Přejít na obsah

jaka tam patri vaha vzduchu


Doporučené příspěvky

Ahoj Octaviaci.

mam 1,6 74 kw rok97,a snazim se objednat si novou vahu vzduchu.Problem tkvi v tom ze mam cislo karoserie 1U2V2-030454 do ktere pry patri vaha vzduchu 06A906461B,jenze kazdou kterou jsem videl ma 4-pinovy konektor.ja mam ted v aute zapojenou 058133471 X 3-pinovy konektor a na tu je tam i elektroinstalace(cidlo teploty vzduchu je na sani za klapkou)

V te nove vaze je pry uz cidlo sjednocene proto 4-pin konektor.skoda servis jen krouti hlavou a samo ze by radi vymenili celou elektroinstalaci tak aby tam sedla ta nova vaha vzduchu na konektor,to je ale vzhledem k cene auta blaznovstvi a to ze vaha vzduchu vykazuje chyby je pry tim ze je tam stara elektrika v novjejsim provedeni kastle podle ETKY a spolu to nesedi.Zda se mi to jako pekna blbost.

navrhl jsem -dejte novou vahu,a napinujte ten tri kabel na ten novy 4 konektor a nezapojene zustane jen cidlo teploty ktere uz tam stejne mam a RJ s nim spolupracuje.

nikdo ale neni schopny rict jestli oba modely vahy na stejnou motorizaci posilaji stejne signaly do RJ bez ohledu na typ konektoru.co radite vy?jinak tam koupim tu starsi ktera tam byla puvodne a snad to RJ vezme.porucha je od te doby co jsem auto koupil-spatny tah,vyskakovani do otacek,pomale padani otacek,vyssi spotreba,ja jen abych nekoupil novou vahu origo a RJ nerekla zase tuuudle a ja byl zas na zacatku ale chudsi o par tisic.

Odkaz ke komentáři

Ak je elektro inštalácia originálne 3-pinová tak chyby spôsobovať ona určite nebude. Tie prejavy čo popisuješ sa zhodujú s nefunkčnou váhou vzduchu, čo sa ale jednoducho dá diagnostikovať VAG-om, takže podľa môjho názoru nebude problém v elektroinštalácii ale jednoducho ako v mnoho prípadoch bude nefunkčná váha. Je to dosť kazová súčiastka, takže by to nebolo nič výnimočné.

Trojpinovú váhu nájdeš napríklad na tomto odkaze : http://www.cc-autodily.cz/meric-hmotn-vzduchu

Ale pravdou je že sa to dá aj prepojiť, aby fungovala aj nová - 4 pinová.

Odkaz ke komentáři

Dekuji za odpoved.myslel jsem si totez.Ta vaha asi bude davat signaly bez ohledu na konektor.na vagu chybu nefunkcnosti nepise ale jeji dratky jsou spalene a specene a vycistit to uz nejde,tak sice dava ale asi pekne blbost.tak asi uz novou.ten odkaz jsem taky natrefil ale kdyz jsem hodil do goglu foto z tohodle cisla 06A906461B tak jsem nasel jedinou-vsechny ctyrpinove-a to tu jejich na tripinovem konektoru,poslal jsem jim dotaz ale myslim ze to je jen chybny obrazek.a podle dilenske prirucky skutecne vsechny vahy od srpna 97 byly ctyrpinove,tri puvodni stejne zapojene i v RJ a ctvrty vodic navic cidlo teploty a to uz se nikde potom neobjevuje-do srpna 97 je jeste cidlo teploty uvedene zvlast.takze si jako vzdy udelam na aute zase sam :rolleyes: dekuji

Odkaz ke komentáři

Nefunkčnosť váhy je možné zistiť na základe porovnania hodnôt, ktoré požaduje riadiaca jednotka a ktoré reálne sprostredkúva váha vzduchu jednoducho napríklad z merania bloku hodnôt alebo z LOGu.

Aké drôtiky máš konkrétne na mysli ? Tie vo vnútri váhy ? Dúfam, že nie je spálená inštalácia čo do nej vedie.

Diely by som podla obrázka nesúdil....počkaj čo ti odpovedia :palec:

Nie vždy je dôležitý iba rok výroby. Napríklad pri dieseloch závisí zapojenie váhy vzduchu aj od kódu motora.

Odkaz ke komentáři

na vagu dava na volnobehu v toleranci podle tabulek,to take nevykazuje zadne zavady,ale po ztizeni-jizde,sice prectu na vagu jake dava hodnoty ale nikde jsem se nedocetl jake se od ni skutecne cekaji.otacky takove a takove a hmotnost vzduchu takova a takova.nicmene jsem vyndal pojistku ktera je tam vrazena-myslim 43- a ihned v pohode.sice bidna jizda ale uz neskakali samovolne otacky a ihned padali na volnobeh.dratky ty vyhrivane na konci -v te dire- pres ktere meri.je na nich uz napeceny takovy bordel.

Odkaz ke komentáři

Pri bloku nameraných hodnôt- zobrazovaná skupina číslo 3 sú v druhom a treťom políčku hodnoty váhy vzduchu - v druhom je hodnota požadovaná riadiacou jednotkou a v treťom poli je hodnota, ktorú poskytuje váha vzduchu. Tieto dve hodnoty sa musia zhodovať v každom okamihu, pričom rozdiel medzi nimi môže byť +- 20mg/H. Meranie rob keď je motor zohriaty aspoň na 80.

Odkaz ke komentáři

zmereno za jizdy.pri volnobehu,deceleraci a ustalene jizde dava v obou poli stejne hodnoty ale pri akceleraci se lisi az o 70 vic nez ma byt podle RJ,to pak vyskakuji ty otacky nez se dorovna.a pri deceleraci trva 1-2 vteriny nez se srovnaji obe pole a pri vyslapnuti spojky to ma tendenci skoro 1-2 vteriny zdechnout a pak se zbercha a ustali

Odkaz ke komentáři

Může to způsobovat jak škrtící klapka, tak i sání falešného vzduchu, tzn. může být děravá hadice co je mezi klapkou a váhou vzduchu nebo si to může přisávat falešnej vzduch na sání (jak jsou ty parohy co jdou vrchem přes motor) :)

ja uz jsem prave s timhle v koncich.tesneni klapka nove,tesneni parohy mezi horni dolni nove,parohy hlava nove.tesneni vstriku nove.hadice nova.zkouska tesnosti ok.a prida si to vzdy az po cca 20 sec jizdy a podle aktualnich otacek +200-300.jedu v 1700 skoci na 2000 v 2200 skoci na 2500 a pak spadne atd.

Odkaz ke komentáři

Co teplotní čidlo chladící kapaliny, to je v pořádku? To dokáže taky dělat podobný bordel

koupeno origo cca 14 dni zpet,nove svicky origo,nove naplne a filtry,zapalovaci kabely Tesla atd atd....uz se mi toci hlava z toho co jsem za to vysazel a vysledek 0.podezdreni mam jeste na lambdu a elektromagnet odvetrani,pac to po vyjmuti pojistky z tehle trech okruhu ihned prestalo.jenze vysroubovat lambdu se taky muze stat ze se to rozroste s utrzenym zavitem na predni dil vyfuku a dalsi a dalsi tisicovky uz litaj :rolleyes: .a s tou vahou to byl bolestny prehmat,ac to na ni stoprocentne vypadalo

Odkaz ke komentáři

Tak to ti nezávidím, když jsi všechno toto měnil a nic nepomohlo. Ta lambda, když se nahřeje plamenem, tak jde vyšroubovat bez poškození závitu na výfuku. Ten elektromagnetický ventil, pokud při zahřátém motoru cvaká, tak ten bude v pořádku

jj ten bude mozna tak jen pridrenej ale pry funguje az od cca 60stupnu na motoru,moc rychle nechce ale cvaka,jo a ten okruh na lambdu je pouze na vyhrivani a to jsem meril a ok pruchodne.jenze to zacne cca po 20sec jizdy a to prave myslim vypina vyhrivani lambdy a pak ten cirkus zacne,nic jineho me uz nenapada

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...