Přejít na obsah

Máte zkušenosti s touto loketní opěrkou?


FINNISH

Doporučené příspěvky

Pokud chceš, aby ti držela pořádně, budeš muset taky vrtat do plastu nebo pochybuji, že to bude držet na suchý zip :). kolikrát dám omylem loktem do loketky a jsem rád, že drží tím železem z tunelu.

 

Řezat myslím nic nebude potřeba, pokud seženeš i plast na celý tunel :). Vyjde to dráže, jak to na aukru, ale šel bych do originálu.

Odkaz ke komentáři
(u originálky prý budu muset část za řadicí pákou vyřezávat)

Koho jste to potkali, co vám to nalhali? Origo koupíš celej tunel s opěrkou a výdechama, pak jen vyměníš, nic se nikde nevyřezává! Výhody origo - vzhled, funkčnost = získáš výdechy pro klimu a topení pro cestující vzadu, chlazenou či vytápěnou schránku pod loketkou, jednoduchá montáž (demontáž), cena. Nevýhody - neznám :) Výhody neorigo - cena. Nevýhody viz výhody origo :) JumboBox sem si instaloval sám podle DP, práce na slabou hoďku čistýho času, kupoval sem novej s koženou opěrkou, dá se koupit za cca 2tkč (pozor na to aby obsahovala vše potřebné) sice jetá ale i tak stále mnohonásobně předčí neorigo ;) PS: pokud budeš kupovat JumboBox tak doporučuju opěrku do FL ;)

Odkaz ke komentáři

Tak mě se docela líbí :) ... rozhodně mi přijde designově zajímavější než originální opěrka, cenově je taky někde jinde a instalace vypadá snadně - pouze vrtání, žádný řezání. Ale tak šel bych i do originálky, ta zas bude kvalitnější a dá se aspoň vyklápět ... akorát mi u ní není moc jasná ta instalace vzadu? Jak říkám vrtat do plastu mi nevadí... ale řezat? To se mi moc nepáčí :huh: ... víte někdo jak se ta originálka instaluje?

Odkaz ke komentáři

Já mám OI předface ... a mam tam vzadu popelník a takovou přihrádku co si hraje na držák nápojů :rolleyes: ... a právě tu mám pocit že budu muset vyřezávat, ale nerad bych to sprasil, aby mi pak neseděla ani opěrka a ještě sem měl rozřezanej tunel :( ... no zkusim pohledat nějaký návody a zhodnotím zda je to v mých silách :lool:

 

(P.S: Tu sekci návody tu nemůžu nějak najít, moc se tu neorientuju :rolleyes: )

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...