Přejít na obsah

Jakou znacku rozvodu ? poradte !


Doporučené příspěvky

Chlapci omlouvam se pokud to tady nema co delat ale premyslim nad rozvodama na moji koktu :)... mam moznost budto original sadu za 2400kc nebo sadu INA za 3090kc a nebo sadu CONTITECH za 2990kc ... o cenu mi nejde spise me zajima ktera znacka je asi nejlepsi :) ikdyz ja osobne si myslim ze vubec nejlepsi je ten original ;) chci slyset nazor nekoho zkuseneho ;) diky

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Tak pánové cca před půl rokem jsem měnil rozvody a samo že jsem bral značkové, takové které tu všichni doporučovali, nakoupil jsem na doporučení značkovou sadu .. a když mi ji mechanik instaloval on i já jsme zírali na hlavní kladku kterou jsme oba viděli poprvé. Fajne značka, ale ložisko u kladky bylo poloviční šířky oproti dosedací ploše kladky (prostě zůžené - ošizené). Nešlo to už jinak než ji tam dát, nebyl čas a v okolí prostě jinou na skladě neměli. Od té doby jezdím se špatným pocitem a plánuji jednou za čas dělat optickou kontrolu - na doporučení mechanika. Sám řekl že za takový materiál by záruku nedal. Je vůbec možné že v obchodě prodají pod značkou takový aušus? Navíc abych přemýšlel kdy už je zas budu muset vyměnit. Ten bájný interval který měli v popisu je jen smutná pohádka (až 150000 km.) - prý. :wallbash: Doporučuji při koupi řádně zkontrolovat!!!

Odkaz ke komentáři

Tak pánové cca před půl rokem jsem měnil rozvody a samo že jsem bral značkové, takové které tu všichni doporučovali, nakoupil jsem na doporučení sadu v CC-aut.... a když mi ji mechanik instaloval on i já jsme zírali na hlavní kladku kterou jsme oba viděli poprvé. Fajne značka, ale ložisko u kladky bylo poloviční šířky oproti dosedací ploše kladky (prostě zůžené - ošizené). Nešlo to už jinak než ji tam dát, nebyl čas a v okolí prostě jinou na skladě neměli. Od té doby jezdím se špatným pocitem a plánuji jednou za čas dělat optickou kontrolu - na doporučení mechanika. Sám řekl že za takový materiál by záruku nedal. Je vůbec možné že v tom slavném obchodě prodají pod značkou takový aušus? Navíc abych přemýšlel kdy už je zas budu muset vyměnit. Ten bájný interval který měli v popisu je jen smutná pohádka (až 150000 km.) - prý. :wallbash: Doporučuji při koupi řádně zkontrolovat!!!

 

 

zdar hele a jakou alternativu si kupoval? Ja kupoval viz.výše jsem dal odkaz asi před dvěma lety a to co přišlo tak bylo uplně na chlup stejné co bylo v autě a mechanik řikal že jsem koupil dobře ....každopádně na tvém místě bych je neměnil a vyreklamoval je auto na rozvody muže jezdit i př.182000 není dáno že na 180000 a šup musej tam jít nové jinak se auto nerozjede.....

Odkaz ke komentáři

Hmmm. jenže na tu kladku jsme přišli až když byly staré rozvody venku, mechanik celkem vytížený a čas měl na mě právě jen ten den (je to machr). všechno jsem prohlíd zběžně a té ošizené kladky si nevšiml. Byla to ta sada 038198119E i s čerpadlem Hepu, řemen Contitech a kladky INA. http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-1

 

Jinak známý používá v práci ližiska SKF (Francie) a chválí do nebe...

Jinak ještě si vzpomínám že nejen poloviční šířka ložiska, ale i obvodový materiál po kterém chodí řemen byl ze slitiny hliníku (proveden test škrábnutím ostrým předmětem), i to nás děsilo protože při zahřívání ložisko z oceli a obvod z hliníku se můžou chovat všelijak a nemluvě o tom že je to měkký materiál....

Na obrázku mají samozřejmě jinou (poctivou) kladku... :angry:

Odkaz ke komentáři

Tak mě ještě napadá myslíte si někdo, že bych mohl dodatečně ještě v rozvodech vyměnit pouze tu hlavní kladku a ostatní nechat. I když už to od výměny najelo cca 10000 km ???

Jen pro info - ta kladka kterou přikládám k náhledu není ten šmejd který mi dělá vrásky, připojil jsem obrázek, aby bylo jasno o jaké kladce píšu...post-6954-0-36909700-1362693744_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Tak už skoro rok jezdím, proběhla kontrola před dovolenou a zatím v poho. jsem teda spíš klidnější řidič - žádná divočina. Jenom jednou za čas na radu mechanika občes po zahřátí vytočím motor přez 4tis. otáček kvůli úplnému naklopení lopatek turba. Po koupi jsem zjistil že byly zatuhlé - předchozí majitel asi jezdil jen v nízkých otáčkách.

Naposled při takovém vytočení - předjížděl jsem kolonu náklaďáků byl za mnou kouř jako z tepelné elektrárny - až jsem se lekl co to tak dýmí. Možná horší palivo - i když už tankuju pouze na jedné stanici u nás - Benzina.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...