Přejít na obsah

Klimatizace


switcher

Doporučené příspěvky

ja mam takovy pocit, ze se prave kompresor nesepne, kdyz nebude naplnena... bylo to tak i u Toyoty, co jsem mel. Dalo se to dobre pozorovat, kdyz si ji "zapnul", tak se nesnizil vykon motoru. Tim padem si poznal, ze kompresor nebezi.

Odkaz ke komentáři

mas doma lednicku? :)

 

edit: potrebuju jit pryc, tak to napisu rovnou :( proste lednicku mas doma x let a taky ji nikdy neplnis :palec: kdyz tam neni dira, tak to nikde neutece a tim padem neni treba klimatizaci doplnovat nebo vypoustet a znova plnit. Jen je treba ji cistit, ale to s naplni nema nic spolecnyho. :) ja nechaval premerovat v lete a byla porad na stejnych hodnotach, jako kdyz vyjela z fabriky a mam model 2002.

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

Klima musi mit tlak a potom u O I da 12 V na sepnuti komresoru... dale hlida max tlak a v pripade vysokeho tlaku odpoji kompresor aby nepraskli. hadice... zmer civku a potom napeti na konektoru... Dale musi ti jej i sahara je tam jednotka dochlazovani a ty radi praskaji a potom prestanou fungovat ta jednotka spina sahary a spina i kompresor. Je pod batrkou cekna svina... :angry:

Odkaz ke komentáři

pánové, moc Vám oboum děkuju za cenné rady, už jsem myslel, že nikdo neporadí!... Hned zítra se na to vrhnu, tu jednotku dochlazovani mam doma, tak to by kdyztak nebyl problem... ale vsadil bych to na tu naplň. Sahary se nerozjedou když pustim klimu. Ještě jednou díky, dám vědět :rolleyes:

Upraveno uživatelem switcher
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj,

jakou máš klimu? Manuál, nebo CLIMATRONIC? Jinak nejsi divnej, že ji dáváš na zimu do pořádku. Než bude mráz, tak ji krásně využiješ na odvlhčování skel a až ji zprovozníš, nezapomeň ji pravidelně i v průběhu zimy zapínat, aby se promazal chladící okruh, zejména kompresor. Spíš mne zaráží, že jsi na to 1,5 roku kašlal...

 

Edit p2p: smazano... jak si chtel... :(

Odkaz ke komentáři

Máme manuál klima, tak diagnostiku neuděláme, ale v ŘJ motoru by mělo jít prověřit, jestli posílá impuls pro kompresor, ale jak říká Váša, pokud běží větráky, systém by měl být v pohodě, jinak kdyby nebyla v pořádku jedna z nutných podmínek pro funkci klima, tak relé klima ty větráky nesepne. Zastávám názor Váša. Změř, třeba přes žárovku, nebo nejlépe multimetrem na svorkovnici kompresoru, jestli se objevuje/mizí napětí dle toho, jak ovládáš z kabiny klimu. Pokud bude problém, proměř ohmmetrem, nebo pípákem, průchodnost kabelů relé x kompresor. Vždycky se u problému s klima jede od zkoušky funkce kompresoru a pak se selektivně vylučuje. Samozřejmě diagnostika je dobrým pomocníkem.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Ahoj všem, koupil jsem Octavii 1,9 TDi 81 kW, r.v. 2001 a nějak nejde klimatizace. Je tam manuál. Když ji zapnu tak se normálně rozsvítí, ale že by byl rozdíl v teplotě foukajícího vzduchu bych neřekl. Navíc se nerozjedou ani větráky. Dá se to poznat třeba na otáčkách nebo spotřebě na ppc při volnoběhu nebo je možný že tam prostě není jenom náplň? Nejsem žádnej mechanik, tak prostě nevím.

Odkaz ke komentáři

nemusí fungovat spojka odpoj u ní svorkovnici a zkus jestli tam jde napájení pokud ano zkus jí ještě samotnoa napojit na baterku jestli cvaká je OK ještě se stávalo že spojka se povolila a spadla z kompresoru pokud tyhle dvě věci budou OK muže být ještě zádrhel ve svorkovnicích řj ventilátorů a manuální klimy ta drží na dvou šroubkách pod baterkou.

 

nejrychlejší je zkusit jestli je naplněná ale je to zbytečněj výdaj pokud by byl problem spíš v možnostech co sem psal

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak jsem byl v servise Škoda aby mi doplnili klimatizaci popřípadě zavolali ohledně závady kterou nalezly. Dneska mi volali, že našli bohužel problém. Mám díru v chladiči klimatizace. Říkali že to asi byl prý kamínek nebo co a že to bude stát samotný ten chladič kolem 5000 ou ou ou ou ou ou ou. Takže jsem jim řekl ať to neopravují a musím najít někde nějaký za lepší cenu. Neví někdo z Vás kde bych ho mohl sehnat levněji a hlavně jakej? Koukal jsem na Auto kelly a mají tam tři typy. různý velikosti a hlavně různé ceny od 1500 do 6500. Je nutné brát ten nejdražší s tím že by měl být lepší nebo jde vyloženě jenom o značku jako u bot?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
pokud po zapnutí klimy jedou vrtule tak je problém bud ve vedení ke komoresoru nebo vadná el-mag. spojka kompresoru

Zdravím,mám taky problém s manuální klimou.Po zapnutí mi větráky jedou,cvakání neslyším,ale spojka sepne.Problém je v tom že je klima naplněná asi měsíc a nejak velký rozdíl teplot po zapnutí nemám.Porovnával jsem to s kamarádem a ten má v autě jak v lednici.Moc tomu nerozumím a netuším na co a kde se mám podívat(kde co najdu).Může to být i tím že by mohl být zanesený výparník,protože mi klima po zapnutí trošku smrdí?Pylový filtr je vyměněný,ale byl fest zasr..ý.Prosím o radu na co se zaměřit a kde co najdu.Díky

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Zdravím,mám taky problém s manuální klimou.Po zapnutí mi větráky jedou,cvakání neslyším,ale spojka sepne.Problém je v tom že je klima naplněná asi měsíc a nejak velký rozdíl teplot po zapnutí nemám.Porovnával jsem to s kamarádem a ten má v autě jak v lednici.Moc tomu nerozumím a netuším na co a kde se mám podívat(kde co najdu).Může to být i tím že by mohl být zanesený výparník,protože mi klima po zapnutí trošku smrdí?Pylový filtr je vyměněný,ale byl fest zasr..ý.Prosím o radu na co se zaměřit a kde co najdu.Díky

No snad když ti plnily klimu tak ti jí i vyčistily a nebo né??? Tohle je základ takže zajeď si nikam kde tomu opravdu rozumí a nech si vyčistit klimu a zkontrolovat tlak v ní ;)

Odkaz ke komentáři

No prave jenom ja kaslu na tu dezinfekcy take :palec:

 

Ale nejak mam pocit ze to hrube pracuje, nejak je to trosku vice sliset nez obvikle a nevym jestly se my to zda ale ten vykon nejak moc straci pri zaple klime, i driv to bylo ale zda se my ze ne tak vyrazne.

 

A take jsem slisel ze jednou za dva roky se to musi doplnovat jinak ten kompresor bude pracovat na suho a zadre se a mas po klime? Zda se my to prehnane.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...