Přejít na obsah

Mlácení předních dveří a kufru


Doporučené příspěvky

Prosím pánové jak rozdělám dveře u octavie 2 facelift??... Při jízdě mě strašně mlátí v dveřích a kufru nějaký plasty a nevím jaký, to samé se ozývá z kufru. Je to nesnesitelné... To ani nemluvím když si dám rádio trošku nahlas a tím nemyslím naplno, ale tak max na 15vol. Zase to strašné bouchání plastů. :wallbash: V jiné octavii jsem takový bordel neslyšel. :blink: Děkuju moc za rady. :)

Odkaz ke komentáři

Ahoj, myslíš skutečně bouchání nebo je to spíš vrzání? Ve dveřích toho moc není respektive plastové je prakticky jenom to, co vidíš, tzn. tapec pospojovaný z několika kusů a typů plastů + polstrování. Obzvlášť, když to spojuješ s radiem, tedy nějaké vibrace. Zkus vzít WD s hadičkou a všechny spoje zvenku pořádně prostříknout, tohle jsem udělal někdy v necelých 100 tis. a po letech a dalších 100 tis. ze dveří absolutní klid. Další možnost je, že se tam může mlátit nějaký uvolněný kabelový svazek, ty jsou do karoserie přichycený takovýma plastovýma háčkama či jak to popsat a ty mohly vypadnout. Potom musí jít tapec dolů. Návody jak ho sundat tady jsou, ale ve zkratce co si pamatuju - ve spodní části odšroubovat dva torxy, sundat madlo a tam taky odšroubovat tuším dva torxy (velikosti už si nevzpomenu, ale je to cca tak, že na celé auto co se týče interiéru ti stačí dvě nebo tři různé), potom myslím je ještě jeden pod kličkou otevírání )musí se sundat ta repráková mřížka - pozor, ráda praská), potom už jenom tapec odspodu odcvakat. Pokud máš relativně nové auto a tapecy nikdy nebyly dole, půjde to relativně ztuha.

Co píšeš o bouchání plastů v kufru, tak to opravdu nevím, co by to mohlo být. Zkus se podívat k rezervě zda nemáš uvolněnou tu nádobu na hever a nářadí. Je možný, že by to mohl dělat i plastový dekl, který kryje víko nebo uvolněný výstražný trojúhelník (já ho mám pod hranou dveří). Nic jiného z plastu tam moc není, respektive opět jen to co vidíš. Ten plastový dekl má tendenci se kroutit a povolovat pokud někdo třeba mlátí s kufrem. S tím jak ho sundat zkušenosti nemám, ale opět to tu je někde popsané.

Odkaz ke komentáři

Děkuju za odpověď :) nerad bych právě něco ulomil, aby to nemlátilo ještě více. nikdy jsem to nerozdělával tak se toho v celku bojím :lool: . Co se týče kufru tak rezervu vůbec nemám.. Mám tu opravovací flašku na píchnuté kolo.. Spíš mi to příde že mlátí ten velký plast uvnitř kufru, tak právě nevím jestli pak pod ten dekl nedat nějakou vzdušnou pásku aby omezila pochyb ( mlácení) o plech. :)

Odkaz ke komentáři

Jediné co můžeš ulomit na tapecu jsou ty plastové špačky co to drží. Buď je ulomíš nebo ti tam zůstanou, potom je musíš jemně šroubovákem dostat ven. Jako náhradní díl to stojí pár korun. Já když měl tapecírungy dole, tak jsem stejně všechny ty špačky vyměnil za nové. Od jistého MR jsou totiž novější typy s nějakou proirezonanční podložkou či co (ty už je zřejmě máš). Ale že bys ulomil kus tapecu, to je prakticky nereálný. Ten dekl kufru přímo o plech mlátit nebude, na to je mezi ním a plechem moc místa. Pokud by ses do toho chtěl ale pustit, určitě bych neváhal to prostě nějak slušně vytlumit nějakýma protivibračníma deskama. Spíš je zvlášní, že to z toho kufru tolik slyšíš. Na druhou stranu já jsem na podobný pazvuky naprosto ujetej, to souvisí s mým až pedantstvím na určitý věci a pořádek :) Moje Okta je naštěstí podobných výstřelků prostá. Nicméně pár se jich objevilo kolem 120 tkm, řešil jsem to a díky tomu je ve 207 tkm to auto naprosto tichý a nikde nic nevrže, ani po kostkách ani po rozbitý cestě. Jednou jsem měl ze servisu půjčené náhradní vozidlo, také OII FL, nejto o třetinu míň a to byl děs. Tam dělalo bordel naprosto všechno. :) Na podobných problémech je dobrý to, že si je člověk je schopný "opravit" sám doma.

Odkaz ke komentáři

No pokusím se o to :palec: Mě příde že teda rachotí jen přední dveře a ten kufr. to nemluvím ani o té ráně když zavřu dveře :wallbash: Mám to auto rok a půl, kupoval jsem to jako roční vůz vyrobený 2010 a je to čím dál tím víc horší :wallbash: Jsem zase ale rád že mě ta 1.4 TSI nezlobí :) Sice mám najeto jen 51 500 km Tak jí snad ta bezporuchovost zůstane ^_^

Odkaz ke komentáři

Tak jestli se konají nějaký rány, když kufr zavíráš, tak by stálo za to zkontrolovat i uložení vzpěr a dotažení, pevnost všech elementů popř. zámek. To ti jeden uvolněný plastový dekl neudělá.

Já mám "staré" 2.0 TDI BKD a kromě turba někde kolem 120 tis. s tím autem nebylo špatně vůbec nic. Musím zaklepat. Ale jsem za ten dvoulitr rád. O auto a motor se starám už z podstaty, ne kvůli potenciálně problematičtější verzi. Jak jsem psal o rozvrzanosti té půjčené Okty - to byla 1.9 TDI, taky s DSG a nedalo se s tím jet. Za benzín :palec:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...