Jump to content

zvýšení vykonu


Recommended Posts

Zvýšení výkonu motoru až o 15%, snížení spotřeby až o 10%:

Typ motoru:Benzín

Značka motoru:Škoda

Původní výkon:118 kW / 250 Nm

Nárůst výkonu:136 kW / 301 Nm

Rozdíl výkonu:+18 kW

Rozdíl kroutícího momentu:+51 Nm

Úspora paliva:10-15%

Můj odkaz

Edited by Hlinsky
Link to comment

No docela ba mě taky zajímalo, jestli někdo má chip na 1,8 tsi? A jestli se vůbec ten motor hodí pro chip, zatím jsem nenašel nikoho, kdo by to doporučil...internet je sice plnej inzerátů na chip, nicméně nikdo tu nepíše vlastní zkušenosti a spíš od toho každý odrazuje.

Link to comment

Co na to říká spojka? Diferenciál? Poloosy? Hlavně jak dlouho to vydrží?

A turbo? Vstrikovace?.........

Nejsem fanatický odpůrce chipování, jen mne zatím nikdo nedokázal přesvědčit, že benzín umí.

Naftu možná umí dvě tři firmy...

Link to comment

motorpower.cz krásně načipoval 2.0 TSI z 147kw na cca 204 kw a krásně to funguje zatím cca 5000km. otázka co to bude dělat u 1.8

 

Nezlob se ale takto navýšený výkon určitě nebyl jen chipováním. :rolleyes: Na tom motoru bylo určitě uděláno víc. :palec: Většinou byl výkon po chipnutí v rozmezí 160-180Kw a 350 -380Nm. ;)

Link to comment

To marekczek .............1,8 TSI mi jezdí asi 4 už více jak tři roky v Passatech neměl by být problém sehnat referenci.

 

To sniper ..................co si myslíš, že udává výrobce, výkon na kole, nebo výkon motoru?? A proč auto na zimních pneu jede lépe??:rolleyes:

 

 

 

 

 

 

Link to comment
...Krásně to funguje zatím cca 5000km. ...

 

TO JE HUUSTÝÝ WOE. Minimálně dalších 5000 by snad mohlo vydržet, než se něco vysere. Jsou to kvalitní značkový mapy, nahráli mi je na parkoviští u Kaufu, Co říkáte?

 

"Už mi to funguje půl roku, je to kvalitní čip." Poslední slova před TOTAL MOTORSCHADE.

Link to comment

K čemu je mi reálný výkon na kole, když se všude udává výkon korigovaný (přepočtený). Pro porovnání vozů mezi sebou ti výkon na kole rozhodně neslouží, protože stačí mít dvě brzdy s rozdílným odporem na válcích, a výkon na kole ti bude k čemu ... ??? Čím větší odpor bude brzda klást tím míň na kole změříš. Proto se to nechává dobíhat na volnoběh, aby se dopočetla ztráta a dostal si "součtem" dvou hodnot + aplikace normy výsledek porovnatelný s ostatními.

Link to comment

Tak musím přiznat, že jste mi kožich pekelně vyprášili. :D Ano musím s pokorou uznat, že ve většině případů se mluví především o výkonu motoru. :(

Nicméně se stejně domnívám, že daný výkon u 2.0TFSI je nastřelený moc na tech cca 200KW a 365Nm. Může to jezdit pěkně, ale jak dlouho to vydrží no ..... to ukáže čas nebo některý z bazarů :lool:

 

2 motorpower

 

Abych řekl pravdu o zimních pneu, v mém případě to jede lépe, protože mám zimní kola užší a lehčí. ;) Ale pokud mi doplníš mé mezery o další věc tak to uvítám. :palec:

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...