Jump to content

zaseknute PZ dvere


labus

Recommended Posts

je tam červeno žlutej napájecí drát v tom bys měl naměřit napětí

ale jestli se ti rozpad samotnej zámek nezbude ti než sundat tapec odšroubuješ madlo vycvakneš tu krytku u kliky pod ní je další šroubek pak vycvakneš kryt výškovýho repra tam je taky šroubek a zabereš musí to jít ven v plechu dveří je to nacvaklý na umělohmotný špunty jo a dej si pryč sedačku bude se to děkat líp

uvnitř si najdeš dráty od motorku a napojíš na ně napětí a bud to pude a nebo to budeš muset za pomoci šroubováku otevřít

v konektoru motoru centrálu sou dráty pro samotnej motor na pozici 1a2

pokud máš el. okna je tam problém v tom že ten centrál de přes řj oken a z venku ze sloupku pokud se tam něco pokazilo -třeba voda hniloba atd to přivedením napětí neotevřeš musíš se dostat přímo k ŘJ oken a na ní najít dráty od motoru centrálu

Link to comment
  • 2 weeks later...

de o to silou oddělit tu elektrickou část od mechanický drží to na dvou samořezkách nejlepší je se dostat pod tu elektrickou část a zabrat pak se dostaneš k mechanice a otevřeš to pokud se nedostaneš pod něj prostě to píchni co nej níž do toho plastu a zaber

Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

tak konečně jsem se dokopal a dneska jsem (asi po roce:)) opravil ten zámek. pěkná pakárna byla vrátit krytku co je u kliky, protože ta jistící miska byla nějaká zohýbaná (asi díky původnímu majiteli) a vůbec nedržela.

jinak všem velice děkuji za cenné rady :palec:

Link to comment
  • 1 year later...

Zdravim,

resil jsem tohle cely vikend na Octavii I na LZ dverich. Nefungoval central, ani vnitrni ani vnejsi klika. Dobry navod na demontaz tapecu ze zavrenych dveri je zde: http://www.skodaoctavia.cz/skoda-octavia/jak-otevrit-zasekle-zadni-dvere-skoda-octavia. Co v navodu neni, je nutnost vycvaknuti krytu vyskoveho repro, kde je schovany jeden sroubek, demontaz klicky - vyosenim krouzku mezi tapecem a klickou a 2 velke srouby v madle, kdy je potreba nejprve odcvaknout vrchni cast madla.

Jinak nez se pustite do destrukce zamku, doporucuji zevnitr (po odkryti tesnici gumy) prostriknout dukladne WD sprayem hacek, ktery drzi dvere zaklapnuty za oko na karoserii. Po par minutach se zamek chytil a dvere sly otevrit. Pri otevrenych dverich jsem pak vse ocistil a jeste jednou dukladne prostrikal. Od te doby vse OK.

Rozhodne doporucuji vyzkouset nez se rozhodnete rozstipat zamek a nebo dokonce znicit cele dvere, tak doporucuji nektere jine internetove diskuze.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...