Přejít na obsah

Nové turbo píská při řazení a ubrání plynu..


Guest dawe.krata

Doporučené příspěvky

Guest dawe.krata

Zdravím všechny,

mám problém s Oct II, před dvěma dny jsem nechal vyměnit turbo (originál Garret), po výměně auto jede mnohem lépe ale při řazení nebo po vytočení (sundání nohy s plynu) vždycky celkem nahlas pískne. Nevíte, kde může být problém? Máte někdo podobné zkušenosti?

Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Zdravím,

nechal jsem si dát před měsícem a půl nové turbo (přesněji repasované Garret). Mám ujeto už cca 5tis km, takže by mělo být zajeté. Oproti starému turbu se auto velmi pomalu zahřívá a spotřeba se zvýšila cca o 0,5 l/100 km. Je tento rozdíl daný tím, že se jedná třeba o trochu jiné turbo (např. jiné vlastnosti dané jiným materiálem), nebo je turbo vadné?

Děkuji

poiko

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Mám 1.9PD 77kw a měnil sem turbo KKK.Dával sem repasi z polska, od ověřeného zdroje a taky trošku pískala již od novoty (jako by jela sanita :-) ). zatím najeto 100tis a OK.

Je to běžný jev, hlavně u tureb KKK, Garety by to neměli až tak dělat. Je to díky rozdílnému uložení-pouzder v turbu.

 

Mrkni ještě jestli nemáš prasklou tu přepouštěcí trubku-harmoniku u turba. To je taky častá příčina hlasitého projevu turba.

 

 

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 4 měsíce později...

Zdravím,

nechal jsem si dát před měsícem a půl nové turbo (přesněji repasované Garret). Mám ujeto už cca 5tis km, takže by mělo být zajeté. Oproti starému turbu se auto velmi pomalu zahřívá a spotřeba se zvýšila cca o 0,5 l/100 km. Je tento rozdíl daný tím, že se jedná třeba o trochu jiné turbo (např. jiné vlastnosti dané jiným materiálem), nebo je turbo vadné?

Děkuji

poiko

Pozor na ropasovane turba hodne casto se stava ze jsou s tim problemy ja mel to same

Odkaz ke komentáři
  • o 10 měsíců později...

Mám 1.9PD 77kw a měnil sem turbo KKK.Dával sem repasi z polska, od ověřeného zdroje a taky trošku pískala již od novoty (jako by jela sanita :-) ). zatím najeto 100tis a OK.

Je to běžný jev, hlavně u tureb KKK, Garety by to neměli až tak dělat. Je to díky rozdílnému uložení-pouzder v turbu.

 

Mrkni ještě jestli nemáš prasklou tu přepouštěcí trubku-harmoniku u turba. To je taky častá příčina hlasitého projevu turba.

 

 

 

Turbo vydrželo cca 200 tis. pak praskla hřídel na dálnici . Naštěstí to nenasálo olej. Nainstalováno další repas. turbo, děláno na Sk tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...