Přejít na obsah

Chybové hlášky 17544,16891


Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

chtěl bych Vás požádat o radu, na mé octávce se rozsvítila "KONTROLKA ELEKTRONIKY MOTORU" po přečtení pár vláken sem se rozhodl jít na diagnostiku přímo do Škodovky kde mi to vyhodilo následující chyby:

 

17 544 - Chudá směs

16 891 - Řízení volnoběhu

 

Bylo mi řečeno že se nejedná o závažné chyby, že by auto "spadlo" do nouzového režimu a "nejelo" by. Mě však svítí jen kontrolka a auto jezdí normálně. Nejspíš prý bude problém v nějakých hadicích (netěsní jak maj), mohl sem tam auto nechat a oni by to našli a opravili, ale zase asi tak bohatej nejsem :D

 

Díky předem za pomoc :)

Odkaz ke komentáři

Ahoj

 

Chyba 17544 je:Řada valců1, adaptace směsi,system je příliš chudý.Kontrola: zkontrolovat těsnost systému sekundárního vzduchu, zkontroluj podtlaková vedení na netěsnosti

Chyba 16891 je:špatná regulace volnoběhu-ted záleží jestli jsou otáčky pod nebo nad uroven požadovánehovolnoběhu.Zkontroluj: škrtící klapku, zkontroluv vstřiky, zkontroluj hadice, a ještě zkus regulátor tlaku paliva.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o rok později...

Taky už dobu bojuju s chybou 17544. A i když všichni píšou zkontrovalovat hadice, no, představa že kontroluju každou hadici v celým motoru mě moc neláká :o

 

Není nějakej trik, jak přibližně určit, v kterým místě je problém?

 

Moje dosavadní poznatky:

 

Chyba se objevuje nepravidelně, a podle všeho ji rozsvěcí přechod na volnoběh po zátěži. Ale nedokážu ji rozsvítit úmyslně.

Volnoběh je nestabilní, neustále skáče mezi 800-840.

Motor citelně vibruje, ale to může být subjektivní.

+- ve stejnou dobu (první rozsvícení chyby) se objevily problémy se sekundárních vzduchem, nakonec se muselo vyměnit čerpadlo.

Někdy při studeným startu něco silně zarezonuje.

A celkem to dýmí.

Podle všeho jsem první, kdo do toho auta začal investovat, takže skoro všechno je stále originální (12 let).

 

Pomoc :(

Odkaz ke komentáři

tak symptomy,co popisujes, by som tipoval na roztrhnute hadice podtlaku pod sacimi zvodmi. Pripadne unik inde vo vedeni . Sice si nenapisal, aky mas kod motoru,rok vyroby, ale skontroloval by som aj tesniaci o kruzok, ktory je na hadici s rychlospojkou , ktora spaja prvy nerezovy diel smerom od turba a zapaja sa do "palacinkovej" rury, tej bocnej, co ide okolo praveho predneho kolesa.

 

Nemusis kontrolovat hadice,ak mas kompresor a vies natlakovat sustavu,tak zistis kazdy aj maly unik. Ale musis mat kompresor a vediet ako na to.

Inak neviem,preco servisy nemaju taketo pripravky, kde zistite netesnosti za par sekund.

 

Takisto ci mas problem s deravymi hadicami lahko zistis cez vag ,merane hodnoty : additive fuel trim a multiplicative fuel trim. Ale opat musis vediet, co hladas atd.

Odkaz ke komentáři

Tak ano,mas uz tu "hlupu" charge pipe aka turbo outlet pipe.

Cize lepsie raz vidiet,ako stokrat pocut. Tu je video - sice na audi ,cize pozdlzny motor 1.8t, ale princip je rovnaky.

 

Dolezite je vytiahnut PCV ventil z nasavacej hadice Ako ukazuje, musis mat nejaky stopel, cim zapchas dieru v nasavacej hadici. PCV vyberies. Takisto odsrubovat viko oleja. Vysvetluje to tam,ze chceme zabranit vytlaceniu tesneni v skrini motora, kluke.. atd

No a potom uz si len vyrobit nejaky pripravok,ktory vopchas namiesto vahy vzduchu , napojis a natlakujes zhruba na tlak,ktory dava turbo nachipovane, max 1,2 baru .. Ja testujem tak do 1bar - 1,1 a vytahujem kompresor.

 

Testoval som tak uz viackrat. Ked mas male uniky, tak je dobre mat vodu s jarou ,striekat na miesta a ukaze ti bublinky. tak vychytas aj najmensie miesta s unikami. A kazdy nechceny unik je strata koni v motore :palec:

 

Ja som ale lenivy ,nechcelo sa mi ten pripravok robit, tak som si to objednal u toho pana z ameriky, co tocil to video :palec: Prislo mi to uz so vsetkym aj so stuplom,ktory je potrebny.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...