Přejít na obsah

2.0 85 kW Základní technická data


Doporučené příspěvky

Technická data motoru 2,0 85Kw:

 

Kódové označení: AQY, APK, AZH, AZJ

Zdvihový objem: 1984ccm

Emisní limit: EURO3-EURO4

Vrtání/zdvih: 82,5/92,8mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 85Kw při 5300ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 171 při 2500ot./min.

Kompresní poměr: 10,5:1

Zapalování a vstřikování: BOSCH Motronic

 

jedna(APK)-dvě(AQY,AZH,AZJ) lambdasonda(y), trimetalický katalizátor, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(AQY,APK), elektrické-E-gas(AZH,AZJ)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 10,8s(man.převodovka) / 12,6s(aut.převodovka)

Maximální rychlost: 197Km/h

Spotřeba(při 90km/h-při 120Km/h-město-1/3mix): 5,3-7,2-11,5-7,8

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Obrázek motoru a graf průběhu výkonu a točivého momentu:

post-28-1245868595_thumb.jpg

post-28-1245868609_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...
  • o 7 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...