Přejít na obsah

Cukání studeného motoru na volnoběh + špatná studený strat


Doporučené příspěvky

Zdravím oktávkáře, potřeboval bych pomoc na problém, který je hned na začátku tématu - tj. přišla zima a moje octa drží nízký volnoběh zhruba 900ot./min. a nechce se jí... (Octavia 1,6/75kW, 2001, dovoz Holandsko, plyn AG SGI). Přes léto jsem nepozoroval problém, volnoběh byl při studených startech přes 1000ot./min. Na začátku jara, když jsem auto koupil, tak jsem dával nové svíčky, filtry, výfuk. - vlnovec, lambdu, údržbu LPG, škrtící klapky vč. nastavení a spoustu dalšího. Auto mi přišlo celkem v kondici, ale teď ty ranní starty, nic moc, jednou to už i chcíplo. Potřeboval bych být připraven na mráz, ať to jezdí jak má :-)

 

Díky, Martin

Odkaz ke komentáři

S největší pravděpodobností máš KO teplotní čidlo chladící kapaliny. Čidlo posílá údaje, že je motor teplej, i když ve skutečnosti je studenej a ŘJ podle toho nastaví směs na teplý motor, proto máš teď jak se ochladilo problémy... :)

 

Pokud máš doma diagnostiku nebo máš možnost, aby ti auto někdo za studena na diagnostiku napíchl, tak se podívejte jakou teplotu čidlo posílá do ŘJ motoru a jakou do budíků (čidlo totiž posílá 2 signály) a obě hodnoty musí +- sedět, pokud jsou rozdíly velké, tak je čidlo KO ;)

Odkaz ke komentáři

Díky za tip, půjdu po tom. Zkusil jsem udělat kontrolu VAGem, ale nejsem si jistý, kde přesně najdu dané teploty. Přikládám náhled na můj blok naměřených hodnot. Motor asi nebyl úplně vychladlý, bylo to asi necelých 5 hodin od jízdy. Venku bylo asi 14°C. Druhý náhled jsem dělal ráno, to bylo asi 7,5°C

post-22090-0-64785200-1443816353_thumb.png

post-22090-0-05757100-1443892431_thumb.png

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zdar pánové,

taky jsem měl problém se studenými starty, kdy to vypadalo, že startuju traktor a otáčky si dělaly co chtěly. Byl jsem v servise tam mi vyčistili klapku, nastavili, vyměnili svíčky a zhruba 100 km jsem měl pokoj, dneska sednu do auta a opět to samé, nastartovat se mi podařilo až napotřetí s plynem u podlahy a u práce mi to při sešlápnuté spojce chcípalo, že jsem vypadal jak blb co ani neumí parkovat. Tak co s tím?

 

Skús si pozrieť snímač polohy vačkového hriadeľa..Vag ho niekedy nedáva do chyby hoci je vadný!Vlastná skúsenosť..

Zdravím oktávkáře, potřeboval bych pomoc na problém, který je hned na začátku tématu - tj. přišla zima a moje octa drží nízký volnoběh zhruba 900ot./min. a nechce se jí... (Octavia 1,6/75kW, 2001, dovoz Holandsko, plyn AG SGI). Přes léto jsem nepozoroval problém, volnoběh byl při studených startech přes 1000ot./min. Na začátku jara, když jsem auto koupil, tak jsem dával nové svíčky, filtry, výfuk. - vlnovec, lambdu, údržbu LPG, škrtící klapky vč. nastavení a spoustu dalšího. Auto mi přišlo celkem v kondici, ale teď ty ranní starty, nic moc, jednou to už i chcíplo. Potřeboval bych být připraven na mráz, ať to jezdí jak má :-)

 

Díky, Martin

 

Skús si pozrieť snímač polohy vačkového hriadeľa..Vag ho niekedy nedáva do chyby hoci je vadný!Vlastná skúsenosť..

 

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...