Přejít na obsah

Stickler's white TFSI


Doporučené příspěvky

Je jak píšeš s "nekonečným během" a z logiky věci vyplývá to, co píšeš. V praxi se ale opakovaně chová divně, když jej otáčíš o 360 stupňů, v dané poloze vždy pouští jinou teplotu. Je tak nutné soustředit se na to jako na cvakání trezoru, až se to povede a funguje správně...

Odkaz ke komentáři

Co znamena polohovy a nekonecny beh? Ovladac teploty sa netoci v nekonecnom behu, zacina v studenom poli a konci v teplom, netoci sa dookola...ci ako to bolo myslene?

A osadit sa neda zle, pretoze je tam vyrez a ten to neumoznuje.

 

Inak diagnostika nevypisuje nic? Popozeral by som este mozno kabelaz zo zvazku do cidiel teploty, ci su dobre zacvaknute svorkovnice/piny a popripade este kabel uzemnenia, ktory je naletovany do zvazku, co ide do climaticu. Ak ani diag. nic nevypisuje, tak jedine vyskusat iny panel climaticu....nic ine ma uz nenapada :(

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři

No od montáže Climaticu před více jak rokem u Váši mi klima na diagnostice vyhazuje chybu, ale to všem koho znám, kdo s klimou něco dělal. Jinak ty dorazy na max/min teplotu fungují, no když kolečko sundáš, točí se to bez dorazů ;)

 

Ono je to logicky vůbec divné. Protože prvně jsem to kolečko tak rok zpátky sundal, protože jsem měl v plánu předělat ty chrom kroužky, což jsem si nakonec rozmyslel. Už tehdy, když jsem kolečko nasadil zpět (jak Míša píše, do jediné možné polohy), teplota blbla a trvalo mi asi 2 hodiny, než jsem to nějak vyřešil. Pak se to povedlo, no maximální teploty jsem nedosáhl vpravo na dorazu na 26 stupních, ale 2 "zoubky" nad dorazem, na dorazu to začalo už zase chladit. Několik měsíců zpět jsem se to rozhodl opravit a docela složitým způsobem, který teď popisovat nebudu, není to podstatné, jsem na "zoubek" přesně kolečko nastavil a čekal jsem, že když teď klimu odpojím a pak zase po nasazení zapojím, tomuto jevu se vyvaruji.. No, nevyvaroval..

 

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Ty vole, tak to som uz uplne domotany z toho :D

Ano, mas pravdu, ked zlozis kolecko, tak sa to da tocit dookola, to som si pred tym nevsimol. Ten doraz je prave na kolecku:

post-19535-0-82706100-1420467555_thumb.jpg

 

Vyskusaj vybrat kolecko a poskusaj sa pohrat s ovladanim teploty bez neho. Mozno mas len nejakym sposobom pretoceny ten kruzok <_<

Odkaz ke komentáři

No právě že bez kolečka to nastavit jde, ale trvá to. Abys to pochopil, dám ti příklad:

 

Řekněme, že chceme docílit maximálního výkonu topení, čili nastavit doraz na 26 stupňů. S nasazeným kolečkem nedosáhnu ničeho, musím ho sundat. A teď: když tím vnitřním kroužkem pootočím do nějaké polohy (to je jedno, třeba řekněme tak, že ten výřez pro zoubek kolečka bude ukazovat na 18 stupňů), tak řekněme, že nyní jede topení tak na 30%. Jenže když jej otočím o 360 stupňů do stejné polohy, při druhém pokusu jede klima naplno. Když jej otočím znovu, jede naplno topení.. Atd. => ve stejné poloze je to vždy jinak, opakuje se to v nějakých cyklech (např. při 4-tém otočení). Čili nastavovat to zase budu muset tak, že v zahřátém autě budu sledovat teplotu. A jakmile dosáhnu vysoké teploty, hledám ten "zlomový vrchol", kdy při pootočení toho vnitřního kroužku o 1 zoubek znamená, že klima zase začíná chladit. Čili v praxi pořád dokola točím tím vnitřním kolečkem, než narazím na ten "cyklus" (čili třeba až po čtvrtém otočení), abych zoubek po zoubku pomalinku tím kolečkem točil a našel tak vrchol, který představuje maximální výkon topení - a v této poloze většinou i odpovídá poloha toho výřezu pro zoubek kolečka, čili mohu kolečko nasadit tak, že ukazuje na 26 stupňů, čili je topení naplno. Ostatní polohy (teploty) pak už odpovídají.

 

Je to složité na vysvětlení a psát to na mobilu byl teď porod :D

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

Porid si climatronic a mas po problemu

Lenze za tie prachy to neprinesie ziadne vyrazne plus...plnu automatiku? Tu v druhom aute vobec nepouzivam, lebo ma sere ako to funguje. Auto vnutorny okruh? To clovek pouziva len zriedkavo, aspon ja. Dve zony? Aj tak sa to vnutri zmiesa a vodicovi to moze byt jedno.

Jedine plus vidim v slnecnom senzore, v nicom inom...a este, ze to krajsie vyzera, to je vse :)

 

@Stickler: ved vyskusaj dat ten zubok presne na 22°C, tym by malo kurenie ist naplno, cize by malo kurit, lebo vtedy je ten ukazatel na cervenom stvorci, za 26°C....nechaj to chvilu bezat a urob reset klapiek (stlacenim tlacitok AC a vnut. okruhu naraz), ze co to spravi.

Inak je to dost zaujimave, to co popisujes...

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři

Ad Climatronic: Souhlasím plně s Míšou. Budou tady určitě remcalové, kteří řeknou, že se nedá Climatronic s tímto srovnat, jak je skvělý, apod., no s Climatronicem mám své zkušenosti, je dobrý a nepopírám, že kdyby přestavba stála do 2 tisíc, šel bych do něj, ale u mě: Vnitřní okruh (čidlo kvality vzduchu) je dobrá funkce, ale tím to tak nějak končí. Automatické "fukary" nechci, to si ovládám sám. 2 zóny jsou mi z 99,9% času naprosto k ničemu, dle zkušeností horní senzor na palubce za slunečného dne kolikrát zmatkuje a nesmyslně chladí, i když je venku v reálu celkem chladno. Za ty peníze to podle mě, aspoň pro mé využití, nestojí. Kdyby neexistoval Climatic, ale jen manuál tak, jak jsem ho měl původně, není co řešit. Ale takto jsem plně spokojen, maximálně Climatronic svým komplikovaným zevnějškem vypadá o něco efektněji, jak píše Míša, jinak nic..

 

Ad nastavení: Cestou z práce jsem se stavil ke garáži hodit k sadě ten vydrhnutý řidičův kobereček a tak mi to nedalo si s tím nepohrát. Přesně jak píšeš jsem se koukl, kde ten zoubek má být (nahoře) a zkoušel jsem, jak to bude foukat. No, je to nelogické, vždy to bylo jinak a ani ono zmiňované resetování klapek nepomohlo. Jednou to nahoře topilo, ale jen vlažně, jednou zase chladilo skoro naplno... Trvalo asi 15 minut, než se to "chytlo" a začalo to topit naplno - tentokrát naprosto bez jakékoli logiky, prostě sázka do loterie. Nakonec se to ale povedlo a to velmi, až nečekaně rychle (cca právě po těch 15 minutách), kolečko je usazeno zase správně a teplota zase funguje tak, jak má. :palec: Nakonec jsem ještě jednou z principu provedl reset těch klapek a je to.

Už nikdy více ho vyndávat nebudu... Jen celý panel klimy zítra asi ještě jednou vyndám, aspoň po zatvrdnutí ještě jednou přeleštím lak a hlavně to chrom orámování tlačítek asi lehce přebrousím jemným šmirglem do matu, aby se od toho tolik neodráželo okolí - bude to klasický matný chrom a mělo by to vypadat trošku čistěji :) Ale to už bude celý panel, na kolečka už naštěstí nemusím sahat..

Odkaz ke komentáři

Kluci, zajímaly by mě vaše uživatelské zkušenosti...

 

Dnes při cestě z práce domů jsem opět neviděl nic. Ale když píšu nic, tak myslím nic.. Vyloženě jako bych měl vypnutá světla. Bylo mlhavo a mokro a to pro mé žárovky s 5000K znamená, že mít zapnuté mlhovky, vidím toho víc.. Na jednu stranu nechci žádné žluté hrůzy, na druhou stranu taky občas musím něco vidět. Máte někdo zkušenosti s opravdu dobře svítící žárovkou, která nesvítí nehezky žlutě? Jasně, Osram Nightbreaker Unlimited znám, ale ta je žlutá a ne všechny reference jsou dobré, sám nevím, co si o nich myslet. Spíše by mě zajímala nějaká "specialitka", máte-li někdo zkušenost.. Klidně LEDky, nebo něco, ale takhle se jezdit nedá.. Zlaté paraboly, na staré OII jsem i s Cool Blue viděl krásně. Tady, když jsem dal chvíli poté, co jsem si auto dovezl, Cool Blue, efekt byl stejný jako s originálními žárovkami - jel jsem do servisu s dotazem, jestli jsou ta světla v pořádku :wallbash:

 

PS: Výplody ve smyslu "kup si xenony :lol: " si prosím nechte...

 

EDIT: Tak zkusím asi Philips H7 X-treme Vision a uvidím..

Upraveno uživatelem Stickler
Odkaz ke komentáři

@Radim: děkuji :) Kde jsi mě potkal? No ty LEDky nad RZ jsou děs, musím koupit jiné :D

 

On ten Photoshop je koníček asi 10 let, spíše je to náhoda - zaměstnání je spíše zážitkování vzdělání a zároveň tak trochu i zájmů :)

 

@Lukáš: koupím je asi rovnou s H1-kami. Jsem zvědav, dle fotek a videí svítí velmi dobře a vysoká svítivost spolu s teplotou světla 3700K vypadá jako xenony, takže by to mohlo splnit účel i estetiku :) Aktuálně jsou to nejsilnější homologované žárovky na trhu a slibují +130% svítivosti, což by se hodilo :)

Odkaz ke komentáři

chlapy, ať dáte total nighbreaker nebo ultra philips vision, tak stejně se bojím že si moc nepomůžeš ;) neříkám, že tam není rozdíl, ale v dešti to je marnej boj i když kyselinka bude tvrdit že funkční xenon v dešti svítí hůř než jeho halogeny s ultra NB+ :D

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

No ale marek opatrne, nikde a nikdy som netvrdil ze s nejakym halogenom je v dazdi lepsie vidiet ako s xenonom, co sa tyka stretavaciek ;) :facka:

Na xenon, halogen nema o tom bezpochyby, ale tie percentualne rozdiely sa v roznych svetelnych a poveternostnych podmienkach menia.

Upraveno uživatelem Kyselinka
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...