ie turbo apd.), dokonce jsem i takové auto měl, ale prostě to nějak není ono, já osobně mám rád, když to auto má výkon z objemu a né jen nahnaný koněma, prostě např. 2 litrovej motor má úplně jinačí projev než stejně výkonná 1,4 a pokud bych si zase někdy chtěl kupovat sportovně laděné auto, tak bych určitě nesáhl po nadupané 1,4 i když to jede dobře, naštěstí se k ničemu takovému nechystám (už jsem z toho vyrostl a momentálně preferuji úsporu tdi), takže vyjadřuji jen svůj pocit. A proti automatu já osobně nic nemám ba naopak uvažuji, že moje příští auto bude v automatu ...

 

Ženská, co nemá na suv, nemá ani na FRS, protože za půl míče si už sežene jetý X3, nebo jiný (třeba Korejský) pseudo-suv a bude královna :lol:

 

Já prostě nevím, je mi jedno, jestli těch (př) 150 koní bude z 1.4 s turbem (a kompresorem), nebo z atmosféry 2.0 Pokud to jede pěkně, je to úplně fuk přece a navíc je tam bonus v podobě menší hmotnosti ;)

 

Vitto: kde je prosimtě Opel? A kam se má dávát 1.2TSi? Tady se bavíme o tý 1.4řce přece :D ;)

 

Pentadius: To my jsme byli a ty stále jsi dědek teda :D

Odkaz ke komentáři
Ženská, co nemá na suv, nemá ani na FRS, protože za půl míče si už sežene jetý X3, nebo jiný (třeba Korejský) pseudo-suv a bude královna :lol:

Je fakt že v těch SUV-čkách se člověk a obzvlášž ženy cítí bezpečněji, ale je fakt že ta FRS bude stát min. 550 tKč a hlavně bude BEZ xenů !!!!

 

 

Pentadius: To my jsme byli a ty stále jsi dědek teda ;)

No nemládnu a vosička taky nee :D

Odkaz ke komentáři
Niekto hore spomínal predaje Yetiho. Za SK trh musím povedať, že bieda a slabota. Ak by predajcovia neprihlasovali svoje predvádzacie autá na značky, v štatistikách za rok 2009 by figurovalo maximálne 100 ks. Reálny stav je 228, predajcov je cca 85, každý z nich vzal po 2 ks ako predvádzacie vozy... Yeti má ťažkú úlohu, Qashqai je lacnejší (a o dosť), aktuálne je dokonca lacnejšia aj Kuga v určitých výbavách. S cenou budú musieť niečo spraviť, inak to nevidím. To už sa hádam lepšie predáva Superb Combi, než Yeti.

To mě vůbec nepřekvapuje, ani u nás se Yeti moc nepordává. Není špatný, ale a tu cenu a s tím kufrem..

Nemyslim si, že by automatu byla škoda a že by se to neprodávalo. Podobně se mluvilo v případě FRS o potřebě xenonů v tak malým autě a dieselu ve "sportovní" verzi modelu a jak šla na odbyt a i při prodeji ježděnky nebyl problém se ji zbavit.

 

Nakonec udělá škodivka "akční" cenu na to, bude to zase za 450-500t Kč a v tu ránu bude každýmu jedno, že má v ceně ten "blbej automat", kterej s btw s automatem nedá srovnávat. Je jasný, že nějakej druh exklusivity, co snad měla FRSI už bude pryč, ale určitě se to prodávat bude.

 

No a kecičky o tom, že sportovní auto je o velkoobjemovým motoru jsou k zasmání, viz Mini, Smart a spousta Japonců, atd... :D

Xena nevím, ale diesel naopak velmi dobře zahrál na strunu české šetřivosti.

 

A v duchu ní bude cena co píšeš za FII problém, prt. to auto nebude mít co nabídnout. Ale třeba se pletu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak co říkáte? http://www.autoweb.cz/autosalon-zeneva-201...oficialne/17987

- mně se to líbí, eReSa měla Škodovka vždycky super

- zadek beze změn, ale s difuzorem to nebude špatný, když to bude mít nižší podvozek

- přední nárazník ala Octavia RS je parádní - ten se bude zas měnit za obyč možná o to víc, že ten faceliftovanej má strašný ty mlhovky

Odkaz ke komentáři

Parametry a ta zelená jako barva fajn :lol:, ale je to furt opticky úzký a vysoký a není to hezký. To auto nemůže být nikdy (mimo tý závodní verze pro IRC) hezký.

 

Je dobrý, že konečně udělali i komboše, kterej je ale taky na těch fotkách divnej, zadek je takovej opticky těžkej a celý auto je ještě víc jezevčíkoidní - úzký a dlouhý...

 

Motor s DSG a sedačky bych chtěl, tam :rolleyes:, ale ne v téhle kastli... Trochu mě překvapili i těma 17tkama, ale snad si podvozek poradí líp, když už nemusí tahat litinovou kozu, jako bylo v FRSI.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...